Gå til innhold

7 uker til målet!


Tran09

Anbefalte innlegg

Var aktiv i ned-i-vekt-trådene, men falt helt av lasset og klarer ikke å forplikte meg til å logge der hver uke. Så jeg forsøker en egen dagbok-tråd :) 

Den 15 september skal jeg løpe min andre 3000 meter som organisert løp, men jeg konkurerer kun med meg selv. I går løp jeg den på 17 minutter og 45 sekunder. 

Den 15 september skal jeg ta så mange armhevinger jeg klarer, i går før 3000m tok jeg 5 stk. 

Den 15 september skal jeg ta så mange situps jeg klarer, i går tok jeg 22 stk. 

Den 15. september skal jeg ta så mange liggende pullups jeg klarer, i går tok jeg 2 stk. 

Den 15. september håper jeg at jeg har gått ned minst 7 kilo fra startvekt på 92 (jeg tror de første 3 vil være vannvekt første uken).

I kveld veide jeg 92 kilo. Er under 30 år, men har lenge slitt med overspising, tvangsspising, straffe meg selv med å spise kalorier uten at jeg verken er søtsugen eller sulten og har ett relativt usunt forhold til mat. Tenker å bruke denne dagbok-tråden til å skrive ned mine utfordringer med mat og trening underveis som jeg møter dem, og loggføre treningsøktene mine grovt sett her. 

Treningsplanen min uke 31 er grovt sett: 
Mandag:
-Løpe intervaller. 8*400 meter, på friidrettsbane. Sone 4, altså pulsen skal være på mellom 178-188. 
-3*5 pushups
-4 negative pullups
-Abs of steel-workout
-Noen øvelser jeg har fra fysioterapaut, ikke noe som blir fokusert noe særlig på i denne dagboken.

Tirsdag: 
-Løpe/gå langkjøring med 145-165 i puls. Minst 75 minutter. I skogen, topptur.
-3*5 pushups
-4 negative pullup
-Fysioterapien.

Onsdag:
-Løpe intervaller. 20*45 sekunder, 15 sekunder pause. Sone 5, puls på 187-maks. På grusbane
-3*5 pushups
-4 negative pullups
-Abs of steel-workout
-Fysioterapien.

Torsdag:
-3*5 pushups
-4 negative pullups
-Fysioterapien.


Fredag:
-Løpe/gå langkjøiring med 145-165 i puls. Minst 75 minutter. I skogen
-3*5 pushups
-4 negative pullups
-Fysioterapien.
-Abs of steel-workout

Lørdag:
-Løpe en runde på 3000 meter, uten tid men med 180-185 i puls, på friidrettsbane.
-Fysioterapien 

Søndag:
-Fysioterapien

 

Matramme: Alt logges i Lifesum. Ca 1500 kcal.
(Dette er bare en ramme, ikke fullverdig måltidsplan eller sammensetting)
-Drikke (minst) 2 liter vann, helst 3 når det er så varmt
-En middag
-Spise 3 gulerøtter
-Drikke en kopp te uten sukker
-En banan
-Grovt brød med leverpostei eller rugsprød med leverpostei og agurk
-Lett cottage chees i smoothe (200 gr jordbær, 100 gram blåbær og 100 gram diverse bær og 2 dl vann)

 

Ønsk meg lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...