Gå til innhold

Møte kjæresten uten sminke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal møte kjæresten min idag uten sminke første gang. Er veldig nervøs fordi jeg har veldig mørke poser under øyner. Og som sagt er dette første gang... men jeg syntes det er på tidet så vil bare dytte meg i det. Nei det er ikke noe galt med han, det er jeg som er redd bare. 

noen tips til hvordan man kan føle seg mer Konfortabel?

Anonymkode: 82667...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at tråden kan høres tåpelig ut for noen, så la vær å kommenter! 

Trenger seriøse svar

Anonymkode: 82667...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er målet når du ikke ville sminke deg?

Anonymkode: 91474...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor ikke du skal ha på sminke. Og hvor mye sminke du vanligvis bruker. Bruker du mye så blir det nok uvant for begge, men nå om sommeren er det jo deilig å gå uten. Tenker det går bra, de fleste menn legger ikke merke til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langtidsløsningen er å begynne å redusere mengden sminke slik at du er komfortabel både med og uten. 

Anonymkode: 8c692...549

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan fint møte kjæresten din uten sminke.😊

Anonymkode: b1a6e...6f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at kjæresten din liker deg, ikke sminken din. Og når dere blir voksne og flytter sammen kommer han til å se deg spy, se deg utslitt etter nattevåk med små barn, han kommer til å høre deg fjerte, lukte at du har bæsjet på do. Dere kommer til å dusje sammen, ha sex til dere blir svett og sminken er på halv åtte. 

Fjern sminken din og møt kjæresten din med er smil du. Han kommer til å syns du er den vakreste han vet om.

Anonymkode: 95642...d56

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går nok fint! Menn liker som regel best et mer naturlig utseende på jenter så han synes nok at du er like fin uten som med 😊

Anonymkode: bc4c1...08c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute

Mitt tips hadde vært og være nydusja, slik at man føler seg litt fresh ellers. Bruk også litt tid på hudpleie så du føler at huden din er på sitt beste. Kanskje en fuktmaske på forhånd?

Dette går bra. Synes kjæresten din at du ser for "annerledes" ut, så er han en idiot. Husk, vi skal sminke oss for at vi selv skal føle oss bra, ikke for at kjæresten din skal synes at du er penere eller noe slikt.

Og ikke hør på folk her, smink deg akkurat slik som du vil, når du vil. Om du ene dagen har ingenting, og andre dagen har full glam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
1 hour ago, AnonymBruker said:

Langtidsløsningen er å begynne å redusere mengden sminke slik at du er komfortabel både med og uten. 

Anonymkode: 8c692...549

Redusere mengden sminke over tid kun for å please en mann? Herregud, kan jo godt være at TS er komfortabel uten sminke til vanlig, bare litt mer skummelt ovenfor ny kjæreste. Innlegget ditt er bare veldig gammeldags og helt dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LaptopPute skrev:

Redusere mengden sminke over tid kun for å please en mann? Herregud, kan jo godt være at TS er komfortabel uten sminke til vanlig, bare litt mer skummelt ovenfor ny kjæreste. Innlegget ditt er bare veldig gammeldags og helt dust.

Ikke for å please enn mann nei, men for å akseptere sitt eget ansikt. Snakk om tolke i verste mening...

Anonymkode: 8c692...549

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke for å please enn mann nei, men for å akseptere sitt eget ansikt. Snakk om tolke i verste mening...

Anonymkode: 8c692...549

Jeg ser ikke sammenhengen mellom å redusere sminke og akseptere sitt eget ansikt. Jeg synes du tolket TS i verste mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med ab som skrev "reduser over tid" dersom det å bruke sminke er noe du kan tenke deg å redusere.. Og jeg er også enig i at å tolke dette med sminke i settingen "please andre" er å dra det litt ut av proposjoner, samtidig - hvor mange av kvinner sminker seg egentlig for sin egen del og ikke for å se bedre ut (for andre), sånn egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, LaptopPute skrev:

Redusere mengden sminke over tid kun for å please en mann? Herregud, kan jo godt være at TS er komfortabel uten sminke til vanlig, bare litt mer skummelt ovenfor ny kjæreste. Innlegget ditt er bare veldig gammeldags og helt dust.

Dette var jo absolutt ikke skrevet som en pleasingguide... Det var et råd til TS sånn at hun slipper å være ukomfortabel uten sminke. 

Til ts: Skjønner at det er skummelt, men dette fikser du! En "fin" tankegang er jo at hvis han er så overfladisk at han ikke takler deg uten sminke er det utrolig bra at du finner det ut nå heller enn senere. Ingen vil være sammen med noen som kun liker en for utseendet. Du rocker som bevisst utfordrer deg selv på denne måten! 

Ps: jeg var også sånn da jeg var yngre, at jeg nesten syntes jeg var litt ekkel når jeg ikke hadde sminke på. Jeg var ikke vant til mitt eget tryne rett og slett. I dag er det annleis, og jeg går mest uten sminke faktisk. 

Endret av Blueblizz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LaptopPute skrev:

Redusere mengden sminke over tid kun for å please en mann? Herregud, kan jo godt være at TS er komfortabel uten sminke til vanlig, bare litt mer skummelt ovenfor ny kjæreste. Innlegget ditt er bare veldig gammeldags og helt dust.

Jøsses hvorfor se på ting i verste øyne? Ingen har vel godt av å pøse tryne fult av sminke uansett. Er jo bare bra å redusere på sminken. For egen del. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å please enn mann nei, men for å akseptere sitt eget ansikt. Snakk om tolke i verste mening...

Anonymkode: 8c692...549

Så enig. 

Det er sjeldent jeg snakker med menn som liker damer med mye sminke. De liker det kanskje på avstand, men på nært hold foretrekker de det ekte og autentiske. 

Min kjæreste synes jeg er mest sexy i det jeg våkner. Trøtt og bustete og uten sminke. 

Anonymkode: 3f7d8...2a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jøsses hvorfor se på ting i verste øyne? Ingen har vel godt av å pøse tryne fult av sminke uansett. Er jo bare bra å redusere på sminken. For egen del. 

Så enig. 

Det er sjeldent jeg snakker med menn som liker damer med mye sminke. De liker det kanskje på avstand, men på nært hold foretrekker de det ekte og autentiske. 

Min kjæreste synes jeg er mest sexy i det jeg våkner. Trøtt og bustete og uten sminke. 

Anonymkode: 3f7d8...2a4

Snakk om selvmotsigelse!

Det er jo nettopp slike holdninger som dine, som gjør at LaptopPute har helt rett i at mange begrenser sminke i håp om å please menn. 

Anonymkode: b24f1...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert kjempebra. Han er jo tross alt kjæresten din!

Husker da min kone (kun kjæreste på den tiden) for første gang fortalte meg at hun hadde en falsk tann. Da hadde vi vært samboere i tre år! Hun hadde fått et stort sår i munnen, fordi hun hadde gått med tannprotesen 24/7, til og med sovet med den. Til slutt bare måtte hun fortelle det, fordi hun måtte la gommen få hvile litt. Herregud hva dere kvinner gjør for skjønnheten! Tre år med lidelse, fordi hun var flau over en tann?

I dag ler vi begge to godt av dette.

Anonymkode: 83554...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min ser ikke forskjell på meg med eller uten sminke. (Skal sies at jeg så dårlig på sminke, at det kun går i maskara... eyeliner om jeg skal på byen). Jeg synes selv at jeg ser skikkelig sliten og trøtt ut uten maskara, men han legger altså ikke merke til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, RoNo skrev:

Lurer på hvorfor ikke du skal ha på sminke. Og hvor mye sminke du vanligvis bruker. Bruker du mye så blir det nok uvant for begge, men nå om sommeren er det jo deilig å gå uten. Tenker det går bra, de fleste menn legger ikke merke til slikt.

Brukt mye sminke. Men nå de siste dagene har jeg kun brukt maskara foundation, bryn og leppestoft!  Veldig lys sminke! 

Men ejg syntes det er ukofntotbael å gå med helt naken fjes.

problemwt er ikke akkuratt øyesminken. Føler det er hudfargen og poser under bryna som plager meg

Anonymkode: 82667...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...