Gå til innhold

Hva sier dette om mitt forhold til mannen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte nesten å gråte under sex. Jeg følte at jeg ikke hadde noe lyst på han. At han ikke tente meg, hverken med det han sa, gjorde eller hva jeg så. Ikke luktet han godt heller. Vi har vært gift i 10 år, sammen i 15 år. Sexlivet har vært av og på i perioder, mest på. Bare for en liten uke siden hadde vi fantastisk sex, men i dag var alt borte. Alt! Og dagen i dag med mannen har vært ubehagelig. Dvs jeg har ikke hatt det hyggelig, ikke likt samtalene eller måten han har snakket med meg og til meg på. Håper virkelig de neste dagene blir bedre.

Anonymkode: 3dbd5...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare du ikke har følelser for en annen, vil det ordne seg raskt. 

Anonymkode: 13ae7...b93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte nesten å gråte under sex. Jeg følte at jeg ikke hadde noe lyst på han. At han ikke tente meg, hverken med det han sa, gjorde eller hva jeg så. Ikke luktet han godt heller. Vi har vært gift i 10 år, sammen i 15 år. Sexlivet har vært av og på i perioder, mest på. Bare for en liten uke siden hadde vi fantastisk sex, men i dag var alt borte. Alt! Og dagen i dag med mannen har vært ubehagelig. Dvs jeg har ikke hatt det hyggelig, ikke likt samtalene eller måten han har snakket med meg og til meg på. Håper virkelig de neste dagene blir bedre.

Anonymkode: 3dbd5...654

Det høres  ut som om du er sammen med en mann som behandler deg svært dårlig, og dette er ikke et forhold som er godt eller sunt for deg å være i. Har han vært slik mot deg i flere år?

Anonymkode: a376b...d30

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd i løpet av uken, da dere gikk fra fantastisk sex til ubehag og tårer? 

Anonymkode: 7e63a...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte nesten å gråte under sex. Jeg følte at jeg ikke hadde noe lyst på han. At han ikke tente meg, hverken med det han sa, gjorde eller hva jeg så. Ikke luktet han godt heller. Vi har vært gift i 10 år, sammen i 15 år. Sexlivet har vært av og på i perioder, mest på. Bare for en liten uke siden hadde vi fantastisk sex, men i dag var alt borte. Alt! Og dagen i dag med mannen har vært ubehagelig. Dvs jeg har ikke hatt det hyggelig, ikke likt samtalene eller måten han har snakket med meg og til meg på. Håper virkelig de neste dagene blir bedre.

Anonymkode: 3dbd5...654

Det er ikke bra for deg å ha sex når du ikke ønsker det. Tvinger han seg på deg? 

Anonymkode: a376b...d30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres  ut som om du er sammen med en mann som behandler deg svært dårlig, og dette er ikke et forhold som er godt eller sunt for deg å være i. Har han vært slik mot deg i flere år?

Anonymkode: a376b...d30

Jøss, ikke måte på hva du klarer å tolke ut i fra det lille ts oppga. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordner seg nok. Er gift og har barn. Kan også ha perioder med tårer og «nei» som ikke blir forstått som ekte nei.. da blir det tårer og «flascbacks» fra tidligere overgrep som har foregått før jeg traff mann og fikk barn... ikke mannen sin feil, men egne opplevelser som fremdeles kan prege meg i enkelte situasjoner/ perioder.. 

Anonymkode: 3336c...699

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ordner seg nok. Er gift og har barn. Kan også ha perioder med tårer og «nei» som ikke blir forstått som ekte nei.. da blir det tårer og «flascbacks» fra tidligere overgrep som har foregått før jeg traff mann og fikk barn... ikke mannen sin feil, men egne opplevelser som fremdeles kan prege meg i enkelte situasjoner/ perioder.. 

Anonymkode: 3336c...699

Og mannen gjennomfører samleiet selv om du har sagt nei og selv om han ser at du er lei deg? Ikke unnskyld ham med at han kanskje "ikke forstår"  det "nei"et som du sier til ham. Sett grenser. Snakk med mannen din om det.

Anonymkode: a376b...d30

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dagen i dag med mannen har vært ubehagelig. Dvs jeg har ikke hatt det hyggelig, ikke likt samtalene eller måten han har snakket med meg og til meg på.

Kan du fortelle mer om dette? Hvilken måte snakker han med deg og til deg på, og hva sier han?

Anonymkode: a376b...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på noen p piller en gang som gjorde at jeg plutselig mistet helt sexlyst på han jeg var sammen med, det var lilke kjedlig og følelsesløst som å sitte å se på en hvit vegg. Hele han var like kjedelig som en hvit vegg. 

Så det kan jo ha noe med noe hormoner å gjøre ? Vet ikke hvor gammel du er, men overgangsalder ? Depresjon ? 

Anonymkode: a34da...338

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare for en liten uke siden hadde vi fantastisk sex,

Hadde du det hyggelig sammen med mannen din den dagen i timene før dere hadde sex?

Hvordan snakket han med deg og til deg i timene før dere hadde sex den dagen?

Veksler han på hvilken måte han snakker med deg og til deg på? Hvis ja: Hvorfor gjør han det?

Anonymkode: a376b...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg ville ha sex, så han tvinger seg ikke på meg. De siste dagene har vært gode. I gårkveld hadde vi en samtale som utviklet seg til at jeg ble lei meg, følte jeg ikke ble hørt og forstått, men misforstått. Dette var samtala om barna. I dag har han hatt en dårlig dag humørmessig, og latt den korte lunta gått utover meg. Likevel hadde vi egentlig en koselig og rolig kveld. Jeg ville ikke drikke, så han tok et par glass alene. Fikk veldig avsky av alkohol lukten, det tomme fjerne blikket, at han ikke etterspurte mine behov osv. Følte meg litt brukt.

Det jeg reagerte på ved samtalene i dag, var egentlig alt generelt. Hvis jeg spurte et spørsmål, følte jeg han ikke forsto og ikke prøvde å lytte. Jeg fikk liksom ikke svar. Vi var ikke enige om det vi snakket om, humormessig så lo jeg ikke av noe, å det gjorde meg lei meg. Den stadig masingen om sex/kropp/dristige klær føles bare billig og råttent. 

Forstår dere hva jeg mener?

ts

Anonymkode: 3dbd5...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet høres billig ut.

Anonymkode: 13ae7...b93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forholdet høres billig ut.

Anonymkode: 13ae7...b93

Hva mener du med det?

ts

Anonymkode: 3dbd5...654

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg ville ha sex, så han tvinger seg ikke på meg. De siste dagene har vært gode. I gårkveld hadde vi en samtale som utviklet seg til at jeg ble lei meg, følte jeg ikke ble hørt og forstått, men misforstått. Dette var samtala om barna. I dag har han hatt en dårlig dag humørmessig, og latt den korte lunta gått utover meg. Likevel hadde vi egentlig en koselig og rolig kveld. Jeg ville ikke drikke, så han tok et par glass alene. Fikk veldig avsky av alkohol lukten, det tomme fjerne blikket, at han ikke etterspurte mine behov osv. Følte meg litt brukt.

Det jeg reagerte på ved samtalene i dag, var egentlig alt generelt. Hvis jeg spurte et spørsmål, følte jeg han ikke forsto og ikke prøvde å lytte. Jeg fikk liksom ikke svar. Vi var ikke enige om det vi snakket om, humormessig så lo jeg ikke av noe, å det gjorde meg lei meg. Den stadig masingen om sex/kropp/dristige klær føles bare billig og råttent. 

Forstår dere hva jeg mener?

ts

Anonymkode: 3dbd5...654

Har du snakket med mannen din om det du forteller her? Mange får god hjelp fra samtaler hos familievernkontoret. Er det noe som du og din mann er villige til å prøve?

Anonymkode: a376b...d30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg tror dette er ganske normalt. Alle forhold har sine oppturer og nedturer, spesielt synlig blir disse når man har vært sammen lenge. I gode og onde dager, som de sier :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den stadig masingen om sex/kropp/dristige klær føles bare billig og råttent.

Maser han på deg om at du skal ha på dristige klær? Har du i så fall fortalt han hvordan dette oppleves og føles for deg? Hvis du har fortalt han hvordan det er for deg, og han ikke endrer på det, har han jo ikke respekt for deg og er hensynsløs mot deg.

Anonymkode: a376b...d30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag har han hatt en dårlig dag humørmessig, og latt den korte lunta gått utover meg

På hvilken måte lar han det gå utover deg? Er  han sint eller aggressiv mot deg?

Anonymkode: a376b...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk veldig avsky av alkohol lukten, det tomme fjerne blikket, at han ikke etterspurte mine behov osv. Følte meg litt brukt.

Er det alltid slik når  han har drukket alkohol? I såfall er det kanskje best å ikke ha sex når han har drukket.

Etterspør han dine behov alltid når han er edru?

Anonymkode: a376b...d30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har han vært trøtt og sliten, kort lunte osv. Skaper dårlig stemning.

Vi var alene i kveld, så han sa han ville spille klespoker, noe jeg aldri har hatt sansen for og ville ikke blir med i kveld heller. Likevel maste han om at jeg måtte ta av meg klærne, så han kunne se på meg. Om ikke bare buksen. 

Ts

Anonymkode: 3dbd5...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...