Gå til innhold

Leser du variert? Altså skjønnlitteratur på ulike språk, ulik tematikk, fagbøker om forskjellige ting.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å variere. Hva jeg leser

leser

 

Romaner noen ganger tilfeldig valgt andre ganger fordi jeg har bestemt for å lese en bestemt roman. Leser alt mulig rart nå.

Tegneserier enten det er for barn eller voksne. Har kost meg med Amuletten. 

Dikt 

leser det av og til. Blir mye av det samme, men det er greit. Falkeid

Fagbøker

Leser lettfattelige underholdnene bøker om samfunnet, men også «tørre « bøker om historie. 

Har tidligere i fellen ved at jeg forsøkte å lese kun «seriøse bøker». Men merker at jeg setter pris på enklere barne og ungdomsbøker. Har kost meg med Verdens kuleste gjeng av Maja Lunde. Det er snodig men det er litt deilig med noe enkelt etter tung bok. 

 

 

Ja jeg leser mye😀. Bøker og podcaster er livet.

 

 

 

Anonymkode: c39b1...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å variere. Hva jeg leser

leser

 

Romaner noen ganger tilfeldig valgt andre ganger fordi jeg har bestemt for å lese en bestemt roman. Leser alt mulig rart nå.

Tegneserier enten det er for barn eller voksne. Har kost meg med Amuletten. 

Dikt 

leser det av og til. Blir mye av det samme, men det er greit. Falkeid

Fagbøker

Leser lettfattelige underholdnene bøker om samfunnet, men også «tørre « bøker om historie. 

Har tidligere i fellen ved at jeg forsøkte å lese kun «seriøse bøker». Men merker at jeg setter pris på enklere barne og ungdomsbøker. Har kost meg med Verdens kuleste gjeng av Maja Lunde. Det er snodig men det er litt deilig med noe enkelt etter tung bok. 

 

 

Ja jeg leser mye😀. Bøker og podcaster er livet.

 

 

 

Anonymkode: c39b1...ee4

Glemte å nevne språk. Leser på fagbøker på engelsk ofte men ikke romaner. Det hender jeg leser romaner jeg har lest tidligere på norsk, en gang på engelsk.

Anonymkode: c39b1...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser mest seriøs faglitteratur på engelsk, pluss noe på norsk i den grad det finnes. 

Skjønnlitteratur, populærvitenskap og krim er det jeg leser på norsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...