Gå til innhold

Menn i trange jeans.

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, barbent skrev:

virkelig, daua litt faktisk, helt utrolig

Beste forklaringen ever på hvordan menn i trange jeans ser ut. Det ser ut som de har en skikkelig bollemus 😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: ea578...58a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, nirvania skrev:

Er så sykt digg å se den deilige lille rompa dems og konturen av pikken. Klarer ikke se på noe annet når jeg ser en gutt i trange, stramme jeans🤤🤤🤤

Snakker du i dobbelt betyning her? Er det kult eller er det ikke?

Anonymkode: 298cf...638

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Snakker du i dobbelt betyning her? Er det kult eller er det ikke?

Hva tror du?

Skrevet
9 timer siden, nirvania skrev:

Hva tror du?

Ikke så vanskelig å gjette, men måtte bare... Artig å terge trange jeans-fobien. Til alle de som har den fobien...🤗

Skrevet

Kan denne fetish tråden flyttes til seksualitetdelen av forumet? 

• Liker 4
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke så vanskelig å gjette, men måtte bare... Artig å terge trange jeans-fobien. Til alle de som har den fobien...🤗

Prøvde meg vel egentlig på en joke. Er jo typisk menn å si/tenke dette om kvinner i tettsittende klær ;) 

• Liker 2
Skrevet
På 10.10.2019 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Kan denne fetish tråden flyttes til seksualitetdelen av forumet? 

Dette handler om stil og ikke sex.

Skrevet
På 11.10.2019 den 0.08, nirvania skrev:

Prøvde meg vel egentlig på en joke. Er jo typisk menn å si/tenke dette om kvinner i tettsittende klær ;) 

Okay, skjønner. Er det virkelig sånn? Tror de fleste menn, meg inkludert, syns det er kult, flott og sexy med kvinner i tettsittende / trange klær😉

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, BangersBeans&Mash skrev:

Helt jævlig å se på

Neida, kult er det, hvis ikke hele stasen henger utenpå. Med supetstamme legger og lår, er det kult og hot.😉

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Okay, skjønner. Er det virkelig sånn? Tror de fleste menn, meg inkludert, syns det er kult, flott og sexy med kvinner i tettsittende / trange klær😉

Ja, nettopp. 

Skrevet

Hvordan type bukser liker egentlig dere kvinner da? En mellomting? Eller er det saggebukser som er fint🙈

Anonymkode: 91fe6...e51

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan type bukser liker egentlig dere kvinner da? En mellomting? Eller er det saggebukser som er fint🙈

Uff nei, der går grensa, da er trange bukser med bul nesten å foretrekke. :P 

• Liker 1
Skrevet

Huff, nei.. Synes ikke menn i tights er tiltrekkende i det heletatt.. Men det er dessverre altfor mange som følger den moten. Få tilbake de ekte mannfolka! 

Anonymkode: 00572...fd5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, nei.. Synes ikke menn i tights er tiltrekkende i det heletatt.. Men det er dessverre altfor mange som følger den moten. Få tilbake de ekte mannfolka! 

Anonymkode: 00572...fd5

https://www.google.com/search?q=hunk+in+tights&client=ms-android-samsung-ga-rev1&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiTuO3k8J7lAhXhtYsKHY9iAiIQ_AUoAXoECA0QAQ&biw=360&bih=608#imgrc=AJBwHGVQ01_HgM

Såklart er trente menn kjekke i tights. Enig i at utrente menn ikke kler tights ja.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bildene der så i hvert fall gay ut!

Selv er jeg kvinne og liker normale menn - altså ikke jålete menn som bor på treningssenteret - i sykkelbukser og tights.

Så jeg ser ikke helt vitsen med å forsøke å få dette til å være noe kvinner ikke liker. 

Anonymkode: d6e7d...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...