Gå til innhold

Jente 18. Mann 34. Uhørt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

En ung pike smiler og er hyggelig og naturligvis tror mannen at hun liker ham....

Det hadde vært litt trist om man tror de som smiler og er hyggelige bare forsøker å lure enn. Men det er det du mener de gjør? 

Anonymkode: 000be...fe2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Meget lavt.

Anonymkode: 0c9cb...e82

Ok, takk for info. 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært litt trist om man tror de som smiler og er hyggelige bare forsøker å lure enn. Men det er det du mener de gjør? 

Jeg tror jentene er hyggelige og at det ikke er mer bak.

Skrevet
3 timer siden, Arabella skrev:

Hvilken rolle spiller det for deg? Har du planer om å gjøre en 16-åring gravid? Hvem er best skikket til å føde og ta vare på et barn, tror du? En 16-åring eller en voksen kvinne på 25?

3 timer siden, Sinsiew skrev:

Nei, jeg påstår at det ikke er lettere for en 16 åring å bli gravid, enn det er for en 20 åring :)

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du påstår at det er lettere for en på 16 å bli gravid enn en i tjueårene. Det stemmer ikke. Dessuten er det betydelig større risiko for en tenåring å gå gravid og føde enn en i tyveårene.

Derfor sier jeg at dersom biologi-argumentet til menn skulle være et trumfkort så hadde dere vært tiltrukket til bredhoftede kvinner midt i tjueåra, ikke tenåringer. Det er en myte menn fortsetter å fortelle seg selv (og "tjukke sjalu gamle kvinner") for å rettferdiggjøre grisoppførsel. 

Anonymkode: 652c9...f6b

Hallo, jeg ville vel aldri vært sammen med eller gjort en under 35 år gravid. Vet dere hva jeg tenner aller mest på? 

- Livserfaring!

AnonymBruker
Skrevet

Min mormor giftet seg da hun var 20 med en mann som er ti år eldre og var begge lykkelige gifte til han gikk bort for noen år siden. Så lenge begge er myndige og ingen lover brytes, hva er problemet? Menneskeheten? Ja, det har nok alltid vært menneskeheten. 

Anonymkode: 5c874...fa2

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, waco skrev:

Hallo, jeg ville vel aldri vært sammen med eller gjort en under 35 år gravid. Vet dere hva jeg tenner aller mest på? 

- Livserfaring!

Jeg ser ikke helt hvorfor du siterer meg her? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...