Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for svar😉oppdatering kommer etterhvert 💚💚

Anonymkode: 6f666...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Først, så vondt å høre at du har det slik. Og nei, du er ikke urettferdig. Du godtar for mye, du er på grensen til å bli selvutslettende. Du setter han før deg selv, og det kan ikke fortsette. Du trenger kreftene dine til å være mamma. 

Kan du ta deg en pause et sted? reise bort en helg med en venninne eller to? For å tenke litt, kjenne etter, for du er i en brytningsfase. Det kjennes som om du står på valg, og at tiden fremover vil være en tid for refleksjon. Jeg kjenner på en fortvilelse over å ikke bli sett nok, og den er nokså sterk. Jeg kan ikke annet enn å håpe du tar rett valg for deg og barna, Kjenn etter i hjertet ditt. Kan du leve slik du har det nå? Elsker du ham? Går det an å redde/fikse? Kan dere gå i terapi? Hvordan kjennes det ut å skulle bo alene? God klem til deg

Tusen takk for svar 💕

jeg skal på tur om noen uker med venninner, da kommer jeg til å snakke med dem, godt tips. Vi har begynt i terapi nylig, jeg vil ikke «gi opp» før vi har prøvd det. Men nå er jeg blitt så «hard» og det fjør meg redd.. jeg er redd for skilsmisse, jeg har opplevd det som barn og det er ikke pent. Men når jeg er på Finn og ser på hus/leiligheter kjenner jeg en spenning 😔

takk igjen

Anonymkode: 61612...d7e

Skrevet

Hei jeg stilte spørsmål for en liten stund siden, men fikk ikke svar... så prøver igjen. 

Jeg har hatt en del motgang i livet så av og til lurer jeg på om det hviler en forbannelse over meg ? (!)

eller om universet prøver si meg at jeg feks ikke skal studere...? 

Er over 30 og har ikke fullført utdannelse , vært i diverse jobber. Lurer på hvor jeg vil lande ? Ønsker meg mere stabil økonomi. 

Helsen har heller ikke vært god, vil den bedre seg? 

Og hva skjer med kjæresten min og vårt forhold ? Han virker å slite og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. 

Takk for svar. 

K 34

Anonymkode: d281d...381

• Liker 1
Skrevet
På 22.9.2019 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Bare et lite raskt svar på dette - husk at mennesker er i endring. Ting som ligger bak, ligger bak. Det handler om å tilgi, dersom kjærligheten er der og viljen er der. Du tror du går tilbake til alle problemene, men det er ikke sikkert det er slik det blir, er det vel? Tenk litt over dette....før du møter han. 

ts

Anonymkode: 4b496...35b

Fint skrevet ❤️

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han syns du er veldig flott å se på, og liker deg som menneske. Glad for å høre du har fått bekreftet at han ikke bare er ute etter en ting. Bagasjen jeg skrev, er den du allerede vet om. Han har gått gjennom en tøff tid psykisk og han bærer det med seg. 

Han glemmer deg ikke med første, men det plager han at aldersforskjellen er der. Så du kan muligens oppleve han noe vinglete. Hvordan går det nå?

Takk for svar igjen<3

Tror du vi blir å møtes igjen, eller ser det ut til at vår kontakt blir å kuttes? Vi skal ta en prat snart angående hva vi tenker om situasjonen, og jeg vet ikke hvordan det blir å gå. Aldersforskjellen plager selvsagt meg også, og gjør meg usikker. Likevel vil jeg fortsatt være med han. Opplever han som vinglete på grunn av at han noen dager ikke vil ha kontakt med meg, mens andre dager vil han det mer enn noe annet. Er bare kjipt for at jeg vet at jeg blir å tenke på han lenge fremover, men det er ikke sikkert han blir å gjøre det samme. 

Det at han sliter psykisk vet jeg, han stoler på meg og har fortalt det. Jeg vet ikke om det blir en ødeleggende faktor i denne situasjonen, men det kan selvsagt skje. 

Får håpe praten går bra. Mulig han sier vi ikke kan ha kontakt mer, men det har han sagt før også. Vanskelig dette her..

Anonymkode: 6ad79...4cd

Skrevet

Kjære deg. Jeg må spørre deg, hva vil DU i dette? det handler ikke bare om han, vet du  Og ja, han kommer alltid tilbake til deg, for han vet innerst inne at han i bunn og grunn ikke kan leve uten deg. Men du har hatt det siik lenge nå og det er bra for deg om dette "landes". Å gå slik du/dere gjør over så lang tid, er ikke godt. Jeg tror han holder på å bestemme seg. Du må få ham tilbake, du vet hvordan, og ta en prat med ham om dette. Vær tydelig med ham, si hva DU vil, hva DU ønsker og trenger. Han trenger at du er tydelig med ham. Håper dette ga mening?  :)

Ja, jeg er litt usikker når han sårer meg igjen og igjen.. Men samtidig føles han som den rette. Nja, han trekker seg bare unna hvis jeg nevner noe om følelser, så vet ikke hvor lurt det er å være tydelig med han heller. Nå har jo ikke min «fremgangsmåte» fungert så bra i lengden da, så det kan vel hende 😛 Tusen takk for svar iallefall, det hjelper!

Anonymkode: 1ef3e...817

Skrevet

Jeg lurer bare på om vi får ting på plass igjen etter ulykka her i fjor?

Videre lurer jeg på om jeg blir å få til det jeg selv brenner så veldig for?

Anonymkode: ce80b...61c

Skrevet

Hei igjen. Dame50+ som ba deg om råd ang en manns interresse. Du sa kommunikasjon var viktig, prøvde å prate med han ang det vi hadde sammen. Fortalte han at jeg var betatt, og at jeg trodde vi begge hadde sår som må leges. Han ble taus, har ikke hørt noe fra han på to uker. Du sa han var en god mann, så hvorfor gir han meg ikke ett svar uansett. Det sårer meg og har vært vanskelig å godta, men jeg lar han være ifred. Hva har jeg gjort galt? 

Skrevet

Tusen ganger takk for at du tok deg tid til et godt og utfyllende svar💛 Det gjorde ubeskrivelig godt å høre selv om det er tungt. Mange klemmer til deg fra AB 5c9.

Anonymkode: e3af1...5c9

Skrevet

Hei,

Kvinne 34. Har nettopp blitt kjent med en fyr, men han er så av og på så jeg blir usikker. Kan du se om vi får noen flere møter og hva som evt blir/ikke blir? 

Tusen takk på forhånd ♥️

Anonymkode: d219f...414

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar😉oppdatering kommer etterhvert 💚💚

Får du opp noe mer, tar jeg takknemlig imot 💚💚

Skrevet

Kjære deg, så vondt å høre. Jeg får et litt lite konkret spørsmål fra deg, derfor litt vanskelig å svare. Men jeg kjenner smerten du har gjennomgått. jeg kjenner en følelse av mange tap i livet ditt, på forskjellige områder. Det vil gradvis bli bedre, du kommer til å klare å bygge deg opp igjen....men det vil ta tid. Og det skal ta tid, du må ta en ting om gangen, en dag om gangen. men det er mye håp for deg. Hold fast på det! 

tusen takk for svar! ❤️ Det er både sykdom, tillitsbrudd over mange år og ja- livet generelt som ikke er bra. Takk for tiden din. 

Anonymkode: 353d5...8f4

Skrevet

Er du der Ts ? 🙏

Skrevet
På 14.9.2019 den 2.44, AnonymBruker skrev:

Kvinne 26, 

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, men jeg prøver. Jeg lurer på om du ser noe om hvilke tanker mamma har om meg, og livet generelt etter en toxic livssituasjon hun, jeg og andre familiemedlemmer forlot for noen år siden? I perioder blir jeg veldig trist og jeg går ofte med en tomhetsfølelse. Har du en formening om hvordan ting kommer til å bli for meg? 

Til mitt siste spm lurer jeg på om du kan si noe om forholdet mitt. Har vi en fremtid, eller burde jeg avslutte? Vi har hatt forskjellige utfordringer tidligere, og mitt inntrykk frem til nå nylig har vært at begge er til tider usikre på hverandre. I det siste har jeg dog begynt å lure på om han gjør noe som ikke er greit og projiserer sine feil over på meg. 

Dette ble kanskje litt vagt, men jeg kan ikke si mer i frykt for å bli gjenkjent. 

Takk på forhånd.

Anonymkode: 86139...82a

Siterer teksten min slik at du vet hvem du får svar fra. 🙂 

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Jeg setter enormt pris på det. 💜

Det stemmer at makt og kontroll har preget en STOR del av livet mitt, da det var min far som sto for dette. Det har mye med kulturen (ukulturen) fra landet jeg opprinnelig er fra og mentaliteten mange derfra har. 

Jeg vet at det har gitt meg traumer da jeg har vært i situasjonen helt frem til tidlig 20 årene. 

Jeg tror at du har rett ang avstanden mellom mamma og meg, og grunnen til det. Hun er ikke enig i flere tanker jeg har og valg jeg har tatt, men det er et stort valg jeg har tatt som virkelig plager meg at hun ikke støtter. Det handler om forholdet jeg er i nå. Her har jeg møtt på en del motstand. Hvis du ser noe rundt dette, så hadde jeg blitt veldig takknemlig for svar. 

En del av usikkerheten og utryggheten i forholdet mellom mannen og meg for min del tror jeg er pga avstanden, og om vi får muligheten til å bo sammen i fremtiden eller ikke. Den andre delen har mye med at jeg ikke har fulgt «normen» ved valg av partner, og iblant føles det som om tankene mine kriger. 

Når det kommer til det å stå på stødige bein og at det kan virke for tidlig for meg, så kjenner jeg meg igjen men på flere områder. 

Glede og frihet er ord jeg ofte bruker når jeg snakker om hvordan jeg vil ha det i livet, i hvertfall sistnevnte er veldig viktig for meg. Ble så glad når jeg leste det. Tusen takk. 😊

Anonymkode: 86139...82a

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tenker på deg, men det er en annen dame som prøver seg på ham. Hun vil virkelig ha ham og han er i tvil. Han har ingen ny dame i livet sitt, fult og helt nå, nei, men som sagt....

Ønsker du kontakt med ham, så ta kontakt. Det er ikke dødt mellom dere, og det kan hende dere kan klare  å gjenoppta. Jeg vil anbefale deg å være ærlig og direkte med ham, om du klarer det. Lykke til :)

Hei. Tusen takk for svar ♥️  Mente du at han er i tvil om han vil ha henne fordi han tenker på meg? Og hva skjer mellom de to om jeg tar kontakt med han? 

Kvinne 34

Tusen takk♥️

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får du opp noe mer, tar jeg takknemlig imot 💚💚

Kan jeg stole på denne "evt nye karen..? 💚

Skrevet

Kjære Ts😊

Jeg har allerede skrevet et oppfølgingsspørsmål på temaet eksen min lenger opp, men har også lyst å spørre om noe helt annet. Jeg lurer på hva du får opp i forhold til søstra mi, både hvordan hun har det og hva du ser ang vårt forhold her og nå, og hvordan det vil være i årene som kommer? Kan ikke være for konkret pga åpent forum, men si fra om du trenger mer info💛 

Jeg setter så utrolig stor pris på hjelpen din, du aner ikke hvor mye svarene dine betyr💛 Jeg tenker på hvor mye tid du bruker på dette, og på så gode og empatiske svar du gir, du er en unik sjel💛 Tusen takk! 

Anonymkode: ce11b...acc

Skrevet

For en nydelig tråd ❤️ 

...og så fint at du tar deg tid til oss. 

Kvinne i 40-årene spør om kjærlighet.

Vi var sammen for noen år siden og fortsatt klarer ikke hjertet mitt å gi slipp.

Vi gikk dypt, elsket hverandre, men det ble slutt da vi begge har baggasje og til slutt klarte jeg ikke mer. Ting har forandret seg, vi har det bedre begge to og er fortsatt mye sammen, som venner. Vi dater på hver vår kant. Jeg gjør det for å får ham på avstand og ikke kjenne så mye på smerten over at han går etter andre. Han får det heller ikke helt til. Dater, eller har korte forhold for så å avslutte. Det gir han ikke nok og han sier han sliter med å finne det vi hadde, i noen andre. 

Likevel vil han ikke ha forhold og forstår ikke hvorfor selv engang. Han forstår heller ikke. Jeg blir sønderknust hver gang han sier dette og finner 1000 feil med meg selv. Sammenlikner meg med de andre. Han bruker mye tid på meg, prioriterer meg og vi har kontakt veldig ofte. Vi er nære når vi sees. Aldri sex eller noe. Bare gode, nære venner. Jeg vil så gjerne ha oss tilbake.

Kan du se om vi har en fremtid? Jeg klarer ikke å kutte han ut av livet mitt selv om jeg har prøvd :(

Anonymkode: 55cd0...a43

Skrevet
På 26.9.2019 den 11.55, AnonymBruker skrev:

Tusen takk igjen for svar, kjære Ts😊

Jeg har ikke hørt mer fra han, etter at han avlyste pga sykdom og sa vi måtte ta det igjen. Jeg svarte bare noe sånt som «ok»  og «god bedring», jeg ville ikke mase om nytt tidspunkt, for jeg føler det må være hans initiativ neste gang. Er lei meg pga hele greia, syns dette er veldig vanskelig. Føler på mange måter at han ikke ønsker kontakt, så det du skriver gir mening, at han sliter med dette. Og han er en lojal mann, så jeg forstår godt at han får dårlig samvittighet ovenfor kjæresten. Uff, det er leit at det er sånn situasjonen er, kanskje han har det best i det forholdet han er i nå.. Vi hadde det jo stormfullt til tider, og kanskje ønsker han ikke tilbake til det han heller🤔

Jeg tror ikke det er slik at han "har det best i det forholdet han er i nå". Han er livredd for å kjenne på følelser for deg igjen. Men som nevnt, han ble syk, men som følge av alle tankene og uroen rundt det å treffe deg. Tro meg, han vil, men han sliter med frykt. Og ja, han er en lojal mann, det har du helt rett i, så han føler seg litt dratt mellom deg og henne nå. 

Jeg tenker at det går fint an å sende en ny melding til ham "hei, er det bedre med deg? Håper vi får til et treff :)"...noe slikt. Ikke vær redd for det. Svarer han "negativt", så vet du at det er frykten hans som svarer. 

På 26.9.2019 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Hei :) 

Jeg har i dag fullført et videointervju til drømmejobben.

Ser du noe angående dette? Jeg har ønsket meg en slik jobb i flere år.

Anonymkode: b4491...5ca

Du har kanskje allerede fått en pekepinn? Dette gikk bra og jeg ser håpet ditt. Er usikker på om du blir innstilt som nr 1, antakelig som 2, men med mulighet for opprykk grunnet en annen trekker seg. Ønsker deg veldig lykke til :) 

På 26.9.2019 den 12.08, AnonymBruker skrev:

Slenger på et konkret spørsmål: 

Du skrev tidligere i tråden at du ser for deg en mann for meg etter hvert, som jeg kanskje møter etter jul, ser du noe mer konkret ang dette? Ser du om det er eksen min jeg skal bli sammen med igjen, eller ser du en annen mann? Ser du hvordan han ser ut? Eller dreier dette seg litt om veivalg, hvis jeg lar eksen gå, så treffer jeg en ny? Begynte bare plutselig å lure på hvem du ser meg sammen med på nyåret/ mot våren igjen, når du ser det du så første gang jeg spurte ang kjærligheten? 😊

Jeg må innrømme at jeg i utgangspunktet tenkte dette var eksen din, og enda er det en sjanse for det. Lar du eksen gå, om du klarer slippe ham og drømmen rundt han helt, så vil det uten tvil dukke opp en annen. Den jeg ser for deg har svært snille øyne, det er et nokså utpreget trekk ved han, øynene. Han er middels høy, relativt slank/trent og mellombrunt hår.Om dette høres ut som din eks, da er det ikke tvil. Er det ikke han jeg beskriver, da vet du at det er en annen i sikte - OM du gir slipp. Ga det mening? 

På 26.9.2019 den 12.53, AnonymBruker skrev:

Hei jeg stilte spørsmål for en liten stund siden, men fikk ikke svar... så prøver igjen. 

Jeg har hatt en del motgang i livet så av og til lurer jeg på om det hviler en forbannelse over meg ? (!)

eller om universet prøver si meg at jeg feks ikke skal studere...? 

Er over 30 og har ikke fullført utdannelse , vært i diverse jobber. Lurer på hvor jeg vil lande ? Ønsker meg mere stabil økonomi. 

Helsen har heller ikke vært god, vil den bedre seg? 

Og hva skjer med kjæresten min og vårt forhold ? Han virker å slite og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. 

Takk for svar. 

K 34

Beklager altså, det hender jeg ikke får med meg alle. Det er heller ikke alle jeg svarer, av forskjellige grunner, men dette var virkelig ikke bevisst. 

Det er ingen forbannelse over deg og det er heller ikke slik at "universet" forteller deg at du ikke skal studere. Slikt tror jeg ikke på, beklager om jeg støter deg....Det å ta en utdannelse tror jeg vil bli viktig for deg å få landet. Akkurat nå kan det godt tenkes at det føles ok å jobbe, men på sikt vil du kjenne at du trenger dette, særlig mtp at du ønsker deg en stabil økonomi. Jeg vil anbefale deg å gjøre en innsats for å fullføre, og du har i deg det som trengs for å klare dette. Men på den annen side, ser jeg at det er litt mye rundt deg som kan virke krevende på deg. Du er i et forhold som oppleves noe turbulent tidvis, og ja, han sliter men snakker litt lite om det(?). Jeg syns du skal kjenne etter hva du ønsker deg for fremtiden. Inkluderer den din kjæreste eller ser du for deg noe annet? 

Helsen din kan jeg ikke gå innpå dessverre. Men jeg ser at du ikke er så lykkelig som du kunne vært og det syns jeg du skal ta til etterretning, hva kan du gjøre for å bli gladere? Kjenn etter og følg hjertet. 

På 26.9.2019 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Takk for svar igjen<3

Tror du vi blir å møtes igjen, eller ser det ut til at vår kontakt blir å kuttes? Vi skal ta en prat snart angående hva vi tenker om situasjonen, og jeg vet ikke hvordan det blir å gå. Aldersforskjellen plager selvsagt meg også, og gjør meg usikker. Likevel vil jeg fortsatt være med han. Opplever han som vinglete på grunn av at han noen dager ikke vil ha kontakt med meg, mens andre dager vil han det mer enn noe annet. Er bare kjipt for at jeg vet at jeg blir å tenke på han lenge fremover, men det er ikke sikkert han blir å gjøre det samme. 

Det at han sliter psykisk vet jeg, han stoler på meg og har fortalt det. Jeg vet ikke om det blir en ødeleggende faktor i denne situasjonen, men det kan selvsagt skje. 

Får håpe praten går bra. Mulig han sier vi ikke kan ha kontakt mer, men det har han sagt før også. Vanskelig dette her..

Anonymkode: 6ad79...4cd

Jeg tror ikke dere vil klare å kutte kontakten helt. Det er en sterk kjemi mellom dere. Men som tidligere nevnt, så tenker han mye på aldersforskjellen mellom dere. Han sliter også med noen ting, som påvirker han i stor grad, periodevis. At han har fortalt deg om dette, tyder på tillit til deg. 

Jeg forstår du er spent på samtalen dere skal ha, og jeg tenker at du skal gå inn i den med et lyttende hjerte. Hør hva han sier og prøv å ikke la frykten ta overhånd. Jeg tror det vil bli en fin samtale, kanskje litt sår. Våg å være ærlig, det vil gjøre noe med ham. Jeg tror som sagt ikke dere kutter all kontakt. Alt godt - og hold meg oppdatert,da :)

På 26.9.2019 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer bare på om vi får ting på plass igjen etter ulykka her i fjor?

Videre lurer jeg på om jeg blir å få til det jeg selv brenner så veldig for?

Anonymkode: ce80b...61c

Ja ting vil komme på plass igjen sakte men sikkert. Det vil føles som det tar altfor lang tid, men noen ganger er det verdt å bruke tid på ting som kan bli bra. 

Om du får til det du brenner for handler i stor grad om deg selv, din vilje og din kapasitet. Du trenger også noen gode støttespillere som har tro på deg. Men jeg tror det vil gå på sikt. Akkurat nå er jeg redd det er noe som "hindrer" deg litt, uten at jeg kan sette fingeren på hva det kan være...men det føles som om tiden ikke er der helt enda. Men ikke gi opp, du kommer dit.

På 26.9.2019 den 16.02, Blondine skrev:

Hei igjen. Dame50+ som ba deg om råd ang en manns interresse. Du sa kommunikasjon var viktig, prøvde å prate med han ang det vi hadde sammen. Fortalte han at jeg var betatt, og at jeg trodde vi begge hadde sår som må leges. Han ble taus, har ikke hørt noe fra han på to uker. Du sa han var en god mann, så hvorfor gir han meg ikke ett svar uansett. Det sårer meg og har vært vanskelig å godta, men jeg lar han være ifred. Hva har jeg gjort galt? 

Dette var leit å høre. Har du fortsatt ikke hørt noe? Du vet, du har ikke gjort noe galt, men det som har skjedd er at han ble satt ut av at du var så direkte. Kommunikasjon ER viktig, det er det alltid, men denne mannen har nok ikke helt taklet at du satt ord på tingene såpass "straight forward" om du forstår. Kan hende det var noe tidlig i prosessen å si dette, det antar jeg du kjente på selv, men du har vært tøff og det kan, for å være ærlig, være like greit å sile ut noen først som sist. Jeg mener fortsatt dette er en god mann, men han fikk litt å tenke på. Du kan velge nå å ta kontakt med ham, si noe om at du beklager om du var for direkte og spørre om dere kan ta en prat, eller du kan la alt bero på hans handlinger og avvente det. Er det ikke at du faktisk får et svar kontra å sitte og klø deg i hodet? Jeg ønsker deg alt godt, håper det jeg sa her ga mening for deg. 

På 26.9.2019 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Hei,

Kvinne 34. Har nettopp blitt kjent med en fyr, men han er så av og på så jeg blir usikker. Kan du se om vi får noen flere møter og hva som evt blir/ikke blir? 

Tusen takk på forhånd ♥️

Jo dere treffes igjen men jeg er usikker på om dette er mannen med stor M, for deg. Jeg ville avventet litt og vært litt laidback. Vet du selv grunnen til at han er av og på?  Han oppleves noe usikker selv, men han liker deg. Litt vanskelig å se hva som skjer, for å være ærlig, sliter litt med å få opp noe her...beklager. :(

På 26.9.2019 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Er du der Ts ? 🙏

Jeg er her, og leser daglig det som blir skrevet, men jeg har ikke så mye kapasitet, så når jeg først jobber meg gjennom dette, pleier jeg ta mange på en gang. Slik er det bare og det nytter ikke "mase" på meg ;) Jeg tar det når jeg kan og når jeg selv ønsker det, sånn er det bare og det har jeg skrevet tidligere i tråden. 

På 27.9.2019 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Hei. Tusen takk for svar ♥️  Mente du at han er i tvil om han vil ha henne fordi han tenker på meg? Og hva skjer mellom de to om jeg tar kontakt med han? 

Kvinne 34

Tusen takk♥️

Ikke tenk på hva som skjer mellom dem, dersom du tar kontakt. Det er ikke ditt ansvar, men hans. Han er svak for deg og han tenker på deg. Men det er ikke der tvilen ligger. Jeg syns du kan prøve å ta kontakt og se hvor det bærer. 

På 27.9.2019 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Kan jeg stole på denne "evt nye karen..? 💚

Ja! 

På 27.9.2019 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Kjære Ts😊

Jeg har allerede skrevet et oppfølgingsspørsmål på temaet eksen min lenger opp, men har også lyst å spørre om noe helt annet. Jeg lurer på hva du får opp i forhold til søstra mi, både hvordan hun har det og hva du ser ang vårt forhold her og nå, og hvordan det vil være i årene som kommer? Kan ikke være for konkret pga åpent forum, men si fra om du trenger mer info💛 

Jeg setter så utrolig stor pris på hjelpen din, du aner ikke hvor mye svarene dine betyr💛 Jeg tenker på hvor mye tid du bruker på dette, og på så gode og empatiske svar du gir, du er en unik sjel💛 Tusen takk! 

Takk for gode ord. Har du og din søster vært nærere tidligere? Det er som om det er en slags "hindring" mellom dere, samtidig som jeg ser et sterkt bånd. Jeg er usikker på hva dette er, noe som har skjedd, noen sårende ord eller en hendelse? Litt usikker her. Hun sliter litt, kan se ut som hun har det bra utad, men hun har mange tanker og følelser som tærer henne. Forholdet deres vil styrkes og blir sterkere med tiden, noe vil løsne. Litt vanskelig å se dette, men hun virker å være et vinnende, nydelig vesen, men som akkurat nå ikke har det så bra....Jeg vet ikke om dette traff eller ikke, men jeg skriver i allefall det jeg får opp....så får du si fra om jeg tar feil :)

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en nydelig tråd ❤️ 

...og så fint at du tar deg tid til oss. 

Kvinne i 40-årene spør om kjærlighet.

Vi var sammen for noen år siden og fortsatt klarer ikke hjertet mitt å gi slipp.

Vi gikk dypt, elsket hverandre, men det ble slutt da vi begge har baggasje og til slutt klarte jeg ikke mer. Ting har forandret seg, vi har det bedre begge to og er fortsatt mye sammen, som venner. Vi dater på hver vår kant. Jeg gjør det for å får ham på avstand og ikke kjenne så mye på smerten over at han går etter andre. Han får det heller ikke helt til. Dater, eller har korte forhold for så å avslutte. Det gir han ikke nok og han sier han sliter med å finne det vi hadde, i noen andre. 

Likevel vil han ikke ha forhold og forstår ikke hvorfor selv engang. Han forstår heller ikke. Jeg blir sønderknust hver gang han sier dette og finner 1000 feil med meg selv. Sammenlikner meg med de andre. Han bruker mye tid på meg, prioriterer meg og vi har kontakt veldig ofte. Vi er nære når vi sees. Aldri sex eller noe. Bare gode, nære venner. Jeg vil så gjerne ha oss tilbake.

Kan du se om vi har en fremtid? Jeg klarer ikke å kutte han ut av livet mitt selv om jeg har prøvd :(

Anonymkode: 55cd0...a43

Hm, dette var vondt å høre, for jeg opplever et sterkt bånd mellom dere. Han vet om det, han anerkjenner det i sitt hjerte men han våger ikke. Det ligger en frykt der hos ham. Frykten for å miste eller rote til det dere har i dag. Blir det noe mer mellom dere, er det en fare i å miste vennskapet som nå er veldig godt. Men han og savner dere, han bare våger ikke helt. jeg forstår du blir knust. Jeg syns likevel det er håp her, men du må være tålmodig. Ingenting skjer raskt med denne mannen, han bruker lang tid på det meste. Han klarer ikke gi seg fullt og helt over, men det kan komme. Ikke push ham på noe som helst måte, jeg forstår du er lei deg, men her kan jeg ikke si annet enn tålmodighet, det er det som trengs. Og det er håp. Spør igjen om noe var uklart. Jeg ser forøvrig en slags sorg i ham, som om han bærer på noe vondt som han trenger å leges for. Du vet antakelig hva han bærer på, mer enn hva jeg klarer å se, men jeg syns øynene hans er triste.

Alt godt.

ts

Anonymkode: 4b496...35b

• Liker 2
Skrevet

Hei jeg som spurte om jeg har en forbannelse over meg... 

Tusen takk. Nei jeg er ikke lykkelig. Vet ikke hva som er problemet til kjæresten min men det skaper problemer for oss. 

Føler jeg er på feil studie. 

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å lande eller bli mere lykkelig... 

alt virker å stoppe opp nå:( 

hvilken studieretning / karriere-vei har jeg anlegg for å klare? 

Jeg vet ikke lenger. 

Tusen takk for svar ...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...