AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #21 Skrevet 25. juli 2019 48 minutter siden, Rumle said: Du må snakke med noen, først og fremst. Har du gjort det? Fastlege, psykolog, prest, venner/ familie eller andre du stoler på? Har allerede snakket men det hjelper ikke. Er faktisk innlagt på DPS nå, men skal dra på permisjon i morgen, og da skal jeg drikke sprit som anbefalt av annen bruker. Men takk for at du prøver å hjelpe meg 😁❤️ Anonymkode: df12e...511 1
SoWhat? Skrevet 25. juli 2019 #22 Skrevet 25. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, ingen å lene mot. Kroppen min gidder jeg ikke å bruke, er altfor sliten til det. Og komme meg ut hvor? Jeg har ingen venner. Anonymkode: df12e...511 ❤️ Bare gå turer? Bli sliten. Men jeg ser hva du skriver. Skulle ønske jeg kunne hjelpe.
Gjest Alkoholist Skrevet 25. juli 2019 #23 Skrevet 25. juli 2019 I denne varmen blir man fort sørpefull av vin.
Ikke ta imot jesus Skrevet 25. juli 2019 #24 Skrevet 25. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd omsorgssvikt i barndommen, flere seksuelle overgrep, mobbing, fysisk og psykisk vold, rasisme med mer. Takk for gode råd. Skal kjøpe sprit i morgen 😁 Anonymkode: df12e...511 Jeg har nå drukket 350 ml 40% whiskey lord calvert på 30 minutter, den er faktisk veldig god, aldri smakt den før nå, så den anbefaler jeg virkelig 👍 Men ikke drikk om du ikke vil eller er klar for det, om du er under 22 år må du ikke drikke alkohol. Jeg blir nå straks full (må konsentrere meg for å skrive), har 2 stk så mulig jeg tar en til etterpå, men jeg er vandt til det i motdetning til deg, ikke drikk så fort etter de første svelgene, det er bare for å gjøre så alkoholen ikke er vond smak på, lykke til 😊
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #25 Skrevet 25. juli 2019 4 minutter siden, SoWhat? said: ❤️ Bare gå turer? Bli sliten. Men jeg ser hva du skriver. Skulle ønske jeg kunne hjelpe. Takk for at du vil hjelpe ❤️ Skal prøve å gå tur i morgen, men hvis det ikke hjelper, skal jeg kjøpe sprit. Anonymkode: df12e...511 1
Rumle Skrevet 25. juli 2019 #26 Skrevet 25. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har allerede snakket men det hjelper ikke. Er faktisk innlagt på DPS nå, men skal dra på permisjon i morgen, og da skal jeg drikke sprit som anbefalt av annen bruker. Men takk for at du prøver å hjelpe meg 😁❤️ Anonymkode: df12e...511 Ikke gjør det, seriøst. Det blir bare verre. 1
Ikke ta imot jesus Skrevet 25. juli 2019 #27 Skrevet 25. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har allerede snakket men det hjelper ikke. Er faktisk innlagt på DPS nå, men skal dra på permisjon i morgen, og da skal jeg drikke sprit som anbefalt av annen bruker. Men takk for at du prøver å hjelpe meg 😁❤️ Anonymkode: df12e...511 Ikke drikk mer enn du har kontroll på bare, stopp å drikk før du blir totalt slått ut. En flaske på 350 ml holder lenge for deg gjennom mange timer
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #28 Skrevet 25. juli 2019 3 minutter siden, Rumle said: Ikke gjør det, seriøst. Det blir bare verre. Jeg vil faktisk ikke begynne å drikke, men det er ingen bedre alternativer 😥😔 Anonymkode: df12e...511
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #29 Skrevet 25. juli 2019 2 minutter siden, Ikke ta imot jesus said: Ikke drikk mer enn du har kontroll på bare, stopp å drikk før du blir totalt slått ut. En flaske på 350 ml holder lenge for deg gjennom mange timer Takk for alle de gode rådene du gir meg ❤️😁 Anonymkode: df12e...511
Rumle Skrevet 25. juli 2019 #30 Skrevet 25. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vil faktisk ikke begynne å drikke, men det er ingen bedre alternativer 😥😔 Anonymkode: df12e...511 Jo, det er bedre alternativer og det vet du godt selv også. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #31 Skrevet 25. juli 2019 2 minutter siden, Rumle said: Jo, det er bedre alternativer og det vet du godt selv også. Jeg prøvd alle alternativene, men de hjelper ikke meg... Anonymkode: df12e...511
Rumle Skrevet 25. juli 2019 #32 Skrevet 25. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg prøvd alle alternativene, men de hjelper ikke meg... Anonymkode: df12e...511 Alkohol er uansett ikke svaret. Men, du bestemmer selv. 1
Cuntzilla Skrevet 25. juli 2019 #33 Skrevet 25. juli 2019 Du må ikke bli full dersom du drikker for å døyve smerte, da får du fort en enda verre nedtur. Ikke sjelden man ser drita folk begynne å grine, det er kombinasjonen av for mye alkohol og at de har et eller annet problem, og da blir alt tusen ganger verre når de drikker. Og bakrusen blir jo enda tyngre og mørkere jo mer du drakk dagen før, så da dobler du smerten. Alkohol er ikke medisin, men om du må: Du må treffe lykkerusen, der man senker skuldrene og føler seg litt bedre, men ikke full. Drikk sakte og med måte. Lag deg en god drink med rom eller vodka blandet msodavann, schweppes lemon/russian, tonic, sprite eller ginger ale. Ha i MASSE is og noe mynte og lime eller kanskje noen agurkskiver eller noe appelsin, litt brunt sukker om du liker det søtt. Og sett deg på balkongen og nyt sola og en frisk og god drink og hør på noe musikk du liker og kjenn på at livet faktisk er bra iblant.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #34 Skrevet 25. juli 2019 2 minutter siden, Rumle said: Alkohol er uansett ikke svaret. Men, du bestemmer selv. Jeg skal prøve å gå tur først, og jeg håper at det hjelper 😀 Anonymkode: df12e...511
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #35 Skrevet 25. juli 2019 3 minutter siden, Cuntzilla said: Du må ikke bli full dersom du drikker for å døyve smerte, da får du fort en enda verre nedtur. Ikke sjelden man ser drita folk begynne å grine, det er kombinasjonen av for mye alkohol og at de har et eller annet problem, og da blir alt tusen ganger verre når de drikker. Og bakrusen blir jo enda tyngre og mørkere jo mer du drakk dagen før, så da dobler du smerten. Alkohol er ikke medisin, men om du må: Du må treffe lykkerusen, der man senker skuldrene og føler seg litt bedre, men ikke full. Drikk sakte og med måte. Lag deg en god drink med rom eller vodka blandet msodavann, schweppes lemon/russian, tonic, sprite eller ginger ale. Ha i MASSE is og noe mynte og lime eller kanskje noen agurkskiver eller noe appelsin, litt brunt sukker om du liker det søtt. Og sett deg på balkongen og nyt sola og en frisk og god drink og hør på noe musikk du liker og kjenn på at livet faktisk er bra iblant. Tusen takk for utfyllende svar Skal følge dine råd 😁 Anonymkode: df12e...511
SoWhat? Skrevet 25. juli 2019 #36 Skrevet 25. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du vil hjelpe ❤️ Skal prøve å gå tur i morgen, men hvis det ikke hjelper, skal jeg kjøpe sprit. Anonymkode: df12e...511 Du gjør som du vil. Sprit er ikke en løsning men. Det er ikke det altså. Ta vare på deg. Gjør det. Men jeg vet nok at jeg ikke når helt fram. Dessverre.. Håper virkelig at du kommer deg på tur da ❤️ Jeg slet veldig selv for noen år siden. Flyttet bort, vekk fra venner og alt. Gikk og gikk, og det reddet meg. Å bli sliten hjelper. Ønsker seg det beste.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #37 Skrevet 25. juli 2019 Bare pass deg for dagen derpå! Mandag hadde jeg det så forferdelig vondt, at jeg måtte døyve uroen og smerten med vin. Men dagen derpå var så jævlig full av angst at jeg stod å hylgråt i dusjen og måtte skulke jobben. Alkohol er ikke løsningen, bare et midlertidig plaster. ta vare på deg selv❤️ Anonymkode: c3e27...0ed
Ikke ta imot jesus Skrevet 25. juli 2019 #38 Skrevet 25. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle de gode rådene du gir meg ❤️😁 Anonymkode: df12e...511 Men husk det er kun mine råd, alle anfre her ser jeg går mot mine råd, då fu får avgjøre helt selv 😊 men vil du ikke dtikke så anbefaler jeg deg til ikke å gjøre d3t, jeg drikker kun pga jeg liker det. Jeg har ingen psykiske eller fysiske problemer, jeg bare elsker å ha den rusen i kroppen at jeg ikke vet hva jeg sier og gjør. Jeg er nå på det mest berusede, og skal nå starte ny flaske, men jeg er vandt til det og har kontrollen. Men det trenger man erfaring med, så anbefaler ikke deg zet. Jeg drikker kun av egen lyst, ikke pga at jeg sliter psykisk ligsom, alkohol er bare jævla digg for meg, glemmer alt annet og gjør og sier akkuratt det man føler uten å tenke over det. Akkuratt nå har jeg rundt 1,5-2,0 i promille, det er maks av d3t uerfarne bør ha, så husk, vær forsiktig og drikk med hodet og ikke følelsene, det er livsfarlig med sprit.!
Ikke ta imot jesus Skrevet 25. juli 2019 #39 Skrevet 25. juli 2019 Hvor gammel er du forresten og er du gutt eller jente?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå