Gå til innhold

Norwegian poeng som forsvinner i slutten av året


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skal forsvinne 18 poeng i slutten av året. 
Hvis jeg delbetaler en flybillett med disse i år, vil fremdeles 18 poeng forsvinne da eller er det slik at hvis jeg bruker 18 så regner Norwegian disse som de 18 poengene? Si jeg har 200 poeng. 
Flybilletten koster 300, jeg delbetaler da med 18.. 182 gjenstår da av mine poeng, så vil likevel 18 forvinne fra disse 182 ? 

Anonymkode: a4680...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du bruker poenger hos Norwegian så er det de «eldste» poengene som blir brukt først. Så bruker du 18 poenger før Slutten av året så blir du ikke trekt poeng

Anonymkode: e6dc2...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bruker poenger hos Norwegian så er det de «eldste» poengene som blir brukt først. Så bruker du 18 poenger før Slutten av året så blir du ikke trekt poeng

Anonymkode: e6dc2...f42

What she said!

Anonymkode: b966b...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan aldri være sikker når det kommer til Norwegian. Bortsett fra at du kan vedde på at det alltid er til Norwegians fordel.

Ring og hør med de.

Anonymkode: eb66d...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eldste trekkes først, ja. Men hvis du har 200 poeng og billetten koster 300, kan du jo like gjerne bruke alle på en gang. Liten vits i å spare opp de poengene lengre enn nødvendig, plutselig får man ikke brukt dem.

Anonymkode: 40fb8...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal forsvinne 18 poeng i slutten av året. 
Hvis jeg delbetaler en flybillett med disse i år, vil fremdeles 18 poeng forsvinne da eller er det slik at hvis jeg bruker 18 så regner Norwegian disse som de 18 poengene? Si jeg har 200 poeng. 
Flybilletten koster 300, jeg delbetaler da med 18.. 182 gjenstår da av mine poeng, så vil likevel 18 forvinne fra disse 182 ? 

Anonymkode: a4680...422

Les reglene på sidene. 

Anonymkode: b38d5...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...