AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #21 Skrevet 26. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom i prat med en bartender/barista på en uteplass for noen uker tilbake. Lett flørting gjennom kvelden og tenkte se om det var mulighet for noe mer, men fikk meg en overraskelse når hun fortalte at hun var kun 18 år. Skjønte hun var ung, men hadde tippet 23 eller 24 og det hadde ikke plaget meg. Avsluttet med et kompliment og lot det ligge. Anonymkode: 27395...f09 Ja, det er definitivt uhørt og trashy. Anonymkode: feeaa...06e 3
Gjest Warrior Skrevet 26. juli 2019 #22 Skrevet 26. juli 2019 18 år og 34 år går helt fint. Fuck alder når begge er voksne. Aldri hør på de her som kaller 18 åringer for barn.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #23 Skrevet 26. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke ok at du oppfører deg slik ! Hun er bare et barn i forhold til deg! Forskning har vist at hjernen ikke er fullt utviklet før du er 25, så du har gått over en grense her! Unge mennesker er lettere og overtale og manipulere og du skal ikke spekulere i slikt! Anonymkode: af3e5...a6a Det gjelder for gutter/menn,de utvikler seg senere enn jenter/kvinner . Hos menn er ikke hjernen voksen før de er 25. Hos kvinner litt før ca 20-22 år. Anonymkode: 8b2b2...3f1
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2019 #24 Skrevet 26. juli 2019 Hvordan dere klarer å holde en interessant samtale igang er for meg et mysterium. En samtale der begge er på bølgelengde sett ut i fra et samlivs ståsted. 10
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #25 Skrevet 26. juli 2019 Mye akking her uten andre argumenter enn at det er ekkelt. Det er også et forsøk på å si at hjernen ikke er helt utviklet. Ok, men er den vel ikke utviklet nok til å stemme, kjøre bil, kjøpe alkohol og ligge med jevnaldrende da? Anonymkode: 000be...fe2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #26 Skrevet 26. juli 2019 Dette er da bedre enn ei 17 år gammel jente og en 29 år gammel mann. Jepp, jeg var den 17 år gamle jenta. Trodde jeg var voksen og kunne ta egne valg siden jeg neeeeesten var myndig. De 2 årene det pågikk, så ble jeg ganske fucka i hodet. Skal ikke gå nærmere inn på det. Men møtte han for noen år siden(er 32 nå) og han klarte å si at det ikke var noe seriøst, og at vi bare lekte. I mitt hode var ikke det en lek fra min side. Det var mitt første seriøse forhold, med forlovelse og samboerskap. Men han ødela meg på så mange måter. Ikke fordi han var 29, men pga oppførselen hans. Han var sjalu og eiesyk og hadde null tillit til meg. Moralen her er jo at ei 18 år gammel jente kan enten være mindre voksen enn ei 17 år gammel jente, eller mer voksen enn mannen på 34. Det kan gå bra, det kan gå dårlig. Men om du går etter henne, please behandle henne med respekt, tillit og godhet. La henne få spillerom til å være ung, og ikke avskjær henne fra venner eller familie. Ikke antyd at hun har vært utro bare fordi hun tok litt lenger tid fra venninnen borti gata og hjem. Ikke våk over henne som om hun har gjort noe galt. Start med et godt gammeldags vennskap, og se hvor det går derfra. Anonymkode: 727a5...b2d 3
Morten1 Skrevet 26. juli 2019 #27 Skrevet 26. juli 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Kom i prat med en bartender/barista på en uteplass for noen uker tilbake. Lett flørting gjennom kvelden og tenkte se om det var mulighet for noe mer, men fikk meg en overraskelse når hun fortalte at hun var kun 18 år. Skjønte hun var ung, men hadde tippet 23 eller 24 og det hadde ikke plaget meg. Avsluttet med et kompliment og lot det ligge. Anonymkode: 27395...f09 GJør det, gjør det, gjennomfør det!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #28 Skrevet 26. juli 2019 De eneste som har noe med dette er hun og deg. Alle andre kan ta meningene sine og dra til helvete. Livet blir så evig mye bedre når man ignorerer moralister. Anonymkode: 5a092...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #29 Skrevet 26. juli 2019 Bare hvis mannen er muslim Anonymkode: f2f8c...ee6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #30 Skrevet 26. juli 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Bruker vi den gamle "regelen" mange lener seg på når de mener noe om dette, aldrer/2 + 7, så bør du som 34 åring holde deg unna alle under 24.. 18 er for de opptil 22 Og med denne regelen må du vente til hun er 33 og du er 52 før det er "stuerent". Anonymkode: b999c...f2e Dette er selvsagt bare bullshit. Anonymkode: 5a092...b2a 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #31 Skrevet 26. juli 2019 Er i 30 årene selv men får høre at jeg ser ut som at jeg er 24. Derfor kan jeg med god samvittighet ligge med en 18-19 åring om hun trodde jeg var 23-24. Det er hennes problem at hun ikke spurte Anonymkode: ad7ab...45a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #32 Skrevet 26. juli 2019 Registrerer at det er en del menn her inne som forsvarer dette. En 18-åring er et barn! skjønner dere det? En voksen mann skal holde seg unna barn! det er alvorlig at dere ikke forstår at dette ikke er ok oppførsel. Anonymkode: af3e5...a6a 9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #33 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Registrerer at det er en del menn her inne som forsvarer dette. En 18-åring er et barn! skjønner dere det? En voksen mann skal holde seg unna barn! det er alvorlig at dere ikke forstår at dette ikke er ok oppførsel. Anonymkode: af3e5...a6a Ja, for du vet dette best, ikke sant? "Skjønner dere ikke at jeg har rett!" Anonymkode: 000be...fe2 4
kisskissbangbang Skrevet 26. juli 2019 #34 Skrevet 26. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Registrerer at det er en del menn her inne som forsvarer dette. En 18-åring er et barn! skjønner dere det? En voksen mann skal holde seg unna barn! det er alvorlig at dere ikke forstår at dette ikke er ok oppførsel. Anonymkode: af3e5...a6a Jeg mistenker at disse ikke har snakka med en 18-åring på veldig lenge. De har nok nøyd seg med å kikke på dem. De kan se modne ut, men de er på mange måter enda barn mentalt og emosjonelt. Da gambler man ikke med dem fordi penis blir lysten. 9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #35 Skrevet 26. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er da bedre enn ei 17 år gammel jente og en 29 år gammel mann. Jepp, jeg var den 17 år gamle jenta. Trodde jeg var voksen og kunne ta egne valg siden jeg neeeeesten var myndig. De 2 årene det pågikk, så ble jeg ganske fucka i hodet. Skal ikke gå nærmere inn på det. Men møtte han for noen år siden(er 32 nå) og han klarte å si at det ikke var noe seriøst, og at vi bare lekte. I mitt hode var ikke det en lek fra min side. Det var mitt første seriøse forhold, med forlovelse og samboerskap. Men han ødela meg på så mange måter. Ikke fordi han var 29, men pga oppførselen hans. Han var sjalu og eiesyk og hadde null tillit til meg. Moralen her er jo at ei 18 år gammel jente kan enten være mindre voksen enn ei 17 år gammel jente, eller mer voksen enn mannen på 34. Det kan gå bra, det kan gå dårlig. Men om du går etter henne, please behandle henne med respekt, tillit og godhet. La henne få spillerom til å være ung, og ikke avskjær henne fra venner eller familie. Ikke antyd at hun har vært utro bare fordi hun tok litt lenger tid fra venninnen borti gata og hjem. Ikke våk over henne som om hun har gjort noe galt. Start med et godt gammeldags vennskap, og se hvor det går derfra. Anonymkode: 727a5...b2d Du lager en individuell historie om til generell moral? Det var ikke pga alderen deres som gjorde at du følte deg slik. Det var pga typen menneske som du hoppa til sengs med. Han var et "rævhull" av en mann. Om han er 18 eller 29 har jo ingen betydning. Blir du utsatt for manipulering så blir du det. Anonymkode: cb0af...5a1 2
Arabella Skrevet 26. juli 2019 #36 Skrevet 26. juli 2019 2 timer siden, dr_zhivago skrev: 18 år er voksen alder. Da har ikke moralpolitiet noe de skulle ha sagt. Om du har sjans på et stykke mørt lammekjøtt så takker du ikke nei! Denne måten mange av dere voksne menn beskriver ungjenter på, er motbydelig! 14
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #37 Skrevet 26. juli 2019 Jeg hadde blitt ufattelig lei meg om min datter på 18 ble sammen med en gammel gris på 38. Anonymkode: 3f2b5...744 11
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #38 Skrevet 26. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt ufattelig lei meg om min datter på 18 ble sammen med en gammel gris på 38. Anonymkode: 3f2b5...744 Det er vel bare snakk om sex? Også lurer jeg på om en på 38 automatisk er en gammel gris eller om han først blir det når han får lyst på en ung dame? Når er han i tilfelle bare en gris? Kanskje når han får lyst på en jevnaldrende dame? Anonymkode: 000be...fe2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #39 Skrevet 26. juli 2019 Jeg avslo nylig noe som kunne blitt et forhold med ei jente på 21 (22 i august), nettopp fordi jeg syntes det ble for stor aldersforskjell. Jeg er 26 og har et barn på 4,5 år. Jeg takket pent nei og sa at dett var nok ikke noe liv laget for hun. Anonymkode: 9e88a...cd0 2
Absol Skrevet 26. juli 2019 #40 Skrevet 26. juli 2019 Var hun på jobb? Synes det er litt småsøtt når menn tror ansatte flørter med dem (og bare dem) på utesteder mens det egentlig bare er snakk om kundebehandling fra jentenes side. Arbeidsinnstruksen er at kunden alltid har rett og krav på din tid, og erfaringen er at mere sukker og honning gir mere tips 😂 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå