Gå til innhold

Tips til alkohol?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne bli full veldig fort. Så hva anbefaler dere (helst noe som smaker godt - har prøvd øl, aldri igjen)?

Anonymkode: df12e...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er redd du ikke får så mye svar, de fleste her inne er totalt avholdd og kirkefolk. 

Men ikke noe alkohol smaker direkte godt men på ingen måte vondt heller. Hvis det er full du vil bli så kjøp deg sterk sprit og bland ut med juice eller noe annet du liker. Etter 10-15 minutter er du så beruset at du faktisk kommer til å syntes det er godt, alltid de første svelgenr som er verst. 

Så kjøp deg vodka eller whiskey med over 50%, gjerne 70% 

Lykke til og ikke drikk mer når hodet ikke følger med lenger, lykke til og kos deg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke anbefale deg å bli full veldig fort.

Men om du bestemmer deg for det, er vodka og appelsinjuice noe de fleste liker. Spritsmaken blir litt skjult.

Kjøp helst litt dyr vodka, om du skal drikke deg full. Det får du igjen for dagen derpå.

Anonymkode: f495c...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager vil du bli full så fort som mulig? :klo: Anbefales absolutt ikke. Du kommer garantert til å bli skikkelig dårlig. Virkelig.

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Rumle said:

Hvorfor i alle dager vil du bli full så fort som mulig? :klo: Anbefales absolutt ikke. Du kommer garantert til å bli skikkelig dårlig. Virkelig.

Fordi jeg klarer ikke å leve uten alkohol. Har masse indre smerte at det ikke går an...

Anonymkode: df12e...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke anbefale deg å bli full veldig fort.

Men om du bestemmer deg for det, er vodka og appelsinjuice noe de fleste liker. Spritsmaken blir litt skjult.

Kjøp helst litt dyr vodka, om du skal drikke deg full. Det får du igjen for dagen derpå.

Anonymkode: f495c...5af

Takk for svar 😀

Anonymkode: df12e...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Luna Llena said:

Vikingfjord.

Takk 🙂 

Anonymkode: df12e...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Luna Llena said:

Vikingfjord.

Full av fusel.

Anonymkode: f495c...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Ikke ta imot jesus said:

Er redd du ikke får så mye svar, de fleste her inne er totalt avholdd og kirkefolk. 

Men ikke noe alkohol smaker direkte godt men på ingen måte vondt heller. Hvis det er full du vil bli så kjøp deg sterk sprit og bland ut med juice eller noe annet du liker. Etter 10-15 minutter er du så beruset at du faktisk kommer til å syntes det er godt, alltid de første svelgenr som er verst. 

Så kjøp deg vodka eller whiskey med over 50%, gjerne 70% 

Lykke til og ikke drikk mer når hodet ikke følger med lenger, lykke til og kos deg 😊

Jeg vil helst bli full fordi jeg lever med indre smerte. Takk for svar ☺️

Anonymkode: df12e...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg klarer ikke å leve uten alkohol. Har masse indre smerte at det ikke går an...

Anonymkode: df12e...511

Jeg kan garantere deg at alkohol ikke er svaret på smerte :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rumle said:

Jeg kan garantere deg at alkohol ikke er svaret på smerte :hug:

Hva er svaret, da?

Anonymkode: df12e...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er svaret, da?

Anonymkode: df12e...511

Du må snakke med noen, først og fremst. Har du gjort det? Fastlege, psykolog, prest, venner/ familie eller andre du stoler på? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil helst bli full fordi jeg lever med indre smerte. Takk for svar ☺️

Anonymkode: df12e...511

Hvilken smerte har du? 

Da vil jeg anbefale deg å drikke noe sprit av noe slag med over 50%, drikk fort de første slurkene da får du litt innabords fort uten at det smaker vondt med små mengder, det smaker nemlig like dårlig med et par dråper som det smaker med 4 fulle munner 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ikke ta imot jesus skrev:

Hvilken smerte har du? 

Da vil jeg anbefale deg å drikke noe sprit av noe slag med over 50%, drikk fort de første slurkene da får du litt innabords fort uten at det smaker vondt med små mengder, det smaker nemlig like dårlig med et par dråper som det smaker med 4 fulle munner 👍

Seriøst?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Rumle skrev:

Seriøst?

Slik jeg drikker hvertfall... etter å bli litt beruset smaker all alkohol godt så man slipper å kødde med blanding osv. Derfor det er bedre å drikke 3 4 fulle svelger med alkohol på 3 sek isteden å drikke noen få dråper som smaker like jævlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg klarer ikke å leve uten alkohol. Har masse indre smerte at det ikke går an...

Anonymkode: df12e...511

Du må ikke drikke alkohol av den grunn. Du vil IKKE få det bedre. Tvert i mot. Kom deg ut ? Bruk kroppen og bli sliten. Har du noen å lene deg mot? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ikke ta imot jesus said:

Hvilken smerte har du? 

Da vil jeg anbefale deg å drikke noe sprit av noe slag med over 50%, drikk fort de første slurkene da får du litt innabords fort uten at det smaker vondt med små mengder, det smaker nemlig like dårlig med et par dråper som det smaker med 4 fulle munner 👍

Jeg har opplevd omsorgssvikt i barndommen, flere seksuelle overgrep, mobbing, fysisk og psykisk vold, rasisme med mer.

Takk for gode råd. Skal kjøpe sprit i morgen 😁

Anonymkode: df12e...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, SoWhat? said:

Du må ikke drikke alkohol av den grunn. Du vil IKKE få det bedre. Tvert i mot. Kom deg ut ? Bruk kroppen og bli sliten. Har du noen å lene deg mot? 

Nei, ingen å lene mot. Kroppen min gidder jeg ikke å bruke, er altfor sliten til det. Og komme meg ut hvor? Jeg har ingen venner.

Anonymkode: df12e...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...