Gå til innhold

Leave-in balsam


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Jeg trenger ny leave-in balsam. Føner og bruker rettetang på håret, og må derfor beskytte mest mulig. Jeg liker egentlig Anti Snap fra Redken og Potion 9 fra Sebastian, men kunne gjerne tenkt meg å teste noe nytt, helst i kremaktig/geleaktig form. Sprayer og skum funker ikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Odense

Hva med redken all soft sin leave in? Synest den er bra,gjør tuppene myke og føler at den forebygger slitasje. Veksler mellom den og anti snap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Jeg liker Kerastase lait nutri sculpt og Redken clear moisture moist ends.

btw: har du prøvd leave in skummet i joico k-pak serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg liker Kerastase lait nutri sculpt og Redken clear moisture moist ends.

btw: har du prøvd leave in skummet i joico k-pak serien?

Ikke prøvd det skummet, men er redd for lukta :oops: Er Lait Nutri Sculpt en blanding av leave-in og styling, eller mer styling? Kan Moist Ends brukes i hele håret, tror du?

@Cornelia: All Soft blir nok for mye for meg, jeg har temmelig glatt hår som lett klapper sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Håret mitt er så oppklippet at jeg bruker den stort sett i hele håret, går fint det. Men håret blir kanskje litt ekstra glatt av den, når jeg tenker meg om, og det er vel ikke du så fan av. Håret blir glattere av den enn av Potion 9, men det er vel fordi den inneholder en del silikoner.

Om lait nutri sculpt er styling eller balsam er jeg ikke sikker på, den er pleiende ihvertfall, og beskytter ved varmebehandling. Håret blir fint og luftig av den også, ikke for glatt.

Er du ute etter noe å erstatte balsamen helt med, eller noe å bruke i fuktig hår etter balsam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Er du ute etter noe å erstatte balsamen helt med, eller noe å bruke i fuktig hår etter balsam?

I tillegg til balsam, før styling, siden jeg herjer masse med håret mitt.

Hmm, det finnes en slags leave-in i den rosa Kerastase-serien også :) ?

@Alterna: Biosilk er jo mer eller mindre en blanding av alkohol og silikoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Ok, jeg er også sånn "ja takk, begge deler".

Lait nutri sculpt er ihvertfall veldig fint til den typen bruk, er tom for den og bruker moist ends nå, men tror jeg liker kerastase bedre, bla fordi clear moisture serien lukter litt intenst.

Du kan jo teste ut den rosa, og tipse meg om den er bra. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er det? Fikk beskjed fra frisøren om at den var varmebeskyttende...
Silikon beskytter jo mot varme, men kan tørke ut håret på sikt hvis du ikke er flink til å bruke renseshampo et par ganger pr. måned.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica.
Hmm' date=' det finnes en slags leave-in i den rosa Kerastase-serien også :)[/quote']

Yepp, jeg bruker den. Men jeg bruker den istedenfor vanlig balsam, går mye kjappere i dusjen da!

Vet ikke hvordan den er til ditt formål da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Igjen: det skummet til Joico K-pak er suverent, men lukter banan i et par minutter. Men lukten forsvinner fort og blir borte, mitt hår lukter ikke banan i hvert fall. Tenkte bare jeg måtte påpeke... :hjerte: K-pak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Leave-in bruker jeg hvis jeg føner håret, hvis jeg lufttørker det, bruker jeg skum eller en flytende gele for å gi litt mer futt.

Den leave-in-en i den rosa Kerastase-serien frister...Er det en kremaktig sak? gir den noe hold, eller blir håret bare mykt. Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hjalmarlover

Vet ikke om dette er en leave.in balsam,men heter Sebastian Thick Extreme Leave in Treatment.

Bruker deg selv...Eneste produktet jeg har prøvd som gir myyye volum uten å tynge ned hårte. Lurer på om det er beregnet på tynt hår?!

Kanskje det hadde vært noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Vet ikke om dette er en leave.in balsam,men heter Sebastian Thick Extreme Leave in Treatment.

Bruker deg selv...Eneste produktet jeg har prøvd som gir myyye volum uten å tynge ned hårte. Lurer på om det er beregnet på tynt hår?!

Kanskje det hadde vært noe :-)

Jeg liker ikke den serien noe særlig, synes den gjør (det ellers blanke) håret mitt matt. Men nå er håret mitt svart med brune partier, så jeg hunter på alt som gir glans.

Jeg endte med å kjøpe den rosa leave-in-en til Kerastase. Ikke helt sikker på om det er balsam eller styling, men den skal i hvertfall brukes før føning. Har shampoen (nr 2) fra før, og det er en av de beste shampoene for farget hår jeg noensinne har prøvd! Jeg trenger strengt tatt ikke balsam etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...