Gå til innhold

Har kjøpt office pakken - får opp feilmelding


snoren

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp office og fikk opp denne triste nyheten da jeg prøvde å åpne programmet "Du kan ikke åpne programmet «openoffice-4.0.0_VoOAWc_4024791132.exe» fordi Microsoft Windows-programmer ikke støttes på macOS."

Noen som vet hvordan jeg fikser dette problemet, har tross alt betalt 1500 kroner, så synes det er blodig urettferdig dersom den ikke fungerer på min Mac. Jeg kjøpte studentpakken som også skulle fungere på mac:

https://www.microsoft.com/nb-no/p/office-home-student-2019/cfq7ttc0k7c8/0002?activetab=pivot%3aoverviewtab

Håper det er noen som er flinkere enn meg på data der ute som kan fikse problemet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det helt med ro, du har ikke kastet bort pengene dine! :)

Der du går for å laste ned filen skal det være mulig å endre operativsystem, språk og så videre før nedlastingen starter.

Se etter "andre operativsystemer" eller en lignende knapp.

Har gjort dette selv før så vet det er mulig, men får dessverre ikke tatt noen bilder til deg nå.

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, snoren skrev:

Kjøpte nettopp office og fikk opp denne triste nyheten da jeg prøvde å åpne programmet "Du kan ikke åpne programmet «openoffice-4.0.0_VoOAWc_4024791132.exe» fordi Microsoft Windows-programmer ikke støttes på macOS."

Noen som vet hvordan jeg fikser dette problemet, har tross alt betalt 1500 kroner, så synes det er blodig urettferdig dersom den ikke fungerer på min Mac. Jeg kjøpte studentpakken som også skulle fungere på mac:

https://www.microsoft.com/nb-no/p/office-home-student-2019/cfq7ttc0k7c8/0002?activetab=pivot%3aoverviewtab

Håper det er noen som er flinkere enn meg på data der ute som kan fikse problemet mitt!

Det jeg understreker i innlegget ditt, ser jo ut for at det er en *.exe fil, og det er en installsjonsfil for Windows. På Mac har den endingen *.dmg. Har selv nå fått mulighet til å bruke Win sin officepakke, men der ble det plukka automatisk rett programvare for Mac. Litt usikker på hvordan du gjør det når du kjøper selv, jeg gikk via en egen portal for å finne den filen jeg skulle bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...