Gå til innhold

Synes du det er greit at overnattingsgjester sover til langt på dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er han mest hos mora. Hun jobber og er oppegående, men håper ikke de bare sover sånn hjemme. Jeg vekket de nå istad og han sa de kom snart nå. Makan til trøtte folk. Skjønner ikke at noen kan sove så lenge

Nevøen min er heldigvis veldig snill og lett å ha med å gjøre. 

Anonymkode: 631f2...377

Jeg syns det hadde vært lurt å snakke med mor om dette. Hvis det er slik det er å være hos far, er jo ikke denne gutten hos far. Da kan han jo heller komme til deg på og bli kjent med tanta si. Noen som faktisk ønsker å tilbringe litt kvalitetstid med han og bli kjent med ham. 

broren din. Røyker han hasj eller noe? H orfor jobber han ikke? Og hva slags dame er denne stemora? 

I denne situasjonen bør du uansett først og fremst tenke på nevøen din. 

Anonymkode: 02c87...265

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det hadde vært lurt å snakke med mor om dette. Hvis det er slik det er å være hos far, er jo ikke denne gutten hos far. Da kan han jo heller komme til deg på og bli kjent med tanta si. Noen som faktisk ønsker å tilbringe litt kvalitetstid med han og bli kjent med ham. 

broren din. Røyker han hasj eller noe? H orfor jobber han ikke? Og hva slags dame er denne stemora? 

I denne situasjonen bør du uansett først og fremst tenke på nevøen din. 

Anonymkode: 02c87...265

De bor jo 10 timer unna, så nevøen min kan ikke komme ned hit alene. Han er 7 år. Jeg har bare møtt dama en gang og de har vært sammen noen få måneder. Han mistet jobben og hatt problemer med å finne en ny jobb. Han røyker ikke hasj, ikke som jet vet i allefall. Vet bare hun går på aap, men hun virker grei

Jeg spurte guttungen om de sov sånn hjemme og han sa nei 

Anonymkode: 631f2...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...