Gå til innhold

Dere seksuelt frustrerte menn?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du nå?

Anonymkode: 5ef8e...976

Hvorfor spør en anonym om det? Går det litt i ball for deg nå?

Anonymkode: 4693d...13e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan man dagen etter at man har hatt en himmelskjelvende orgasme, ikke har ett pressene behov for å gjenta det. )

Og du er helt sikker på at hun har samme oppfatning av denne opplevelsen som deg? 

Anonymkode: bcf49...bb9

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å være seksuelt frustrert, hvordan oppleves det for dere, fysisk, psykisk, praktisk?!

Har fått en viss forståelse nå for at det ikke nødvendigvis er så enkelt å være mann, selv om jeg bare har erfaring med egen seksualitet og behov som kvinne, ønsker jeg gjerne en bredere forståelse for hvordan dere har det?!

Takk for seriøse svar..♥️

Jeg blir bare innesluttet og lei meg når dama avviser meg hver eneste gang. Ikke vil hun kysse, ikke vil hun klemme og drivere bare på å finner opp nye måter og unnskyldninger for å slippe nærhet. Det som er litt snedig at dette skjer umiddelbart etter at man flytter sammen. Sånn sett sier det meg at damer bruker sex for å "fange" mannen så når det er gjort så er det ikke viktig lenger. 

Så da blir det mye håndarbeide etter som jeg har lyst litt oftere enn en gang hvert skuddår, men du bør ikke bli oppdaget av dama for da kan du risikere å bli anmeldt for seksuell trakasering. Ja har fått trusler om det også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor spør en anonym om det? Går det litt i ball for deg nå?

Ser nå at den ikke var ment for meg..

Ts..

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er helt sikker på at hun har samme oppfatning av denne opplevelsen som deg? 

Anonymkode: bcf49...bb9

Dette er jo dilemmaet som gjør det så vondt. Hun kan jo fake det, og lyge for å få meg til å føle meg verdifull. Jeg TROR ikke det, men jeg vet jo aldri.

(Jeg har noen private grunner til å tro henne, men mekanismen er akkurat like uforståelig selv om sexen bare er middelmådig. )

Anonymkode: 89d58...03c

Gjest ThotSlayer
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du nå?

Vedkommede har psykiske problemer og stalker meg ;) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

eg blir bare innesluttet og lei meg når dama avviser meg hver eneste gang. Ikke vil hun kysse, ikke vil hun klemme og drivere bare på å finner opp nye måter og unnskyldninger for å slippe nærhet. Det som er litt snedig at dette skjer umiddelbart etter at man flytter sammen. Sånn sett sier det meg at damer bruker sex for å "fange" mannen så når det er gjort så er det ikke viktig lenger. 

Så da blir det mye håndarbeide etter som jeg har lyst litt oftere enn en gang hvert skuddår, men du bør ikke bli oppdaget av dama for da kan du risikere å bli anmeldt for seksuell trakasering. Ja har fått trusler om det også. 

Det er ikke mulig :)  Da hadde jeg pakket vesken og forsvunnet ut av hennes liv på dagen. Det går noen grenser forstår du, og slik som du her fremstiller det er ekstremt. Lever heller alene en å la seg fange i et slikt edderkopp nett. Hva pokker skal damen fange mannen til da? Betalingsterminal? Nei takk, stå opp for dere selv og parkere slike på sidelinjen så snart dette skjer.

Anonymkode: 58de7...de0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jo dilemmaet som gjør det så vondt. Hun kan jo fake det, og lyge for å få meg til å føle meg verdifull. Jeg TROR ikke det, men jeg vet jo aldri.

(Jeg har noen private grunner til å tro henne, men mekanismen er akkurat like uforståelig selv om sexen bare er middelmådig. )

Det eneste uforståelige er vel bare forskjellen mellom kvinner og menn, mht. tankegangen, sexlysten, ja alt..!

Merkelig hvor ulike vi er skapt..

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg blir bare innesluttet og lei meg når dama avviser meg hver eneste gang. Ikke vil hun kysse, ikke vil hun klemme og drivere bare på å finner opp nye måter og unnskyldninger for å slippe nærhet. Det som er litt snedig at dette skjer umiddelbart etter at man flytter sammen. Sånn sett sier det meg at damer bruker sex for å "fange" mannen så når det er gjort så er det ikke viktig lenger. 

Kjenner igjen det med stadig nye kreative unnskyldninger. Skal sies at vi ellers har det bra. Vi er midt i femtiårene, og startet med et godt sexliv for over tjue år siden, og er nå nede på to ganger pr. seks år. Jeg skrev avsnittet nedenfor i en annen tråd om omtrent samme tema. Kan det være noe i det?

«På meg virker det som om mange damer går lei av mannfolket når den heteste perioden har lagt seg; unger er født og vokst litt og ting normaliserer seg. Kan det være slik at dette er ubevisste rester av instinkt fra naturens side? Enkelte som  forsker på ting vil jo ha det til at kvinner mer eller mindre bevisst går etter  ressurssterke menn, både fysisk og materialistisk. Kan det være så enkelt at de ønsker å pare seg med alfahanner, og når det er i boks, er det etterhvert nye alfahanner som fenger? De samme alfahannene hadde for noen tusen år slått i hjel de andre svakere hannene, slik at det hadde vært betydelig færre menn pr dame enn i dag. Folk ble jo ikke særlig eldre enn 20-30 år, så det er kanskje naturstridig å leve til vi er 80 med samme person?«

Anonymkode: 4b07d...f6f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Vedkommede har psykiske problemer og stalker meg ;) 

Nå var du dum igjen. Og avslørte deg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekstremt enkelt å tilfredsstille en person som er drevet av sex. Det betyr ikke at alle nødvendigvis er i stand til det. 

Som sagt, er det begrenset med alternativer for sex for sånne som meg. Og utfordringen med seksuell frustrasjon er at alle disse forslagene dine fremstår irrelevante og bortkastet, for en av de viktigste symptomene er manglende motivasjon og fokus. 

Seriøst? Når du bruker sex fordi du er trøtt og sliten, eller du har andre emosjonelle behov som ikke blir dekket også skal liksom kona di hjelpe deg med det? Hvis jeg skulle brukt samme strategi som deg ville jeg ha onanert typ 5 ganger om dagen, du kan ikke forvente at kona di skal dekke dette behovet. 

Anonymkode: 50f7b...7b9

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig :)  Da hadde jeg pakket vesken og forsvunnet ut av hennes liv på dagen. Det går noen grenser forstår du, og slik som du her fremstiller det er ekstremt. Lever heller alene en å la seg fange i et slikt edderkopp nett. Hva pokker skal damen fange mannen til da? Betalingsterminal? Nei takk, stå opp for dere selv og parkere slike på sidelinjen så snart dette skjer.

Anonymkode: 58de7...de0

Selvfølgelig dreier dette seg om penger. Etter brudd så havner vi i retten pga. tvist om barna. Jeg mener de bør ha 50/50 der begge foreldre bor i nærheten av hverandre. Mor går for samværsnekt og kidnapper derfor sine barn og blir i tillegg rikt honorert av norsk rettsvesen. Vipps så har hun plutselig masse penger hver mnd. slik at hun kan jobbe minst mulig selv i redusert stilling. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner igjen det med stadig nye kreative unnskyldninger. Skal sies at vi ellers har det bra. Vi er midt i femtiårene, og startet med et godt sexliv for over tjue år siden, og er nå nede på to ganger pr. seks år. Jeg skrev avsnittet nedenfor i en annen tråd om omtrent samme tema. Kan det være noe i det?

«På meg virker det som om mange damer går lei av mannfolket når den heteste perioden har lagt seg; unger er født og vokst litt og ting normaliserer seg. Kan det være slik at dette er ubevisste rester av instinkt fra naturens side? Enkelte som  forsker på ting vil jo ha det til at kvinner mer eller mindre bevisst går etter  ressurssterke menn, både fysisk og materialistisk. Kan det være så enkelt at de ønsker å pare seg med alfahanner, og når det er i boks, er det etterhvert nye alfahanner som fenger? De samme alfahannene hadde for noen tusen år slått i hjel de andre svakere hannene, slik at det hadde vært betydelig færre menn pr dame enn i dag. Folk ble jo ikke særlig eldre enn 20-30 år, så det er kanskje naturstridig å leve til vi er 80 med samme person?«

Anonymkode: 4b07d...f6f

For min del handler det om at jeg ikke tenner på 50 åringer, selv om jeg er gift med en. Skulle ønske han så ut som han var 35-45 enda, uten grå hår og rynker. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For min del handler det om at jeg ikke tenner på 50 åringer, selv om jeg er gift med en. Skulle ønske han så ut som han var 35-45 enda, uten grå hår og rynker. 

Hvorfor skiller du deg ikke å fikser deg en på 35? Han vil du ha i nye 10 år inntil han også har gått ut på dato.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvorfor skiller du deg ikke å fikser deg en på 35? Han vil du ha i nye 10 år inntil han også har gått ut på dato.

Fordi jeg vet at om 10 år er jeg gått ut på dato og alt handler ikke om sex. Jeg elsker fyren og vil bli gammel med han.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg vet at om 10 år er jeg gått ut på dato og alt handler ikke om sex. Jeg elsker fyren og vil bli gammel med han.

Hvordan i all verden kan du elske en mann du ikke tenner på?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvordan i all verden kan du elske en mann du ikke tenner på?

Jeg er vel bygd som en mann da vel, kan skille mellom sex og følelser? Jeg kan vel elske han for alt det bra han er, det er bare utseende som er annerledes da han faktisk er en bedre versjon nå enn sitt yngre jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Når du bruker sex fordi du er trøtt og sliten, eller du har andre emosjonelle behov som ikke blir dekket også skal liksom kona di hjelpe deg med det? Hvis jeg skulle brukt samme strategi som deg ville jeg ha onanert typ 5 ganger om dagen, du kan ikke forvente at kona di skal dekke dette behovet. 

Hele denne diskusjonen handler om seksuell frustrasjon, mitt innlegg svarer på det. Av dette kan vi utlede at jeg har grunnlag for seksuell frustrasjon, og da forstår vi også at jeg ikke forventer eller regner med at kona skal fungere seksuelt.

Det er dog absolutt ingen grunn til at ikke jeg kunne hatt sex 5 ganger om dagen med denne typen begrunnelse, jeg måtte bare valgt en kvinne med mannlig tenningsmønster. Men da jeg ble forelsket med min kone var ikke dette noe som var allment kjent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hele denne diskusjonen handler om seksuell frustrasjon, mitt innlegg svarer på det. Av dette kan vi utlede at jeg har grunnlag for seksuell frustrasjon, og da forstår vi også at jeg ikke forventer eller regner med at kona skal fungere seksuelt.

Det er dog absolutt ingen grunn til at ikke jeg kunne hatt sex 5 ganger om dagen med denne typen begrunnelse, jeg måtte bare valgt en kvinne med mannlig tenningsmønster. Men da jeg ble forelsket med min kone var ikke dette noe som var allment kjent.

Ikke for å være frekk, men det der er ikke er et mannlig tenningsmønster men tegn på at du har psykiske utfordringer som bruker  sex som medisin/terapi/stressmestring. Bra for kona di at du ikke forventer at hun skal stille opp.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi kvinner og menn reagerer nok generelt likt på sexuell avvisning. Hilsen kvinne som har vært sexuelt frustrert i fem år, mull sex de siste fem år, og moter meg opp til skilsmisse da dette knekker meg fullstendig. TIL ALLE DERE som avviser partner, eller har mistet sex lyst:få hjelp. Ingen sunne mennesker klarer sexløst forhold i lengden. Min vil bli knust, selv om jeg har vært tydelig flere ganger.. 

Anonymkode: 2b27e...097

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...