Gå til innhold

Rumpebasillen smitter over på alle jenner/kardashians er borti?


Gjest bienvilleparish

Anbefalte innlegg

Gjest bienvilleparish

Altså, Kim, Khloe, Kylie har jo definitivt operert rumpa og hoftene, men var inne på Kylies Instagram istad og ser hun har erstattet Jordyn med ei anna venninne. Og hun har også operert akkurat samme rumpe som førstnevnte. Assistenten til Kim, Stephanie har også slik kropp, Larsa, venninnen til Kim også. Det ser bare så unaturlig ut. De filetene de opererer inn i hoftene sitter jo altfor høyt, det er jo ingen normale bekken/ hofter som har slik form? Og de ekstremt tynne lårene, så kommer det bleia av ei rumpe stikkende ut. Ser jo enda verre ut når de står i enkelte posisjoner at lårene og rumpa ikke "henger sammen". 

Ja, jeg bare måtte lage en tråd om det. God natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være ærlig synes jeg de får en fasinerende figur og ser sabla bra ut! Men fikk nettopp sjokk da Kendall også tydeligvis har operert hoftene. 

Mye en kan si om Jenner/Kardashian/West, men takket være dem så er det lov å ha stor rumpe for dem som har det naturlig. Og så har rumpetrening kommet for fullt. Men den hoftebasillen er det værre å følge med på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ostespermum

Det ser uttolig merkelig ut. Dette er nok ufint av meg, men jeg mener man et litt forstyrra i topplokket når man opererer seg til slike ekstremer.

The-Kardashian-Butt-Must-Die.jpg.34dbc546c59712007fd55d55596a81bb.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish
24 minutter siden, juliet capulet skrev:

For å være ærlig synes jeg de får en fasinerende figur og ser sabla bra ut! Men fikk nettopp sjokk da Kendall også tydeligvis har operert hoftene. 

Mye en kan si om Jenner/Kardashian/West, men takket være dem så er det lov å ha stor rumpe for dem som har det naturlig. Og så har rumpetrening kommet for fullt. Men den hoftebasillen er det værre å følge med på.

Hvor ser du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Hvorfor kan de ikke bare innrømme det, folk har da øyne. Tipper det var Kourtneys rumpe det ble tatt røntgenbilder av den gangen og ikke Kims. Eller så har hun gått bananas med fett for det vises jo selvfølgelig ikke på røntgen. 

Husker også Kim sa den gangen hun tok botox og fikk en allergisk reaksjon at hun aldri skulle gjøre noe slikt igjen. Yeah right, hun er ekstremt stiv i maska nå da så 🙄 

Og den ganga Kendall kom med moralpreken til Kylie om at alle var fine slik de var og ikke trengte filler i leppene. Vel, se hvem som har pumpet leppene sine fulle av filler 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg katta om det er ufint å si det, men de ser ikke ut. Det er å ødelegge kroppen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper denne falske rumpetrenden snart kan gi seg. Joda, det kan kanskje se bra ut i rett vinkel, Photoshop osv, men det ser fryktelig unaturlig ut og bare rart ut. Bare å søke det opp hvordan disse rumpene egentlig ser ut. Uten photoshop

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser ut som kjæresten til Scott også er smittet. Der er kjeven blitt mindre, bryster og rumpe blitt større. Sofia heter hun. Den naturligste der er nå Kourtney, hun eldste. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Xstrella skrev:

Ser ut som kjæresten til Scott også er smittet. Der er kjeven blitt mindre, bryster og rumpe blitt større. Sofia heter hun. Den naturligste der er nå Kourtney, hun eldste. 

Hun har silikon i brystene hun også, det har hun jo sagt selv i serien. Ikke kan hun myse eller heve øyebryna heller = botox. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått meg på den megaræv-trenden. De ser jo bare vanskapte ut spør du meg. Ta bort alle de kosmetiske inngrepene, lipfillers, fake vipper osv og du får en gjeng med helt gjennomsnittelig utseende jenter som ikke er spesielt pene.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det @Sandie

Ta også fra dem kirurgene, hudpleierene,  nannyene, frisørerene, make up artistene, påklederskere, hushjelpene,  kokkene, privatsjåførene, privatshopperne, fotoshop, partyfiksere, assistenter osv osv. 

Er ikke mye igjen av K/J klanen uten alt dette. De er ikke forbilder med den bruk og kast mentaliteten de har, alle festene de holder, all julepynten som endres hvert eneste år. Blant annet.  Miljøsvin hele gjengen! 

Endret av Viking-girl
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sandie skrev:

Har aldri forstått meg på den megaræv-trenden. De ser jo bare vanskapte ut spør du meg. Ta bort alle de kosmetiske inngrepene, lipfillers, fake vipper osv og du får en gjeng med helt gjennomsnittelig utseende jenter som ikke er spesielt pene.

Sitter skjønnheten i operasjonene, siden du skriver at jenter uten operasjoner, botox og fillere ikke er pene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.7.2019 den 21.39, R730 skrev:

Hvorfor kan de ikke bare innrømme det, folk har da øyne. Tipper det var Kourtneys rumpe det ble tatt røntgenbilder av den gangen og ikke Kims. Eller så har hun gått bananas med fett for det vises jo selvfølgelig ikke på røntgen. 

Husker også Kim sa den gangen hun tok botox og fikk en allergisk reaksjon at hun aldri skulle gjøre noe slikt igjen. Yeah right, hun er ekstremt stiv i maska nå da så 🙄 

Og den ganga Kendall kom med moralpreken til Kylie om at alle var fine slik de var og ikke trengte filler i leppene. Vel, se hvem som har pumpet leppene sine fulle av filler 🙄

De har jo veldig smale midjer så de har sikkert flyttet fett fra midje til rompe og ikke implantat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2019 den 6.14, Sandie skrev:

Har aldri forstått meg på den megaræv-trenden. De ser jo bare vanskapte ut spør du meg. Ta bort alle de kosmetiske inngrepene, lipfillers, fake vipper osv og du får en gjeng med helt gjennomsnittelig utseende jenter som ikke er spesielt pene.

Hadde ikke hele klanen vært søkkrike, hadde alle sett veldig forskjellig ut, helt normale gjennomsnittlig,er bare å gå tilbake og se på tidligere sesonger. Den jeg alltid har syns er nydelig, er Kourtney, så synd hun også har begynt å gjøre forskjellig inngrep, hun er ikke lenger den nydelige jenta hun var. 

Alt er kjøpt og betalt for. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kim er så stiv i maska det er skummelt!😱 Hun som var så pen før hun begynte med alle operasjonene og ha hele trynet fult av Botox 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2019 den 19.30, Keikolina skrev:

Kanskje de utgir rabatter

Vervekampanjer kanskje?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 10.18, Pust skrev:

https://www.cbsnews.com/pictures/the-kardashians-then-and-now/

Helt gjennomsnittlig ålreit utseende. Nå har de blitt karakterløse kopier.

Det skumleste er at hver av søstrene hadde sine individuelle trekk, mens nå ser de ut som kopier av hverandre, både kroppslig og i ansiktet. Det eneste som de ikke har endret på er vel høyden. Alt skyldes ikke nødvendigvis operasjoner og inngrep alene, og jeg er ikke nødvendigvis helt i mot å sminke seg eller eller fikse øyenbryn, men synes det er litt trist at de skal være klin like. Tror hver av de hadde vært penere om de fokuserte mer på å fremheve egne trekk enn å skulle likne mest mulig på søstrene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...