Gå til innhold

The reef


labine

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på the Reef I Fredrikshavn med 11-åring og 1 15-åring? Var det verdt turen? Begge to er glade i å bade 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er flott for barna der. Ikke så stort, men meg enn bok å gjøre. Det er inne, og det passer meg fordi jeg blir kald i badeland som er ute og klarer ikke være aktiv med barna. 

Det jeg savner er andre aktiviteter for barna utenom badeland. Det er et hotel, så de burde tilby noe annet. Maten på hotellet er så som så, men det er manga restauranter i «byen». Unngå steder med innkastere (det er mange av de, og maten der er pyton).

Anonymkode: 1c83e...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips begge to! Tenkte ikke over at det var såpass kort til Fårup fra Frederikshavn, går jo til og med buss som ser ut til å passe i forhold til når båten kommer inn :) Skal vurdere om det blir Fårup, eller om vi tar the reef i år og Fårup neste år når jeg får planlagt det litt tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Reef er kjempekoslig.

Anonymkode: b858d...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte biff pizza på the reef og måtte plukke av biffen eller så hadde jeg sittet der ennå å tygga som et drøvdyr. den var seig. 

 

Anonymkode: 980d2...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært der mange ganger med litt yngre barn og det er superkoselig og gøy. Skal dit i år igjen og de gleder seg (blitt rundt 10 år nå.) Anbefaler Jerry’s rett ved, billig og utrolig god mat!

Anonymkode: a8132...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...