Gå til innhold

Hvorfor klarer mange ikke å svare på det ts spør om her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Særlig når det gjelder spørsmål om sosiale media, så kommer alltid flere og skal påpeke at "bruker ikke sosiale media""slitt med sosiale media så får du det bedre". Det er ikke disse som ble spurt! Hvorfor er det så viktig å påpeke at en ikke bRuker some?

Anonymkode: d74ea...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Særlig når det gjelder spørsmål om sosiale media, så kommer alltid flere og skal påpeke at "bruker ikke sosiale media""slitt med sosiale media så får du det bedre". Det er ikke disse som ble spurt! Hvorfor er det så viktig å påpeke at en ikke bRuker some?

Anonymkode: d74ea...e23

Hvorfor henger du deg opp i bagateller? Les og hopp over det du ikke er interessert i, og overse det du ikke får gjort noe med. 

Ja, dette var svarmpå ts sitt hi. Selv om ts sikkert ikke liker svaret. 

Anonymkode: b5eb5...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henger du deg opp i bagateller? Les og hopp over det du ikke er interessert i, og overse det du ikke får gjort noe med. 

Ja, dette var svarmpå ts sitt hi. Selv om ts sikkert ikke liker svaret. 

Anonymkode: b5eb5...2e3

Men når jeg spør vil jeg ha et svar, ikke klovner som bare skal påpeke alt til egen fordel..de vil ha beundring for at de er så jorndære og ikke er på some, men så var det ikke det jeg spurte om

Anonymkode: d74ea...e23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte andre ting enn det som spørres om som er mest interessant, og så blir man opptatt av å snakke om det siden det var interessant. Dette er et diskusjonsforum, ikke et spørsmål og svar- forum. 

Anonymkode: 6ec55...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ofte andre ting enn det som spørres om som er mest interessant, og så blir man opptatt av å snakke om det siden det var interessant. Dette er et diskusjonsforum, ikke et spørsmål og svar- forum. 

Anonymkode: 6ec55...044

Da får de lage egen tråd

Anonymkode: d74ea...e23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare Instagram for der er fokuset på bilder mens Facebook feeden har blitt helt uinteressant for min del og mine venner

Anonymkode: 81189...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo strengt forbudt å lese HI. Det beste er å finne på noe som TS burde ha skrevet og svare usaklig på det.

Dette står i reglene for KG, som heller ingen gidder å lese. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Særlig når det gjelder spørsmål om sosiale media, så kommer alltid flere og skal påpeke at "bruker ikke sosiale media""slitt med sosiale media så får du det bedre". Det er ikke disse som ble spurt! Hvorfor er det så viktig å påpeke at en ikke bRuker some?

Anonymkode: d74ea...e23

Hvorfor? Fordi de vil og kan. Forumet kunne med fordel hatt strengere regler for saklighet og innhold i innlegg som postes. Det er slik på visse andre forum.

Anonymkode: 0c7b2...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner problemet der. Sånn er det ofte her inne. Kan de vise seg som det de selv betrakter  som "bedre", "mer fornuftige" osv, så går de ikke av veien for det. Det skjer gang på gang. Å svare på det en blir spurt om er nok vanskelig for mange. Bare aksepter at det ikke vil forandre seg. Les heller svarene som er relevante og overse de andre. Det er nok løsningen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økseskaft. (OK måtte). Men jeg har lagt merke til det samme, også i kommentarfelt. At folk absolutt må inn og svare ting som "kunne ikke brydd meg mindre". Har ingen god forklaring på hvorfor det er sånn. 

Anonymkode: 1afef...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de enter henger seg oppi noe Ts skrev, eller noe noen andre svarte. En norsklærer ville gitt strykkarakter på mange svar her inne, for å ikke holde seg til saken.

Anonymkode: d20bc...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Økseskaft. (OK måtte). Men jeg har lagt merke til det samme, også i kommentarfelt. At folk absolutt må inn og svare ting som "kunne ikke brydd meg mindre". Har ingen god forklaring på hvorfor det er sånn. 

Anonymkode: 1afef...221

Forklaringen er nok at de liker å markere seg. Å bare si hva de mener uten relevans til HI. Og dumhet. 

Det er som en u virkeligheten skulle spørre om veien til et sted, og en svarte : dit ville jeg aldri dratt!  😆 eller : det bryr meg ikke å svare på.

Right? De skjønner ikke selv hvor høl i huet det kan være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Mistenker at mange leser navnet på tråden og tenker at de vil si sin mening om emnet, uavhengig av hva som står i åpningsinnlegget. Kanskje de skummer gjennom første innlegg for å se hva som er greia, men de vet hva de skal skrive uansett.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...