Gå til innhold

«Fitnessdiett» - dine beste oppskrifter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke diettoppskrifter er dine favoritter med høyt proteininnhold og lavt karbohydratinnhold? 

Anonymkode: 7d9b5...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke direkte oppskrift, men liker å holde meg til renest mulig mat, da mener jeg uten for mye stæsj til, f eks stekt kyllingfilet/laksefilet med en halv søtpotet og litt grønnsaker, f eks brokkoli og gulrøtter. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage cheese,  linser og bønner. Skinke, egg, laks, torsk og yoghurt.

Hva er målet ditt med fitnessdiett? Konkurranse eller vekttap? Driver du med aktiv trening? 

Anonymkode: d5e78...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cottage cheese,  linser og bønner. Skinke, egg, laks, torsk og yoghurt.

Hva er målet ditt med fitnessdiett? Konkurranse eller vekttap? Driver du med aktiv trening? 

Anonymkode: d5e78...26c

Målet er å gå ned i vekt. Var på et slikt «fitness»-program tidligere med diett og styrketrening, samme opplegg som fitnessfolka bruker.

Skal ikke si at det ikke funka, for det gjorde det, men ble så mektig lei av maten, og manglet gode oppskrifter, var liksom bare x antall gram kjøtt og x antall gram grønnsaker for hvert måltid som var angitt, ingen oppskrifter. Så i en hektisk hverdag ble det for mye pes å måtte finne på middager selv dag etter dag, og jeg mista motivasjonen. Ønsker derfor en del oppskrifter som kan funke for meg nå som jeg kjenner at motivasjonen for trening begynner å komme tilbake igjen. 

Anonymkode: 7d9b5...ab2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å spise en ca hvilken som helst LCHF-oppskrift? Eventuelt tilsette mer kjøtt hvis du vil ha enda mer protein? Eller spise bare kjøtt. 🤤

Anonymkode: 37a9e...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...