Gå til innhold

Menn i trange jeans.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om den trange jeans stilen på gutt? Jeg digger den trange jeans på gutter. Buksene skal sitte skikkelig stramt på😊

Anonymkode: 298cf...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj. Noe av det styggeste jeg ser på menn.

Anonymkode: 19d36...e8a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei !!! Gi oss dei ekte mannfolka tilbake 😩😩 

Anonymkode: 3ce1a...00d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff ennå en av disse trådene....

Anonymkode: a87a0...96d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei nei nei !!! Gi oss dei ekte mannfolka tilbake 😩😩 

Anonymkode: 3ce1a...00d

Men hva slags bukser er det skikkelige mannfolk går i da? Forutsett at man er godt trent og har noe å vise frem såklart.

Anonymkode: d8b06...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om den trange jeans stilen på gutt? Jeg digger den trange jeans på gutter. Buksene skal sitte skikkelig stramt på😊

Anonymkode: 298cf...638

Du hviler aldri, du! :) 

Anonymkode: 1ce85...834

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er så langt, 100 % av de som har svart, i mot menn i trange jeans og som ikke liker det i det heletatt. Da må jeg også spørre, hvorfor går da så mange menn i pølseskinn stramme bukser, har de null sjanse på damer? Det er faktiske like mange eldre som yngre som går i det. 

Anonymkode: 298cf...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er så langt, 100 % av de som har svart, i mot menn i trange jeans og som ikke liker det i det heletatt. Da må jeg også spørre, hvorfor går da så mange menn i pølseskinn stramme bukser, har de null sjanse på damer? Det er faktiske like mange eldre som yngre som går i det. 

Anonymkode: 298cf...638

Det er også mange kvinner som er mer plastisk enn menneske. Bare se på paradise og ex on the beach deltagerne. Det betyr ikke at det er fint.

Samme med stramme bukser på menn. Stygt som fy.

Anonymkode: b384e...2d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Ripshagen skrev:

Menn i kvinnfolkbukser er ikke spesielt tiltrekkende..🤢

Det er vel heller motsatt bukser var et manneplagg noe damer ikke gikk med så kvinnebilde er det i hvertfall ikke. . 70 tallet var mannebukser supertight bortsett fra nederst på bena. Hvem sier at herrebukser ikke kan være stram helt ned til anklene. Synes det er kult at buksene sitter stramt på mannfolk  godt mote utvikler seg for alle  

 

Anonymkode: a49e2...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen med sans for åletrange jeans hviler aldri. :nigo:

Anonymkode: accb9...c0d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller motsatt bukser var et manneplagg noe damer ikke gikk med så kvinnebilde er det i hvertfall ikke. . 70 tallet var mannebukser supertight bortsett fra nederst på bena. Hvem sier at herrebukser ikke kan være stram helt ned til anklene. Synes det er kult at buksene sitter stramt på mannfolk  godt mote utvikler seg for alle  

 

Anonymkode: a49e2...6bd

🤢

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det. Mange fine menn å hvile øynene på. 

Anonymkode: 11059...b85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at noen damer liker stramme jeans på menn. Syns selv det hot og kult. Jeansene må sitte helt stramt på, helt til anklene.😊

Anonymkode: 298cf...638

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Ripshagen skrev:

🤢

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller motsatt bukser var et manneplagg noe damer ikke gikk med så kvinnebilde er det i hvertfall ikke. . 70 tallet var mannebukser supertight bortsett fra nederst på bena. Hvem sier at herrebukser ikke kan være stram helt ned til anklene. Synes det er kult at buksene sitter stramt på mannfolk  godt mote utvikler seg for alle  

 

Anonymkode: a49e2...6bd

Helt enig, både kult og hot og fint at moten også utvikler seg og at menn også kan kle seg tøft tight og utfordrende😊

Anonymkode: 298cf...638

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kvinner som liker penisbilder som liker gutter i trange jeans, isåfall ifølge statistikken. Altså veldig veldig få.

Anonymkode: 1235a...a24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker kvinner i trange jeans, for å være helt ærlig. Menn i trange benplagg generelt kan jeg styre min begeistring for. 

Anonymkode: a96fe...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare kvinner som liker penisbilder som liker gutter i trange jeans, isåfall ifølge statistikken. Altså veldig veldig få.

Anonymkode: 1235a...a24

Okay? Er ikke det faktisk det samme, om jenter og gutter går i trange jeans? Ser ikke noe forskjel på om jeg drar på meg trange jeans enn om gutta gjør det. Gjør du-dere?

Anonymkode: 298cf...638

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...