Gå til innhold

Dere seksuelt frustrerte menn?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi kvinner og menn reagerer nok generelt likt på sexuell avvisning. Hilsen kvinne som har vært sexuelt frustrert i fem år, mull sex de siste fem år, og moter meg opp til skilsmisse da dette knekker meg fullstendig. TIL ALLE DERE som avviser partner, eller har mistet sex lyst:få hjelp. Ingen sunne mennesker klarer sexløst forhold i lengden. Min vil bli knust, selv om jeg har vært tydelig flere ganger.. 

Anonymkode: 2b27e...097

Og ja, jeg er trofast, men må si at jeg virkelig forstår de som ikke klarer være det i en slik situasjon!!!! ♥️

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, gift og seksuelt frustrert. 

Da vi traff hverandre var alt magisk. Han kunne ikke få nok av meg, og jeg ikke av ham. Nå er jeg heldig om jeg får noe to ganger i uken. 

Nesten alt av initiativ ligger på meg. Skal vi ha noe annet enn standard stilling i senga er 99,9% ansvar på meg. 

Jeg vet jeg er sprek, attraktiv og en kvinne mange menn ville drømt om. Jeg er med på alt, alltid. Tenner fort og lett. Leken, frigjort, nytende. Finnes nærmest ikke sjalu, og åpen for alle fantasier. 

Jeg antar jeg er for kjedelig i min lyst og villighet. Iallefall er det ikke nok, og ikke mye initiativ fra ham. 

Jeg ser for meg at hadde jeg sluttet med å ta initiativ til sex hadde vårt sexliv dødd fullstendig ut i løpet av kort tid. 

Anonymkode: 3e9bc...20a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ja, jeg er trofast, men må si at jeg virkelig forstår de som ikke klarer være det i en slik situasjon!!!! ♥️

Ønsker gjerne pm av kvinner/menn i samme situasjon 

Skrevet (endret)

Jeg hadde en del sex før og har vært i et lengre forhold. Siden det ble slutt så har jeg hverken datet eller hatt sex på flere år nå og periodevis runker jeg ikke heller i månedsvis.

Jeg har får periodevis seksuelle drømmer og sterke impulser, våkner så med den bennern i vet av og til ikke hvor jeg skal gjøre av den, blir å ligge og undre om jeg ikke skal runke, finne noen som er med på et knull eller bare la det ligge.

Som regel så avtar det men det hender også at jeg drar inn til byen og flørter med damer, sånt sett så er det bare uflaks at jeg ikke møtte på noen som er med akkuratt når jeg har lyst til å pule. Slik er de verste dagene men det skjer relativt sjeldent som regel så er jeg ganske uinteressert i å ha sex med noen og tror det hadde blitt vanskelig å overtale meg.

Endret av Mujahedin
AnonymBruker
Skrevet

Her er det omvendt. Jeg er frustrert! 

K28

Anonymkode: 410e4...8d7

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, gift og seksuelt frustrert. 

Da vi traff hverandre var alt magisk. Han kunne ikke få nok av meg, og jeg ikke av ham. Nå er jeg heldig om jeg får noe to ganger i uken. 

Nesten alt av initiativ ligger på meg. Skal vi ha noe annet enn standard stilling i senga er 99,9% ansvar på meg. 

Jeg vet jeg er sprek, attraktiv og en kvinne mange menn ville drømt om. Jeg er med på alt, alltid. Tenner fort og lett. Leken, frigjort, nytende. Finnes nærmest ikke sjalu, og åpen for alle fantasier. 

Jeg antar jeg er for kjedelig i min lyst og villighet. Iallefall er det ikke nok, og ikke mye initiativ fra ham. 

Jeg ser for meg at hadde jeg sluttet med å ta initiativ til sex hadde vårt sexliv dødd fullstendig ut i løpet av kort tid. 

Har det likt som deg! Kroppen min forandret seg litt etter graviditet, men kan ikke tro det er bare det som gjør at han har mista lysten 😛

Mister menn sexlyst etter de har bikka 30?  😛

k28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har det likt som deg! Kroppen min forandret seg litt etter graviditet, men kan ikke tro det er bare det som gjør at han har mista lysten 😛

Mister menn sexlyst etter de har bikka 30?  😛

k28

Er under 40 selv, beste sexen er med menn fra 55 pluss, som virkelig vet å tilfredsstille en kvinne!!!😍

Anonymkode: 5ef8e...976

Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Mister menn sexlyst etter de har bikka 30? 

Jeg tror ikke det er regelen. Jeg er 31 og har bekjente menn i min alder og noe eldre, ingen har meldt ifra om noe slikt. Jeg er den eneste som er litt avholds og moderer seksualitet og går uten. Det skjer ikke av seg selv for min del heller, iom at jeg hadde bare en kjæreste og kanskje 20 ONS så ble det til at jeg hadde sex med kjæresten tusenvis av ganger og sexen ble veldig knyttet til henne, så når det ble slutt var det ganske traumatisk og jeg skjønte at jeg måtte roe ned sex livet for å bli slik jeg var før og ikke gå fra vettet.

Endret av Mujahedin
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker gjerne pm av kvinner/menn i samme situasjon 

Shitt, får baer opp at nettleser er deaktivert, får ikke fixet d.. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å være seksuelt frustrert, hvordan oppleves det for dere, fysisk, psykisk, praktisk?!

Har fått en viss forståelse nå for at det ikke nødvendigvis er så enkelt å være mann, selv om jeg bare har erfaring med egen seksualitet og behov som kvinne, ønsker jeg gjerne en bredere forståelse for hvordan dere har det?!

Takk for seriøse svar..♥️

Går årevis uten sex, men seksuelt frustrert? Nei, det er jeg ikke. Rent fysisk er det like deilig å onanere.

Anonymkode: 1e201...4fb

AnonymBruker
Skrevet

Det kan bli litt slitsomt og demotiverende i lengden å alltid være den som tar initiativ til sex. Det blir oftere nei enn ja, selv om sexen pleier å være bra når vi først kommer i gang. Hun kan nyte sex, men jeg har vel aldri i løpet av ekteskapet følt at hun tenner spesifikt på MEG, jeg vet ikke hvordan det føles å være begjært. Sexlivet vårt er helt avhengig av mitt begjær.

Anonymkode: 8ce57...fe8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex en til to ganger i året. Det er han som ikke vil og jeg har gitt opp. Jeg orker ikke å bli avvist lengre, det er så sårende og vondt. Jeg savner ikke sexen, vi kunne fint ha droppet den ene gangen i året også, det er kun for at han skal få tømme seg i noe annet enn hånda (eller hva han bruker). Det går tydeligvis et halvt til ett år før behovet kommer. 

For min del så savner jeg intimiteten. Jeg savner å kjenne tyngden hans oppå meg. Kyssing, kosing. Og særlig det å ha skikkelig lyst på hverandre. At partneren din ser på deg og har lyst på deg, det savner jeg.

Anonymkode: 23aaa...595

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan bli litt slitsomt og demotiverende i lengden å alltid være den som tar initiativ til sex. Det blir oftere nei enn ja, selv om sexen pleier å være bra når vi først kommer i gang. Hun kan nyte sex, men jeg har vel aldri i løpet av ekteskapet følt at hun tenner spesifikt på MEG, jeg vet ikke hvordan det føles å være begjært. Sexlivet vårt er helt avhengig av mitt begjær.

Anonymkode: 8ce57...fe8

Sånn er livet for gifte menn under 8/10 på attraktivitetsskalaen. Du er hennes spermdonor og venn.

Anonymkode: bb279...ecd

• Liker 1
Skrevet

jeg er seksuelt frustrert og vil si at det er 3 årsaker til det:

- manglende initiativ fra min kone og fordi jeg ofte blir avvist,

- liten grad av erotisk kreativitet, alltid «det samme»

- jeg begjærer henne, men får ikke tilsvarende tilbake. Mange kvinner som tenker at det er standarden, mon tro? altså at kun kvinnen skal begjæres, ikke mannen? 

For meg har dette vært situasjonen i mange år  « Jeg kompenserer med å leve meg inn i massevis av fantasier og tar ting i egne hender. Har også ved noen anledninger spritet opp mitt erotiske liv, feks besøkt steder for tantrisk massasje.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er livet for gifte menn under 8/10 på attraktivitetsskalaen. Du er hennes spermdonor og venn.

Anonymkode: bb279...ecd

Jeg er gift med en på toppen av skalaen, men det er likevel naivt å tro at tenning likevel skjer fordi man spesifikt tenner på partner. De fleste gangene jeg er tent er det fordi dette skjer jevnlig i kroppen av seg selv, eller det kan ha vært helt andre ting enn partner som inspirerte det. 

Han er flott og sexy, og han er min absolutt foretrukne dildo, men min tenning og seksualitet fungerer ganske selvstendig. 

Samme andre veien. Jeg tror ikke naivt at han bare blir kåt fordi han tenner på meg. Kroppen hans har også jevnlig behov, og det er ikke nødvendigvis min kropp som har inspirert ham, selv om det er min kropp han bruker for å tilfredsstille behovet. 

Helt i starten av forholdet kunne jeg bli svært kåt av å tenke på ham. På kroppen hans. Nå er det mer nytelsen han representerer. Kroppen hans er kjent, trygg og tilgjengelig. 

Jeg ser ikke noe galt ved dette engang. At han eller jeg blir kåt av oss selv, eller inspirert av annet enn hverandre gjør ikke sex mellom oss mindre bra. 

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift med en på toppen av skalaen, men det er likevel naivt å tro at tenning likevel skjer fordi man spesifikt tenner på partner. De fleste gangene jeg er tent er det fordi dette skjer jevnlig i kroppen av seg selv, eller det kan ha vært helt andre ting enn partner som inspirerte det. 

Han er flott og sexy, og han er min absolutt foretrukne dildo, men min tenning og seksualitet fungerer ganske selvstendig. 

Samme andre veien. Jeg tror ikke naivt at han bare blir kåt fordi han tenner på meg. Kroppen hans har også jevnlig behov, og det er ikke nødvendigvis min kropp som har inspirert ham, selv om det er min kropp han bruker for å tilfredsstille behovet. 

Helt i starten av forholdet kunne jeg bli svært kåt av å tenke på ham. På kroppen hans. Nå er det mer nytelsen han representerer. Kroppen hans er kjent, trygg og tilgjengelig. 

Jeg ser ikke noe galt ved dette engang. At han eller jeg blir kåt av oss selv, eller inspirert av annet enn hverandre gjør ikke sex mellom oss mindre bra. 

Jeg tror at mange kvinner ikke vil ha sex med mannen sin fordi de ikke vet hva som gjør at han vil ha sex. Er det dama på butikken eller Madonna han har blitt tent på? 

Anonymkode: 50f7b...7b9

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at mange kvinner ikke vil ha sex med mannen sin fordi de ikke vet hva som gjør at han vil ha sex. Er det dama på butikken eller Madonna han har blitt tent på? 

Hva er så problemet med det? 

Kvinner bør ivareta sin egen seksualitet. Dyrke den, nyte den, som en egen verdi, ikke tenke at sex er et biprodukt av å elske noen, og en mindre viktig del av et forhold der annet betyr langt mer. 

Å være seksuell er helt naturlig, og alt som bidrar til å opprettholde seksualiteten i et forhold er bra. 

Takk til dama på butikken eller Madonna, om de setter fyr i ham! Det er det jeg som nyter godt av. 

Nå har vi tilbrakt noen dager på stranden, og om han tenker på rumper og pupper han har sett der, så må han så inderlig gjerne gjøre det. "Kos deg med synet og fyll opp tanken!" erter jeg dersom han bemerker at noen er sexy. Full tank og hodet fullt av deilige bilder av halvnakne kropper gir stor sannsynligheten for ivrig mann når anledning byr seg. Det er ikke hun med den flotte rumpa på stranden som får goder av det. ;)

Det er meg han elsker og hans kjærlighet deler jeg ikke med noen selv om jeg ikke eier alle hans tanker og fantasier. At han elsker akkurat meg er ikke fordi jeg er den eneste han kan tenne på, men fordi det er akkurat meg han vil dele livet med. Det er det jeg "eier" og har interesse av å "eie". Det finnes ingen trussel mot dette i at han pirres av synet av andre damer. 

Å kreve at kjæresten, samboer eller ektefelle kun skal tenne på deg er et krav særdeles få kan leve opp til. Det eneste et slikt krav utløser er at partner MÅ lyve, og at man selv blir usikker, på jakt etter løgnene dette medfører. Ja, det er sikkert fatalt for egen seksualitet å ha slike krav, og slik usikkerhet. Det vil alltid finnes kvinner og menn som er mer sexy enn man selv er. Kjærlighet er imidlertid ikke ikke basert på å være med den eneste ene man tenner på. Det er dypere, og mer. 

Jeg anser det som en gavepakke at min ektefelle har sin egen seksuelle "motor", i det at han tidvis får behov og at andre også inspirerer til lyst. Hadde hele hans seksualitet lent seg på meg måtte jeg jo nærmest ha kaldstartet motoren hver eneste gang vi skulle ha sex. Det hadde vært et stort press på meg i forhold til å være sexy, pirre og inspirere. 

At jeg har min egne seksuelle motor er like bra for ham. 

Uten dette hadde det nok blitt lite sex, og sex er godt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så problemet med det? 

Kvinner bør ivareta sin egen seksualitet. Dyrke den, nyte den, som en egen verdi, ikke tenke at sex er et biprodukt av å elske noen, og en mindre viktig del av et forhold der annet betyr langt mer. 

Å være seksuell er helt naturlig, og alt som bidrar til å opprettholde seksualiteten i et forhold er bra. 

Takk til dama på butikken eller Madonna, om de setter fyr i ham! Det er det jeg som nyter godt av. 

Nå har vi tilbrakt noen dager på stranden, og om han tenker på rumper og pupper han har sett der, så må han så inderlig gjerne gjøre det. "Kos deg med synet og fyll opp tanken!" erter jeg dersom han bemerker at noen er sexy. Full tank og hodet fullt av deilige bilder av halvnakne kropper gir stor sannsynligheten for ivrig mann når anledning byr seg. Det er ikke hun med den flotte rumpa på stranden som får goder av det. ;)

Det er meg han elsker og hans kjærlighet deler jeg ikke med noen selv om jeg ikke eier alle hans tanker og fantasier. At han elsker akkurat meg er ikke fordi jeg er den eneste han kan tenne på, men fordi det er akkurat meg han vil dele livet med. Det er det jeg "eier" og har interesse av å "eie". Det finnes ingen trussel mot dette i at han pirres av synet av andre damer. 

Å kreve at kjæresten, samboer eller ektefelle kun skal tenne på deg er et krav særdeles få kan leve opp til. Det eneste et slikt krav utløser er at partner MÅ lyve, og at man selv blir usikker, på jakt etter løgnene dette medfører. Ja, det er sikkert fatalt for egen seksualitet å ha slike krav, og slik usikkerhet. Det vil alltid finnes kvinner og menn som er mer sexy enn man selv er. Kjærlighet er imidlertid ikke ikke basert på å være med den eneste ene man tenner på. Det er dypere, og mer. 

Jeg anser det som en gavepakke at min ektefelle har sin egen seksuelle "motor", i det at han tidvis får behov og at andre også inspirerer til lyst. Hadde hele hans seksualitet lent seg på meg måtte jeg jo nærmest ha kaldstartet motoren hver eneste gang vi skulle ha sex. Det hadde vært et stort press på meg i forhold til å være sexy, pirre og inspirere. 

At jeg har min egne seksuelle motor er like bra for ham. 

Uten dette hadde det nok blitt lite sex, og sex er godt. 

Så dere må tenke på andres kropper for å sex med hverandre?  Det høres ikke sunt ut, fint med egen seksuelle motor men greit at det er min kropp han nyter av og ikke alle de andre han ser for seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2019 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Kvinne i trettiårene, singel nå, men datet en mann som bare ikke fikk nok sex(type to ganger per dag etter hans ønske), så spør fordi jeg gjerne ønsker å forstå dere menn bedre, hvordan dere har det seksuelt!!

er du glad i sex?

Anonymkode: 9b1d4...6a2

AnonymBruker
Skrevet
På 28.7.2019 den 0.38, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være frekk, men det der er ikke er et mannlig tenningsmønster men tegn på at du har psykiske utfordringer som bruker  sex som medisin/terapi/stressmestring. Bra for kona di at du ikke forventer at hun skal stille opp.

Alle mennesker har seksuell frustrasjon fra tid til annet med mindre man er aseksuell..

Anonymkode: c7aeb...fe2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...