Gå til innhold

Mobil som slår seg av og på - ødelagt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går ettermiddag, oppdaget jeg at mobilen hadde slått seg av av seg selv. Jeg tastet inn pinkoden, og den virket ok, bortsett fra at den var svært varm. Da jeg skulle skrive en melding, sluttet plutselig mobilen å virke (fikk ikke skrevet bokstaver), og den "slo seg av" ved at skjermen gikk i svart, og stå og blinket "google". Tenkte den trengte en pause pga varmen, og prøvde å slå den av. Det lot seg ikke gjøre. Til slutt stoppet blinkingen, jeg fikk tastet inn pinkoden, og slått av mobilen. Den har vært av i hele natt, men med en gang den ble slått på, begynte blinkingen igjen. Tenkte jeg skulle prøve å sette den tilbake til fabikkinnstillinger, men ettersom jeg ikke kommer inn på mobilen, er det vanskelig. Noen som har opplevd noen lignende ? Kan det være varmen som har tatt livet av mobilen ?

Anonymkode: 8afc6...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk på nettet for å se om det er en vanlig feil med din telefon og om det evt. finnes løsninger. F.eks. "merke modell hot shut down".

Anonymkode: 76cd4...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan absolutt være varmen som har ødelagt telefonen. 
Har hatt to telefoner som har blitt ødelagt pga varme, så jeg er veldig påpasselig med å ikke legge telefonen i sola... 

Anonymkode: aca45...052

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok varmen. Meldt det inn som skade til forsikringen. Det står at skade etter plutselig , ytre påvirkning vekkes. Og 32 grader i Bergen , må kunne sies å være en ganske plutselig, uventet påvirkning...

Anonymkode: 8afc6...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den har ligget i sola kan det være varmen, men 32 grader i skyggen skal gå helt fint. De kunne ikke hatt mobiltelefoner i sydlige strøk hvis ikke de tålte såpass. Hvis ikke den lå i sola er det mer sannsylig at den har blitt varm fordi den er i stykker enn omvendt. Ikke prøv å lade den uten at noen passer på.

Anonymkode: 76cd4...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den har ligget i sola kan det være varmen, men 32 grader i skyggen skal gå helt fint. De kunne ikke hatt mobiltelefoner i sydlige strøk hvis ikke de tålte såpass. Hvis ikke den lå i sola er det mer sannsylig at den har blitt varm fordi den er i stykker enn omvendt. Ikke prøv å lade den uten at noen passer på.

Anonymkode: 76cd4...626

Takk for råd. Nå er den uansett skrudd helt av, ettersom den kun holdt seg på en liten stund, før skjermen begynte å gå av og på med "google" logoen gående. Tenkte selv at den nok ikke var helt trygg å lade, siden den ble veldig varm.

Anonymkode: 8afc6...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...