Gå til innhold

Fikk skylde for å knekke noe i setet så den ikke gikk nedover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble nettopp beskyldt for å ødelegge bilsetet av kjæresten fordi setet gikk ikke oppover etter jeg lå i det. Altså hva faen???? Den kan jo ha vært ødelagt fra før av (bare eierene ikke ville si ifra om det/evt glemte å si ifra???) 

like etterpå finner han ut han måtte klemme den innover å da så det ikke ut som et problem med å få den opp igjen. Det er forresten en audi.

 

Sentrallåsen på bilen min sluttet å funke for noen dager siden, skal jeg liksom skylde på han eller kompisen fordi de satt bak? Jeg tipper dette er tilfeldig den gikk akkurat da de satt på, det kunne jo skjedd før eller siden uansett??? Og varsellampen på bremsene hadde gått på bilen, at de var nedslitte, skal liksom det også være han sin skyld da? For at varsellampen kom den eneste dagen han lånte bilen? Blir så provisert og såra når folk skylder på andre sånn.. føler det nesten er bedre å ikke sitte i bilen i det hele tatt.

Anonymkode: 81b44...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bah, det er mange som er sånn! Spesielt menn! Fatter ikke greia.

Jeg ville ikke en gang beskyldt deg for det som du faktisk ødela bilsetet mitt! Hva er poenget med å skape dårlig stemning. Man ødelegger jo ikke ting med vilje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...