Jump to content
AnonymBruker

Menn i trange jeans.

Recommended Posts

Kragebein

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Kragebein, adm

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 10.8.2019 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Kult, sitter fint på😊

20190810_114216.jpg

Anonymkode: 298cf...638

Nå kasta jeg litt opp i munnen min. 

Anonymkode: ea578...58a

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå kasta jeg litt opp i munnen min. 

Godt du kasta opp i munnen din bare😂😂🤣🤣😂

AnonymBruker

Bumper denne.

Perelandra

Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjon med seg selv. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker

Hvis mannen min hadde kommet hjem i trange jeans, hadde jeg dødd. Enten av flauhet eller av latter, litt usikker på hva. 

Men jeg ser at noen passer bedre i det enn andre. Det har med kroppsbygning og stil å gjøre. Og jeansene bør uansett ikke være trange i skrittet, det ser så sykt ubehagelig ut. 

Anonymkode: e7d9f...d0f

Annonse

Coachshinny
Posted (edited)

Syns stilen kan være tøff og kul jeg, for de som tar den helt ut, rocka tøffe og kule typer. Men må være slanke typer😊

Edited by Coachshinny

AnonymBruker

Jeg synes spray on jeans til menn er kult, hvis bena ikke er for kraftige. 8686497F-EF56-4315-B95A-F2B2BD0DA286.thumb.jpeg.3318d92115ada879fcca55c9aeb8d4c5.jpegC7A2C47F-EA6F-48FD-AD94-E44F5E38165A.thumb.jpeg.11407b49a03756d132a62df0b9aade59.jpeg

Anonymkode: a49e2...6bd

Coachshinny
På 21.8.2019 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Jeg synes spray on jeans til menn er kult, hvis bena ikke er for kraftige. 8686497F-EF56-4315-B95A-F2B2BD0DA286.thumb.jpeg.3318d92115ada879fcca55c9aeb8d4c5.jpegC7A2C47F-EA6F-48FD-AD94-E44F5E38165A.thumb.jpeg.11407b49a03756d132a62df0b9aade59.jpeg

Anonymkode: a49e2...6bd

Veldig kult det der😊😗

AnonymBruker
På 18.8.2019 den 7.50, AnonymBruker skrev:

Bumper denne.

Vi vet du er mann med fetish for gutter i tranger jeans. 

Anonymkode: 04958...b0c

AnonymBruker
På 26.8.2019 den 6.12, AnonymBruker skrev:

Vi vet du er mann med fetish for gutter i tranger jeans. 

Anonymkode: 04958...b0c

???

-jk-
På 29.7.2019 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Uff stakkars mann...se på de leggene...Og de tynne anklene.

Om man skal gå med sånn er det viktig å ikke glemme å trene beina når man er på treningssenteret. 

Absolutt ikke enig. Om man skal gå i skinny jeans bør man ha noenlunde rette og slanke ben. Det ser IKKE pent ut på de som har store lår- og leggmuskler, der buksa går inn ved kneet og ut igjen over leggen :(

Jeg bruker stort sett skinny jeans selv (favoritten er Weekday "Cone") men de er jo ikke supertrange i skrittet heller. Det går fint an å få ned mobilen i lomma uten at man kan lese avtrykket av merket på baksiden for å si det slik ;)

Kona digger de. 

Blir omtrent som disse:
https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/da/ba/dabaea56d0bc32a7bd0df04b6cd39a46beefed87.jpg],origin[dam],category[men_jeans_skinny],type[LOOKBOOK],res[m],res,hmver[1]&call=url[file:/product/main]

AnonymBruker
18 timer siden, -jk- skrev:

Absolutt ikke enig. Om man skal gå i skinny jeans bør man ha noenlunde rette og slanke ben. Det ser IKKE pent ut på de som har store lår- og leggmuskler, der buksa går inn ved kneet og ut igjen over leggen :(

Jeg bruker stort sett skinny jeans selv (favoritten er Weekday "Cone") men de er jo ikke supertrange i skrittet heller. Det går fint an å få ned mobilen i lomma uten at man kan lese avtrykket av merket på baksiden for å si det slik ;)

Kona digger de. 

Blir omtrent som disse:
https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/da/ba/dabaea56d0bc32a7bd0df04b6cd39a46beefed87.jpg],origin[dam],category[men_jeans_skinny],type[LOOKBOOK],res[m],res,hmver[1]&call=url[file:/product/main]

Bra, fint å se flere menn som liker skinny jeans😊

Annonse

AnonymBruker

Klarer man å sitte i buksene er de ikke stramme og trange nok synes jeg, gjelder både menn og kvinner

Anonymkode: af7ba...87d

Coachshinny
På 1.9.2019 den 15.19, AnonymBruker skrev:

Klarer man å sitte i buksene er de ikke stramme og trange nok synes jeg, gjelder både menn og kvinner

Anonymkode: af7ba...87d

Kan være enig med deg i din vurdering😊

FemaleFuryFancies
På 23.7.2019 den 0.57, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om den trange jeans stilen på gutt? Jeg digger den trange jeans på gutter. Buksene skal sitte skikkelig stramt på😊

Selvsagt. Det handler, som så mye annet her i livet, i siste instans om troverdighet. Har man fysikk til det kan man slippe unna med det, men som flere her inne påpeker, det krever sin fysikk og balansen mellom "grausam" og "delikat" er særdeles hårfin.

Selv liker vi ikke jeans som går helt inn til bena. Boot-cut kan være fint om de strammer fra knærne og oppover og ikke er for høye i livet.

Det er merkelig, egentlig, hvor mye glede våre kjønnsstereotypier hindrer mennesker fra å ta del i, fordi de er engstelige for hva andre måtte mene. Vi hevder vi er et samfunn som lovpriser individualiteten, men er på den annen så fanget i flokkementalitetens tvangstrøye og redsel for hva andre måtte mene at det er på grensen til invalidiserende.

Det er nok sikkert langt flere enn TS som skulle ønske de våget å flashe sine lekre ben i trange jeans, men som av redsel for andres reaksjoner, ikke våger.

AnonymBruker

Det er jo ikke så svart hvitt som mange av dere skal ha det til da.. De helt ekstreme variantene synes ikke jeg heller er fint, og det kommer an på kroppsform også.

Disse, som ikke er heelt ekstremt slim, syns jeg er fint! Syns det er flott at formen på beina vises, har ingenting med mandighet å gjøre. Kropp er topp 

2019-09-04-17-28-35.jpg

2019-09-04-17-28-21.jpg

Anonymkode: f33a6...60c

AnonymBruker

Bump

AnonymBruker
På 24.7.2019 den 10.26, AnonymBruker skrev:

Her er så langt, 100 % av de som har svart, i mot menn i trange jeans og som ikke liker det i det heletatt. Da må jeg også spørre, hvorfor går da så mange menn i pølseskinn stramme bukser, har de null sjanse på damer? Det er faktiske like mange eldre som yngre som går i det. 

Heh, nei, kan ikke huske å ha sett voksne menn gå slik. (Bor i en av Norges største byer).

Dette er en ung-voksen greie, og det er uansett ikke noe pent.

Anonymkode: cfdca...5fb

AnonymBruker

IMG_06731.jpg