Gjest22 Skrevet 2. mai 2020 #301 Del Skrevet 2. mai 2020 20 timer siden, LinnHenrikke skrev: Det hadde vært så lett for henne å bare heve nivået litt på bloggen. Hun skrev for eksempel et helt innlegg om at hun hadde spraylakkert bena på den nye sofaen sin i svart. Jeg skulle gjøre det samme og gikk inn på innlegget for å se hvordan hun hadde gjort det. Men neida, det var ikke noe guide eller noenting - kun teksten og masse bilder av henne i sofaen hvor man ikke en gang så bena, hadde hun tatt bilder underveis kunne det fort blitt et nyttig og inspirerende innlegg. Samme med all annen oppussing de har drevet med. Det hadde vært SÅ mye mer spennende å få se prosessen underveis, ikke bare de samme upersonlige stylede bildene av det ferdige resultatet om igjen og om igjen. Veldig enig!! Skulle skrive SÅ masse om interiør når hun flyttet til det 500 kvm store huset sitt.. Men går igjen de samme bildene om og om igjen. Og bildene er ikke spesielt inspirerende, ser mest ut som bilder i en finn-annonse.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje123 Skrevet 2. mai 2020 #302 Del Skrevet 2. mai 2020 På 28.4.2020 den 17.55, Fju skrev: Nå så jeg faktisk at Maren hadde skrevet "Du er så fiiin <3" under ett av bildene til Kristina, så kanskje de har blitt venner igjen. Huff, nå ble jeg flau over at jeg faktisk har sjekket dette. Skylder på Korona 🙄 Ja tror de er blitt venner igjen, selv om det ikke virker som de henger så mye sammen lengere. Leser bloggen til Maren og den er jo veldig bra og inspirerende:) flott jente. Hadde godt inntrykk av Kristina tidligere, men den bloggingen hennes er blitt svært dårlig. Hun virker lei, og veldig korte og overfladiske innlegg. Det kan jo ikke kreve mange timer i uka! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 2. mai 2020 #303 Del Skrevet 2. mai 2020 20 minutter siden, Gjest22 skrev: Veldig enig!! Skulle skrive SÅ masse om interiør når hun flyttet til det 500 kvm store huset sitt.. Men går igjen de samme bildene om og om igjen. Og bildene er ikke spesielt inspirerende, ser mest ut som bilder i en finn-annonse.. Hun trodde vel det holdt å skrive litt om interiør i omtrent hvert eneste innlegg etter innflytning. Om hvilke rom som skal males, hvilke møbler de skal kjøpe, hvilke møbler de har skrudd sammen, hvilket rom som skal pusses opp next. Kjempespennende 🙂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 2. mai 2020 #304 Del Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, Gjest22 skrev: De var LIVETS solsenger i fjor.. så man kan jo lure.. Mulig jeg avsporer her, men det er da et veldig pussig uttrykk? Har hun det fra et sted? Jeg skjønner jo at hun bruker det for å beskrive ting positivt, men har aldri hørt/sett det andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klemen10na Skrevet 2. mai 2020 #305 Del Skrevet 2. mai 2020 38 minutter siden, ti10 said: Mulig jeg avsporer her, men det er da et veldig pussig uttrykk? Har hun det fra et sted? Jeg skjønner jo at hun bruker det for å beskrive ting positivt, men har aldri hørt/sett det andre steder. Hun er glad i å bruke slike ord som er in i bloggermiljøet, livets og sjukt er gjenganger om dagen. Hun klarer bare ikke å begrense hvor ofte hun sier det 😆 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 2. mai 2020 #306 Del Skrevet 2. mai 2020 3 minutter siden, Klemen10na skrev: Hun er glad i å bruke slike ord som er in i bloggermiljøet, livets og sjukt er gjenganger om dagen. Hun klarer bare ikke å begrense hvor ofte hun sier det 😆 For ikke glemme gledes. Mange av disse bloggerne bruker disse ordene. Lene Orvik er ekstrem der, eller Orviken som hun kaller seg😂 Ser ordet liiiivet for livet er på vei inn i bloggosfæren... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klemen10na Skrevet 2. mai 2020 #307 Del Skrevet 2. mai 2020 5 minutter siden, Maydis8 said: For ikke glemme gledes. Mange av disse bloggerne bruker disse ordene. Lene Orvik er ekstrem der, eller Orviken som hun kaller seg😂 Ser ordet liiiivet for livet er på vei inn i bloggosfæren... Ja! Hadde glemt gledes 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. mai 2020 #308 Del Skrevet 3. mai 2020 21 timer siden, Klemen10na skrev: Ja! Hadde glemt gledes 😂 Lurer på hva hun skal jobbe med når bloggen tar slutt. Ikke fullført videregående og den arbeidsmoralen. Arbeidsmarkedet blir jo ikke lettere etter koronaen🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 3. mai 2020 #309 Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg tror at alle som leser bloggen hennes og andre blogger generelt ikke trenger livets tips og oppskrifter til det ene og det andre. Nettet florerer av oppskrifter og "life hacks" Holder massevis med å ikke anstrenge seg og heller skrive om helt hverdagslige ting som de fleste av oss kjenner seg i. Ida Wullf er et levende eksempel, hun skriver veldig bra og har et avslappet forhold til innholdet hun publiserer. Hvis du leser her, Kristina, hva med å endre holdning? Endre bloggstilen og endre måten du reagerer på? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 3. mai 2020 #310 Del Skrevet 3. mai 2020 1 time siden, lysestake skrev: Jeg tror at alle som leser bloggen hennes og andre blogger generelt ikke trenger livets tips og oppskrifter til det ene og det andre. Nettet florerer av oppskrifter og "life hacks" Holder massevis med å ikke anstrenge seg og heller skrive om helt hverdagslige ting som de fleste av oss kjenner seg i. Ida Wullf er et levende eksempel, hun skriver veldig bra og har et avslappet forhold til innholdet hun publiserer. Hvis du leser her, Kristina, hva med å endre holdning? Endre bloggstilen og endre måten du reagerer på? «Takk for at du delte din mening 🙂» 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. mai 2020 #311 Del Skrevet 4. mai 2020 8 timer siden, Rosewood skrev: «Takk for at du delte din mening 🙂» 😂😂 Den måten å svare leserne på er helt hinsides. Hun takler ingen kritikk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 4. mai 2020 #312 Del Skrevet 4. mai 2020 På 2.5.2020 den 23.44, ti10 skrev: Mulig jeg avsporer her, men det er da et veldig pussig uttrykk? Har hun det fra et sted? Jeg skjønner jo at hun bruker det for å beskrive ting positivt, men har aldri hørt/sett det andre steder. Min favoritt: Superelsk! 🤮 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. mai 2020 #313 Del Skrevet 4. mai 2020 36 minutter siden, ljosglimt skrev: Min favoritt: Superelsk! 🤮 Lurer på hva hun skal skrive om denne uken. Blir vel serie eller filmtips, en matrett, noe innkjøp fra nakd, bilder av disse krydderflaskene og bilder av seg selv i speilet. For ikke glemme uttrykk som livets til alt mulig, elsk!, gledes osv😜 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 4. mai 2020 #314 Del Skrevet 4. mai 2020 10 minutter siden, Maydis8 skrev: Lurer på hva hun skal skrive om denne uken. Blir vel serie eller filmtips, en matrett, noe innkjøp fra nakd, bilder av disse krydderflaskene og bilder av seg selv i speilet. For ikke glemme uttrykk som livets til alt mulig, elsk!, gledes osv😜 Viktigste av ALT - Kollagenpulver fra Oslo skin lab! Huden blir sÅåÅ myk, kommer aldri til å slutte, vet du hva - den kan blandes i kaffe! Smaker ingenting! 60 % rabatt på første ordre og så 30 % på de neste. Er ikke det et bra tilbud så vet ikke jeg! 🙄 Mon tro om hun enda bruker de vitamingreiene for håret, hair care eller hva det nå var? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeeeeeeea Skrevet 4. mai 2020 #315 Del Skrevet 4. mai 2020 22 minutter siden, Maydis8 skrev: Lurer på hva hun skal skrive om denne uken. Blir vel serie eller filmtips, en matrett, noe innkjøp fra nakd, bilder av disse krydderflaskene og bilder av seg selv i speilet. For ikke glemme uttrykk som livets til alt mulig, elsk!, gledes osv😜 Nå synes jeg du var litt vel snill her. Ikke snakk om at hun klarer og produsere 5 innlegg på en uke 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajaaaaaa Skrevet 4. mai 2020 #316 Del Skrevet 4. mai 2020 Helt sykt at en uke hvor hun har på stor planen å være god på jobb så produserer hun 3(!!) innlegg og når hun kommer med ett nytt innlegg så er det fan meg reklame for livets sunne snacksprodukter 🤦🏽♀️🙄 Hvordan noen samarbeidspartnere velger å bruke henne og hvordan bloggen går rundt undres jeg over.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 4. mai 2020 #317 Del Skrevet 4. mai 2020 Hun er snart konk! Ingen som gidder å lese den tamme bloggen der. Hun må være den kjedeligste av de alle 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 4. mai 2020 #318 Del Skrevet 4. mai 2020 13 minutter siden, LoveMoschino skrev: Hun er snart konk! Ingen som gidder å lese den tamme bloggen der. Hun må være den kjedeligste av de alle Det gledes 🥳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. mai 2020 #319 Del Skrevet 4. mai 2020 33 minutter siden, LoveMoschino skrev: Hun er snart konk! Ingen som gidder å lese den tamme bloggen der. Hun må være den kjedeligste av de alle Livets gode nyhet! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klemen10na Skrevet 5. mai 2020 #320 Del Skrevet 5. mai 2020 13 hours ago, LoveMoschino said: Hun er snart konk! Ingen som gidder å lese den tamme bloggen der. Hun må være den kjedeligste av de alle Hun hadde ikke akkurat råd til å miste lesere pga koronakritikken. Jeg klikker meg ikke inn lenger. Én ting er at hun er kjedelig med samme upersonlig innlegg om og om igjen, men når hun viser tydelig egoisme i tillegg så går det bare én vei. Skal hun klare dette så må hun komme opp med noe nytt, det nivået hun ligger på funker ikke lenger. Helt urolig at det har funket helt til nå. Mange leser mye pga kommentarfelt, og når hun da tar vekk det så går det fort nedover. Tipper hun innser rimelig snart at det ikke funker å ikke ha det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå