Gå til innhold

Kjæresten har nesten glemt meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen har ikke tid for meg.

han er for mye med familien og dette skremmer meg. Jeg er redd det forsetter slikt etter bryllup..

han sluttet å møte meg så mye, også nå snakker han nesten ikke med meg nå. 

jeg skjenner jeg er i skikkelig sårbar situasjon.

jeg føler jeg trenger en klem, jeg trenger en gutt. Jeg trenger en jeg kan holde nær meg.

Jeg tenkte å kanskje finne ny gutt. Men vil ikke slå opp med han.

Jeg vil ikke være utro, for vet ikke om jeg kommer til å finne en bedre. Jeg tar ikke sjansen. 

hva skal jeg gjøre? 

-ja jeg elsker han, men jeg trenger virkelig følelensen av å føle seg verdt noe. Jeg trneger å føle at noen vil ha meg, at noen trneger meg. Jeg ttenger oppemksomhet 

Anonymkode: 52d98...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han er lei deg. Du virker needy. Gjør han en tjeneste og gjør det slutt.

Anonymkode: 527b7...152

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen å gifte seg med en mann som verken er klar for et forhold fordi han tydeligvis fortsatt bor på gutterommet, og tillegg tydeligvis er allerede gift med familien sin.

Man må velge hva som er viktigst, sin ektefelle eller familien. Ektefelle bør være høyest, er det ikke det så betyr det at han ikke elsker deg like høyt som familien.

Jeg ville aldri orket å gifte meg med noen som jeg visste ikke elsket meg mest.

Gi han ultimatum, deg eller familien. Så får du bare dumpe han om han ikek er mann nok til å flytte ut av huset til mor.

Anonymkode: 5a4f2...28a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han er lei deg. Du virker needy. Gjør han en tjeneste og gjør det slutt.

Anonymkode: 527b7...152

Neddy fordi man ønsker kjærtegn og oppmerksomhet fra den personen man elsker? Du høres kald ut 

Anonymkode: e5863...f7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen har ikke tid for meg.

han er for mye med familien og dette skremmer meg. Jeg er redd det forsetter slikt etter bryllup..

han sluttet å møte meg så mye, også nå snakker han nesten ikke med meg nå. 

jeg skjenner jeg er i skikkelig sårbar situasjon.

jeg føler jeg trenger en klem, jeg trenger en gutt. Jeg trenger en jeg kan holde nær meg.

Jeg tenkte å kanskje finne ny gutt. Men vil ikke slå opp med han.

Jeg vil ikke være utro, for vet ikke om jeg kommer til å finne en bedre. Jeg tar ikke sjansen. 

hva skal jeg gjøre? 

-ja jeg elsker han, men jeg trenger virkelig følelensen av å føle seg verdt noe. Jeg trneger å føle at noen vil ha meg, at noen trneger meg. Jeg ttenger oppemksomhet 

Anonymkode: 52d98...75a

Har du snakket med han om dette da?

Anonymkode: b33db...4b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han er lei deg. Du virker needy. Gjør han en tjeneste og gjør det slutt.

Anonymkode: 527b7...152

Har verken spammet han med noen meldinger eller vært masete. Jeg oppfører meg ganske så normalt. Vi har ikke nå møtt på flere uker. Og dette har gjentqtt mange ganger. Begynner å bli lei av at jeg ikke får tid.

Anonymkode: 52d98...75a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du snakket med han om dette da?

Anonymkode: b33db...4b4

Har tidligere snakket om det. Men gått en stund nå.

dette har som sagt gjentatt seg nå ganske mange ganger.

vil snakke om det igjen, men vet ikke hvor jeg skal starte og alt dette. Syntes det er vanskelig å snakke sånnt med han.  «Velg familie eller meg», eller slike ting.

Anonymkode: 52d98...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har verken spammet han med noen meldinger eller vært masete. Jeg oppfører meg ganske så normalt. Vi har ikke nå møtt på flere uker. Og dette har gjentqtt mange ganger. Begynner å bli lei av at jeg ikke får tid.

Anonymkode: 52d98...75a

Har du fyllt 18? Er du sikker på at dere er sammen? Er dette et arrangert ekteskap? Hvilken dato er bryllupet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrodeF skrev:

Har du fyllt 18? Er du sikker på at dere er sammen? Er dette et arrangert ekteskap? Hvilken dato er bryllupet? 

Ja vi er sammen og vært det i mange år nå. Det er den siste åren ting har snudd helt.

 

Anonymkode: 52d98...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja vi er sammen og vært det i mange år nå. Det er den siste åren ting har snudd helt.

 

Anonymkode: 52d98...75a

Virker som du har helt urealistiske forventinger til vedkommende. Hadde vi spurt han så hadde han sikkert sagt at du var ei jente han kjente.

Anonymkode: 527b7...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi er sammen og vært det i mange år nå. Det er den siste åren ting har snudd helt.

 

Anonymkode: 52d98...75a

Skjedde det etter forlovelsen? Da er det i tilfelle et veldig dårlig tegn etter min erfaring. Jeg giftet meg selv relativt ung, var vel 27. Hun jeg giftet meg med endret seg veldig mye etter jeg var «i boks». Sjeldnere og sjeldnere sex helt til det ikke skjedde lenger overhode.

Hun var veldig opptatt av å bli gift. I ettertid har jeg tenkt at jeg at jeg var et prosjekt, og når bryllupet hadde funnet sted var det andre ting enn forholdet hun var opptatt av. Vi hadde ikke sex på bryllupsreisen en gang haha! Jeg burde forstått da at dette ikke var bra. Men jeg gikk i mange år og håpte på å få tilbake kjæresten jeg engang hadde i henne. Det var fullstendig bortkastet tid. Jeg fant etterhvert ut at jeg ofte ble manipulert og at hun var ganske kald innerst inne. Det er ikke så lett å se når man er ung. Jeg skilte meg tilslutt. Jeg fikk noen barn med henne, samarbeidet fungerer heldigvis bra og jeg har henne på en armlengdes avstand.

Dersom han ikke vil treffes på flere uker av gangen, får du det antakelig bedre med en annen.

Anonymkode: 6513d...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...