Jump to content
Sign in to follow this  
Tran09

7 uker til målet!

Recommended Posts

Tran09

Var aktiv i ned-i-vekt-trådene, men falt helt av lasset og klarer ikke å forplikte meg til å logge der hver uke. Så jeg forsøker en egen dagbok-tråd :) 

Den 15 september skal jeg løpe min andre 3000 meter som organisert løp, men jeg konkurerer kun med meg selv. I går løp jeg den på 17 minutter og 45 sekunder. 

Den 15 september skal jeg ta så mange armhevinger jeg klarer, i går før 3000m tok jeg 5 stk. 

Den 15 september skal jeg ta så mange situps jeg klarer, i går tok jeg 22 stk. 

Den 15. september skal jeg ta så mange liggende pullups jeg klarer, i går tok jeg 2 stk. 

Den 15. september håper jeg at jeg har gått ned minst 7 kilo fra startvekt på 92 (jeg tror de første 3 vil være vannvekt første uken).

I kveld veide jeg 92 kilo. Er under 30 år, men har lenge slitt med overspising, tvangsspising, straffe meg selv med å spise kalorier uten at jeg verken er søtsugen eller sulten og har ett relativt usunt forhold til mat. Tenker å bruke denne dagbok-tråden til å skrive ned mine utfordringer med mat og trening underveis som jeg møter dem, og loggføre treningsøktene mine grovt sett her. 

Treningsplanen min uke 31 er grovt sett: 
Mandag:
-Løpe intervaller. 8*400 meter, på friidrettsbane. Sone 4, altså pulsen skal være på mellom 178-188. 
-3*5 pushups
-4 negative pullups
-Abs of steel-workout
-Noen øvelser jeg har fra fysioterapaut, ikke noe som blir fokusert noe særlig på i denne dagboken.

Tirsdag: 
-Løpe/gå langkjøring med 145-165 i puls. Minst 75 minutter. I skogen, topptur.
-3*5 pushups
-4 negative pullup
-Fysioterapien.

Onsdag:
-Løpe intervaller. 20*45 sekunder, 15 sekunder pause. Sone 5, puls på 187-maks. På grusbane
-3*5 pushups
-4 negative pullups
-Abs of steel-workout
-Fysioterapien.

Torsdag:
-3*5 pushups
-4 negative pullups
-Fysioterapien.

Fredag:
-Løpe/gå langkjøiring med 145-165 i puls. Minst 75 minutter. I skogen
-3*5 pushups
-4 negative pullups
-Fysioterapien.
-Abs of steel-workout

Lørdag:
-Løpe en runde på 3000 meter, uten tid men med 180-185 i puls, på friidrettsbane.
-Fysioterapien 

Søndag:
-Fysioterapien

Matramme: Alt logges i Lifesum. Ca 1500 kcal.
(Dette er bare en ramme, ikke fullverdig måltidsplan eller sammensetting)
-Drikke (minst) 2 liter vann, helst 3 når det er så varmt
-En middag
-Spise 3 gulerøtter
-Drikke en kopp te uten sukker
-En banan
-Grovt brød med leverpostei eller rugsprød med leverpostei og agurk
-Lett cottage chees i smoothe (200 gr jordbær, 100 gram blåbær og 100 gram diverse bær og 2 dl vann)

Ønsk meg lykke til :) 

Fortsetter under...

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

• Create New...