AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Del Skrevet 22. juli 2019 Jeg ønsker å overraske samboeren min med en skikkelig kul gave jeg tror han ville satt pris på. Har sett for meg et bilde hvor musikken/sangtekstene han liker og andre ting han setter pris på i livet blir "forent". Et bilde hvor deler av disse tingene gjenspeiles på en måte. Litt vanskelig å forklare! Men er det noen som vet hvor jeg kan komme i kontakt med en som kan lage et slikt bilde? Anonymkode: 7e7f6...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 22. juli 2019 #2 Del Skrevet 22. juli 2019 Søk på FB. Mange kreative folk der inne etter det jeg har sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #3 Del Skrevet 22. juli 2019 Vet ikke om Epla.no er aktivt enda, men det finnes de som selger egne bilder der inne. Anonymkode: 20696...420 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #4 Del Skrevet 22. juli 2019 Hvordan tenker du dette skal se ut da? Hvor stort vil du ha det? Må det være maling? Hva slags sanger, hva slags ting? Anonymkode: 64e72...852 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #5 Del Skrevet 22. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å overraske samboeren min med en skikkelig kul gave jeg tror han ville satt pris på. Har sett for meg et bilde hvor musikken/sangtekstene han liker og andre ting han setter pris på i livet blir "forent". Et bilde hvor deler av disse tingene gjenspeiles på en måte. Litt vanskelig å forklare! Men er det noen som vet hvor jeg kan komme i kontakt med en som kan lage et slikt bilde? Anonymkode: 7e7f6...a70 Jeg husker at @SoWhat? skrev om et lignende prosjekt her https://forum.kvinneguiden.no/topic/1261080-skal-male-akvarell-til-forsiden-på-et-lite-hefte/ Du kan sikkert spørre en kunstskole el.l. om en av elevene vil ta på seg å lage det Anonymkode: 05547...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Del Skrevet 23. juli 2019 Jeg kan foreslå et navn for deg på PM, ei kunstnerdame som kan det meste og er dritgod. Men denne jobben høres det ut som hun ville tatt noen tusen for, spørs på størrelsen av bildet og hvilke materialer som skal brukes. Anonymkode: b4f72...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå