Gå til innhold

Cerazette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har I ferien vært litt slapp med å ta pilla (cerazette) og for noen uker siden så dro vi på ferie og da hadde jeg ikke nok piller så jeg har nå vært uten I en uke. Vanligvis så begynner jeg å spotte hvis jeg er litt dårlig på å ta de til akkurat samme tidspunkt, men nå har jeg ikke begynt å blø i det hele tatt. Har tatt en test som var negativ. Noen som har vært borti det samme? Hvor lang tid tok det før du begynte å blø? Skal ta en ny test om ikke det kommer snart,kanskje det var for tidlig.. 

Anonymkode: 10bd1...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok over 2 mnd fra pilleslutt til blødning sist jeg sluttet på Cerazette.

Men jeg spottet aldri på den, så blødning var da første mens etter første EL etter pilleslutt. 

Anonymkode: 40a5a...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tok over 2 mnd fra pilleslutt til blødning sist jeg sluttet på Cerazette.

Men jeg spottet aldri på den, så blødning var da første mens etter første EL etter pilleslutt. 

Anonymkode: 40a5a...1b5

Okei, så jeg kan risikere å vente så lenge ja. Tenkte jeg skulle få ny resept å starte på igjen men vil liksom være sikker på at jeg ikke er gravid først. Men om ikke testen er positiv om noen dager så er den nok sikker 😊 takk for svar! 

Anonymkode: 10bd1...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vente med å teste til det har gått minst 14 dager siden sist (ubeskyttet) samleie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også spottet før ved avbrudd, men ikke nå lenger. 

Anonymkode: 360ff...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...