Gå til innhold

Motbydelig whtiewashing i filmen Cats


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

People are furious ‘Cats’ star Francesca Hayward has white fur
The leading kitty in the new live-action “Cats” film is played by a black woman — but you wouldn’t know it by looking at her fur.

https://nypost.com/2019/07/19/people-are-furious-cats-star-francesca-hayward-has-white-fur/

Enda mer systematisk rasisme fra Hollywood, jeg blir kvalm.

Anonymkode: 29931...c71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WHITEWASHING skal det selvsagt være.

Anonymkode: 29931...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Hvilken rasisme ? Hadde det vært rasisme om en hvit person hadde hatt svart pels? Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostymet hadde sett bedre ut om de hadde laget det svart. 

Anonymkode: 8d3fb...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

People are furious ‘Cats’ star Francesca Hayward has white fur
The leading kitty in the new live-action “Cats” film is played by a black woman — but you wouldn’t know it by looking at her fur.

https://nypost.com/2019/07/19/people-are-furious-cats-star-francesca-hayward-has-white-fur/

Enda mer systematisk rasisme fra Hollywood, jeg blir kvalm.

Anonymkode: 29931...c71

Sånn går det når du leser søppelaviser som New York Post. De finner 1 twittermelding  på internett som sier nevner at man ikke kan se at skuespilleren er svart og de vinkler det til "FOLK RASER". 

Tips til neste gang. Det finnes folk som sier alt mulig på twitter og kun fordi noen skriver en melding på twitter betyr ikke at de taler for andre enn seg selv og det betyr ikke at de er rasende. 

Skjønner at folk som elsker Trump ønsker å lese New York Post sine "sensasjonelle avsløringer". Men det blir ikke noe mindre søppel av den grunn. 

Anonymkode: 997cb...22f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud da, folk klager over at de mørke har mørk pels og de hvite har hvit pels, og når en mørk person har hvit pels så er det pokker meg feil det også! Nå får folk gi seg! Alt skal vist klages på rundt den filmen. Karakteren i orginalen er for pokker meg HVIT! Er katten hvit så er den hvit, uavhengig av skuespillerens faktiske hudfarge, kostymet er hvit og det har ingenting med hudfarge å gjøre, move the fuck on. 

Har lest så ufattelig mange klager og syting rundt den filmen der, at jeg fatter ikke hvorfor de som har laget filmen bare dropper hele fuckings greia og sletter alle råmaterialene og bare snur ryggen til hele prosjektet og går vekk. Folk syter over den minste detaljer og da mener jeg minste detalj. Kattene er for små, kattene har ikke stort hår/parykker som på scenen, ene katten har en kåpe av pels og det er jo helt barbarisk og veldig forvirrende. Folk klager over at det er for mange kjendiser med i filmen. Folk klager over at Taylor Swift er med i en musikal, hun kan ihvertfall å synge, så hva klager man over liksom. 🙄


Jeg har ventet på filmen lenge, type alt for mange år. Fordi jeg liker ikke gamle filmer, så den fra 1990-og noe har jeg ikke sett. Jeg kommer til å se denne filmen som den er, og drite i sytingen til andre. Men er fortsatt irriterende å bare se negative oppgulp fra folk som aldri i livet vil bli fornøyd. 

Anonymkode: b82f5...fac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

New York Post er avisenes svar på Fox News(samme eier og samme agenda). De finner en eller to særinger som har blitt lett krenket av noe også fremstiller de det som dette er noe hele venstresiden mener.  Dette for å fore opp paranoiaen til de som dyrker Trump som en gud. 

Anonymkode: bc0f9...e4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2019 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Å herregud da, folk klager over at de mørke har mørk pels og de hvite har hvit pels, og når en mørk person har hvit pels så er det pokker meg feil det også! Nå får folk gi seg! Alt skal vist klages på rundt den filmen. Karakteren i orginalen er for pokker meg HVIT! Er katten hvit så er den hvit, uavhengig av skuespillerens faktiske hudfarge, kostymet er hvit og det har ingenting med hudfarge å gjøre, move the fuck on. 

Har lest så ufattelig mange klager og syting rundt den filmen der, at jeg fatter ikke hvorfor de som har laget filmen bare dropper hele fuckings greia og sletter alle råmaterialene og bare snur ryggen til hele prosjektet og går vekk. Folk syter over den minste detaljer og da mener jeg minste detalj. Kattene er for små, kattene har ikke stort hår/parykker som på scenen, ene katten har en kåpe av pels og det er jo helt barbarisk og veldig forvirrende. Folk klager over at det er for mange kjendiser med i filmen. Folk klager over at Taylor Swift er med i en musikal, hun kan ihvertfall å synge, så hva klager man over liksom. 🙄


Jeg har ventet på filmen lenge, type alt for mange år. Fordi jeg liker ikke gamle filmer, så den fra 1990-og noe har jeg ikke sett. Jeg kommer til å se denne filmen som den er, og drite i sytingen til andre. Men er fortsatt irriterende å bare se negative oppgulp fra folk som aldri i livet vil bli fornøyd. 

Anonymkode: b82f5...fac

Krenkekrakken er jo et populært møbel nå. Søren at jeg ikke fant opp dette møbelet først, så kunne jeg blitt milliardær ved å selge denne krakken til lettkrenkede mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest rystende er jo at det faktisk finnes folk som vil se Cats...forøvrig er min favorittfarge på katt grå, så en eldre dame passer bedre.

Anonymkode: 115ee...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ikke hadde nevnt noen navn så er det ingen som hadde visst hvem som spilte hvilken katt heller.
Og blackwashing er jo det som er inn nå så jeg ser virkelig ikke problemet til folk her. Svart Ariel, svart Heimdall, svart Achilles and the list goes on!

Anonymkode: d4523...f30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu ikke rart det er krig i verden...

Anonymkode: 54c89...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...