Gå til innhold

Jente 18. Mann 34. Uhørt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var dum og umoden til jeg var minst 25. Ikke alene om det heller.

- Kvinne

Anonymkode: 5674f...98b

Stemmer nok bra det, fordi den som skrev innlegget tar FEIL. Begge kjønn har utvokst hjerne rundt 25. Det at kvinner liksom er mer moden en menn er og har alltid vært: EN MYTE. Antagelig er det bare løgner som er fabrikert av menn for å unnskylde de ekle Loilta-tendensene deres.

Anonymkode: 2440b...8e5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kvalm av moralpolitiet på KG. Lurer på om dere er lykkelige i deres egne forhold, siden dere har en så intens trang til å bedømme andres, kun basert på fordommer. Dere er så ignorante. Voks opp. 

Anonymkode: 5a092...b2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg blir kvalm av moralpolitiet på KG. Lurer på om dere er lykkelige i deres egne forhold, siden dere har en så intens trang til å bedømme andres, kun basert på fordommer. Dere er så ignorante. Voks opp. 

Enig med deg. Jeg er 20 år og kunne fint tenke meg å date en 16-åring. Jeg blåser i hva folk mener og seier. Så lenge jeg følger loven er det nullstress 😁

Anonymkode: dd4b7...069

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

0
 Advanced issues found

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig med deg. Jeg er 20 år og kunne fint tenke meg å date en 16-åring. Jeg blåser i hva folk mener og seier. Så lenge jeg følger loven er det nullstress 😁

Bra! Det blir du garantert lykkeligere av.

Kjærlighet er kjærlighet er kjærlighet. De eneste som har noe med hvem som er sammen, er de to som er sammen. Hva andre mener er uinteressant. Å høre på dem kan faktisk være veldig skadelig.

• Liker 3
Skrevet

Nyt det

Husk du lever bare en gang

M@ster

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gode kommentarer! Er noen av de som gir grønt lys kvinner eller er dere kun menn?

Nå må dere huske at jeg aldri bevisst går etter jenter på 18 år. Her trodde jeg hun var vesentlig eldre og trakk meg faktisk så snart jeg oppdaget hvor ung hun var. Men i ettertid har jeg lurt på om jeg skulle tatt sjansen allikevel. Sannsynligvis havner jeg ikke i samme situasjon med det første og om jeg så gjør er det mulig jeg gjør det samme nok en gang. Skulle jeg gjort noe hadde jeg i hvert fall opptrådt ganske forsiktig.

Anonymkode: 27395...f09

Nei, du skulle ikke tatt sjansen. En godt voksen mann/kvinne har ingen ting med en tenåring å gjøre.. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det da stor forskjell på 20 og 34. Ikke på langt nær like mange ville hevet øyebrynene hvis en på 20 datet en på 16, enn hvis en på 30+ gjorde det samme. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 26.7.2019 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Kom i prat med en bartender/barista på en uteplass for noen uker tilbake. Lett flørting gjennom kvelden og tenkte se om det var mulighet for noe mer, men fikk meg en overraskelse når hun fortalte at hun var kun 18 år. Skjønte hun var ung, men hadde tippet 23 eller 24 og det hadde ikke plaget meg. Avsluttet med et kompliment og lot det ligge.

Tragisk! En 18 skjønner ikke noen ting og hvorfor skal en på 34 finne det seriøst? Er ikke rart verden går under når alle modne menn bare flyr på barneræv og ikke vil forplikte seg med en moden og god kvinne på 27 og oppover... alle 18 åringer er umodne og du kan se det laaaang vei, hvis du mener noe annet så ksnskje noe ikke er helt utviklet i hodet ditt? Men voksne menn vil ikke ha en ordentlig kvinne, de vil bare ha småunger... 

Anonymkode: 916d3...62a

AnonymBruker
Skrevet

Bartendere er ikke 18 år nei.

Anonymkode: 909a9...cb7

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Sinsiew skrev:

Men nå er det da stor forskjell på 20 og 34. Ikke på langt nær like mange ville hevet øyebrynene hvis en på 20 datet en på 16, enn hvis en på 30+ gjorde det samme. 

Dette. Men det vil ikke alle menn ta til seg. De beskylder heller oss for å være moraliserende og sjalu da. Selv om noen jenter liker eldre menn så er det langt ifra alle altså. En ting er å oppriktig falle for en mye eldre eller yngre person, men å konsekvent gå ette kun eldre /yngre er sært. 

Pass også litt på da mange jenter faktisk bare er høflige. Mange menn forveksler jenter/kvinners høflighet med flørt. Har vært mang en mann som har blitt deppa når de har prøvd seg på en de trodde var interessert i dem og fått avslag. Dog er ikke det bare menn som har prøvd seg på yngre, men på samme alder eller eldre også fått erfare. Så vær litt forsiktig selv om livet er kort som enkelte liker å si.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tragisk! En 18 skjønner ikke noen ting og hvorfor skal en på 34 finne det seriøst? Er ikke rart verden går under når alle modne menn bare flyr på barneræv og ikke vil forplikte seg med en moden og god kvinne på 27 og oppover... alle 18 åringer er umodne og du kan se det laaaang vei, hvis du mener noe annet så ksnskje noe ikke er helt utviklet i hodet ditt? Men voksne menn vil ikke ha en ordentlig kvinne, de vil bare ha småunger... 

Anonymkode: 916d3...62a

Hvorfor skal det være seriøst? Det fleste er vel enige i at det er vanskelig å være kjærester npr aldersforskjellen er stort. Kun sex og moro er noe helt annet. Ok, så en 18-åring kan stemme, settes i fengsel, kjøre bil, kjøpe alkohol og ha sex med jevnaldrende, men altså ikke sex med hvem hun vil. Du burde ta et oppgjør med egne fordommer. 

Anonymkode: 000be...fe2

• Liker 2
Skrevet

Kom i prat med en bartender/barista på en uteplass for noen uker tilbake. Lett flørting gjennom kvelden og tenkte se om det var mulighet for noe mer, men fikk meg en overraskelse når hun fortalte at hun var kun 18 år. Skjønte hun var ung, men hadde tippet 23 eller 24 og det hadde ikke plaget meg. Avsluttet med et kompliment og lot det ligge.

Jeg har kommet dit hen at jeg tenker dette handler om ønsker og motiv. Å utnytte noen gjennom å gi falske forhåpninger/ ha andre intensjoner enn hva man utgir ovenfor motparten er problematisk.

Å ha sex med noen som vet hva det innebærer og ønsker det samme er uproblematisk. Når jeg var 18 hadde jeg lett hatt sex med en kvinne på 34 vare for å ha sex (gitt jeg likte henne). Hvorfor skal det være annerledes for kvinner? De trenger vel ikke å bli «vernet» av samfunnet?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dere snakket litt, du tolket det som flørting og trodde du hadde en sjanse...

Søk hjelp før du voldtar noen, mann!

Endret av O.G.
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er så nusselig med voksne menn som tror bartenderen er interessert i dem når de bare gjør jobben sin. Og bartenderen synes stort sett det er dritekkelt og ler av det med vennene sine i ettertid, fordi hun selvfølgelig ikke er interessert i sånne gamle griser. Skikkelig nusselig.

Anonymkode: 00cd1...664

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Dere snakket litt, du tolket det som flørting og trodde du hadde en sjanse...

Søk hjelp før du voldtar noen, mann!

Er det et snev av anstendighet i deg så burde du  rapportere deg selv for å skrive noe så dumt. 

Anonymkode: 000be...fe2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lest de andre svarene (..🙄😑) men det kommer helt an på modenhetsnivå både på deg selv og 18-åringen 😊 var selv sammen med en på 39 da jeg var 22-23, dog han med to barn og jeg med ett. Eneste grunnen til at det ikke funket var pga. hans baby mama og mitt ønske om flere barn 😊 go for it om interessen er gjensidig!

Anonymkode: ebda1...770

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns det er så nusselig med voksne menn som tror bartenderen er interessert i dem når de bare gjør jobben sin. Og bartenderen synes stort sett det er dritekkelt og ler av det med vennene sine i ettertid, fordi hun selvfølgelig ikke er interessert i sånne gamle griser. Skikkelig nusselig.

Hvorfor så bitter? Ta deg en runk eller noe!

Anonymkode: e895c...4f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så bitter? Ta deg en runk eller noe!

Anonymkode: e895c...4f8

1 - Ikke bitter! Har mange venninner som har jobbet som bartendere under studiene, og de historiene jeg fikk høre av dem var ganske fascinerende! Hos mange menn skal det virkelig ikke mer til enn et smil og litt basic service, så tror de at de har sjans. Det er morsomt! 

2 - Jeg er kvinne :) Jeg "runker" ikke.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg skal ikke være moraliserende. Jeg er yngre enn TS. Siste halvdel av 20-årene. Det er ikke aldersforskjellen jeg tenker på her. Men det faktum at hun bare er atten. Jeg ville ikke gjort det og har stått foran sånne situasjoner. Det faktum at jeg ikke ville ha gjort det, er mitt svar.  Til tross for at jeg ikke en gang er ti år eldre enn hun så er det hennes alder som gjør det lite tiltalende for meg. 18. VGS. Ikke russ en gang. Nei. Hvorfor? Det er bare feil og litt avtennende at hun såvidt har lov å kjøre bil. 23-24, derimot:)

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner motivet er å latterliggjøre her, men sånne kommentarer / innlegg som dette kommer hver gang det er snakk om yngre kvinner som liker eldre menn. Oppleves det som en trussel for en del kvinner, eller er det genuint at man ikke klarer å forstå et ganske enkelt observerbart fenomen: mange kvinner liker eldre menn?

Ja, det er nok mange i servicebransjen som  opplever feiltolkning av signaler, men samtidig er det en av de vanligste arenaene å møte andre mennesker på (utenom tinder og vennefester). Min bestevenn har eksempelvis hatt to forhold til kvinner han har møtt på jobb i en klesbutikk og en som jobbet som servitør på en pub vi pleide å gå på. Det var jo nusselig forsåvidt - men begge parter virket fornøyd begge ganger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...