Gå til innhold

Hva slags klær liker du at menn bruker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker streetwear! Kan ikke fordra preppy, metroseksuell, snobbete/sossete eller slabbedask stil. Ser du ut som en rapper/skater/boarder rykker du frem til start.

Anonymkode: 32f2e...f3a

De kler seg jo som oftest som dasser. Rappere er verst med sin usannsynlig harry elsk for bling bling og baggy klær med store logoer. Er vel helst slik en ung ufør går kledd.

Anonymkode: 36380...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker menn i skikkelig trange jeans, trang t-skjorte eller trang skjorte og Sneakers.

Anonymkode: fbfe3...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for trange klær. På jobb, om jobben krever det, dress, men ikke meglerstil hvor det ser ut som man fortsatt bruker den altfor lille konfirmasjonsdressen. Hjemme liker jeg at han ikke er jålete, sneakers og gjerne hettegenser, synes menn kler hettegensere. Logo a la Nike og Adidas er fint. Liker ikke stilen med slitte nye plagg. Slitt er stusselig uansett hvor dyrt og moteriktig det måtte være. Som høyvannsbukser. 

Anonymkode: 42e22...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans og hvit t-skjorte! Buksa må passe kroppstypen, og t-skjorta må være ren og ikke slitt😍

Anonymkode: 63b45...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/23/2019 at 12:54 AM, AnonymBruker said:

Jeg liker menn i skikkelig trange jeans, trang t-skjorte eller trang skjorte og Sneakers.

Anonymkode: fbfe3...e57

Trange sneakers og da eller?

Anonymkode: 6da06...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...