AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #61 Skrevet 28. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere må tenke på andres kropper for å sex med hverandre? Det høres ikke sunt ut, fint med egen seksuelle motor men greit at det er min kropp han nyter av og ikke alle de andre han ser for seg. Anonymkode: 50f7b...7b9 Nei vi må ikke det, men andres kropper kan fint være til inspirasjon. Det er likevel min kropp han nyter, og jeg hans. At tankene kan flimre innom andre visuelle inntrykk betyr ikke at vi ikke nyter hverandre. Av og til kan vi pirre hverandre med fantasier om andre også. Det betyr ikke et øyeblikk at det ikke er vi to som har sex med hverandre. Det å kunne dele slikt er også å ha sex med hverandre, svært intimt og herlig åpent. Jeg tar del i hans fantasier, istedenfor å late som at han ikke har noen, og tvinge ham til å late som at han ikke har noen. Det er ikke til hinder for det seksuelle båndet oss mellom, det styrker det. Nyter du mat mindre fordi noen andre enn du og ham har laget den? Når du og han deler et deilig måltid på restaurant, i intimt og kjærlig samvær du og han, er det da kokken og de andre på kjøkkenet som er ditt fokus? Jeg vil tro at det er måltidet i seg selv, og det dere deler som er ditt fokus. Selv om andre la til rette for opplevelsen er det dere to som deler den. Dette er akkurat på samme måte. Det er oss to, selv om andre var til inspirasjon. De betyr ingenting. Det som vi deler betyr derimot mye. At vi også kan dele hva som trigger og inspirer oss tar ingenting fra intimiteten oss to mellom, det tilfører den noe. Anonymkode: 3e9bc...20a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #62 Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei vi må ikke det, men andres kropper kan fint være til inspirasjon. Det er likevel min kropp han nyter, og jeg hans. At tankene kan flimre innom andre visuelle inntrykk betyr ikke at vi ikke nyter hverandre. Av og til kan vi pirre hverandre med fantasier om andre også. Det betyr ikke et øyeblikk at det ikke er vi to som har sex med hverandre. Det å kunne dele slikt er også å ha sex med hverandre, svært intimt og herlig åpent. Jeg tar del i hans fantasier, istedenfor å late som at han ikke har noen, og tvinge ham til å late som at han ikke har noen. Det er ikke til hinder for det seksuelle båndet oss mellom, det styrker det. Nyter du mat mindre fordi noen andre enn du og ham har laget den? Når du og han deler et deilig måltid på restaurant, i intimt og kjærlig samvær du og han, er det da kokken og de andre på kjøkkenet som er ditt fokus? Jeg vil tro at det er måltidet i seg selv, og det dere deler som er ditt fokus. Selv om andre la til rette for opplevelsen er det dere to som deler den. Dette er akkurat på samme måte. Det er oss to, selv om andre var til inspirasjon. De betyr ingenting. Det som vi deler betyr derimot mye. At vi også kan dele hva som trigger og inspirer oss tar ingenting fra intimiteten oss to mellom, det tilfører den noe. Anonymkode: 3e9bc...20a Beklager men dette gir for meg ingen mening overhodet, jeg forbeholder mine fantasier til når jeg onanerer og det er veldig privat. Jeg vil ikke vite hva han tenker om andre kropper eller hans fantasier med andre kvinner da jeg fortsatt ønsker å ha respekt for ham og ikke miste lysten totalt. For meg er det nok at han prøver å gjøre alt for at jeg skal ha det bra når vi er intime og at han gir alt for at familien skal ha det bra. Det er nok for meg, det er min seksuelle motor. Anonymkode: 50f7b...7b9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #63 Skrevet 29. juli 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager men dette gir for meg ingen mening overhodet, jeg forbeholder mine fantasier til når jeg onanerer og det er veldig privat. Jeg vil ikke vite hva han tenker om andre kropper eller hans fantasier med andre kvinner da jeg fortsatt ønsker å ha respekt for ham og ikke miste lysten totalt. For meg er det nok at han prøver å gjøre alt for at jeg skal ha det bra når vi er intime og at han gir alt for at familien skal ha det bra. Det er nok for meg, det er min seksuelle motor. Anonymkode: 50f7b...7b9 Dette gir ikke mening for meg, med mindre mannen har uakseptable fantasier, om dyr, barn eller ting jeg finner ekkelt. Jeg mister da ikke respekten for min mann fordi han er en normal mann som synes at kvinnekropp er deilig. Hadde vært trist om han ikke gjorde det. Da ville han antagelig vært tilhørende en fil som gjorde ham uegnet som ektemann til en kvinne. Du har jo da tydeligvis selv fantasier, selv om du mener at de er private. Til og med ovenfor din egen mann. Han skal liksom ikke ha det? Du ville miste respekt og tenning for ham om han delte dem med deg? Er ikke det en tåpelig fornektelse? Mine fantasier er også private, ovenfor alle andre enn min mann. Hans det samme, ovenfor alle andre enn meg. Det vi deler er privat! Hva vi praktiserer seksuelt, og hvordan, er absolutt privat, men han er en naturlig del av det. Vi deler alt av vår seksualitet med hverandre, og jeg synes det er en god ting. At han synes at en annen kvinne er sexy er ingen trussel mot det vi er. Det får ikke ham til å elske meg mindre, for våre bånd er mye mer enn det rent seksuelle, og de båndene blir ikke svakere av at vi kan være åpne om slikt. Heller tvert imot. Vi har begge hatt sjalu partnere tidligere, og vet hvor fritt og unikt vi nå har det. Det gjør det ikke mer fristende å bytte hverandre ut, det gjør det mindre fristende. Vi vet begge hvordan det er å måtte passe blikk og tunge, i frykt for å falle i unåde hos partner som krever å eie alt du er og tenker, bare med det som resultat at det blir avstand og løgn. At man må fornekte tanker som skjer om man vil eller ikke. Fordi det er helt naturlig. At min mann ser en flott rumpe, og kjenner at det trigger noe, ære være ham for det. Han virker! Anonymkode: 3e9bc...20a 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå