Gå til innhold

ditt største opplevde tillitsbrudd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler at alle opplever tillitsbrudd i et forhold, i hvertfall slik det virker som. Vil noen dele hva dere har opplevd har vært det verste tillitsbruddet fra partneren? 

Anonymkode: 5b1fc...a7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, EvaLena skrev:

Utroskap med ei vi kjente

Dere er fortsatt sammen? 

Anonymkode: a5afc...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgn. At han faka 2/3 av vårt forhold, der han har vurdert brudd uten å dele tvil med meg, og gitt inntrykk av det helt motsatte. Resultatet er at jeg etter bruddet føles han ikke lenger finnes. Jeg aner ikke hvem denne mannen er. Han kunne like gjerne ha drevet med falsk identitet. Jeg vet alt om det ytre livet hans, både bestevennen og bestemora hans elsker meg. Men jeg aner ingenting om hans følelsesliv. Han har jo løyet meg huden full, og til alle rundt oss.

Anonymkode: 81ae3...d83

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er fortsatt sammen? 

Anonymkode: a5afc...2c7

Nei, han flyttet fra meg og rett inn til henne. Jeg skal ikke ha han tilbake for alt i verden

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ostespermum

Utroskap, utroskap og utroskap. Jeg vet ikke hvor mange "kjærester" den ene hadde, men jeg klarte å spore opp iallefall 4 av dem. 

En annen eks av meg fikk meg til å åpne meg om ting jeg grublet på i forbindelse med angst, bare for å slenge det rett i ansiktet mitt når han var sint på meg. Fin fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min som jeg har vært gift med i over 15 år var utro mot meg. Jeg valgte å tilgi han for det virket som han var oppriktig lei seg og angret. Det var jeg som fant ut at han var utro,han fortalte det aldri selv. Nå har jeg nylig funnet ut at han har vært utro igjen å det har pågått i mer enn ett halvt år! Er helt knust å føler meg så dum som valgte å tro at han kom til å være trofast mot meg! Nå har jeg fått nok så denne gangen blir han ikke tilgitt!

Anonymkode: ecd56...974

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjæreste i et år. Vi skulle gifte oss, flytte sammen, få barn og alt mulig. Men det var helt til jeg fant ut av at han fremdeles bodde med den såkalte EXen og at han ikke var skilt som han sa. Det var heller ikke sant at han hadde vært singel i like mange år som meg.. 

Anonymkode: 02dbe...e41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han løy i 3år om utroskapen sin. Han forsnakket seg, jeg stilte spørsmål, han ble sur, jeg ble usikker, han ble surere, jeg sa unnskyld. Sånn fortsatte det de neste 7årene. 

Glad jeg har funnet en som ikke gir meg grunn til å tvile.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tidligere forhold utroskap. 

Nå er jeg i ett 12 år langt forhold. Trygt,stabilt og det vanlige. Som lyn fra klar himmel fortalte han at han hadde møtt en jente på fest og hadde hatt tlf kontakt.  

Han hadde fått følelser for denne damen som han ikke hadde kjent på siden vi ble sammen. 

Han var veldig glad i meg men elsket meg ikke. Etter en prat med en venn,ville han prøve med meg og kutte kontakten. Jeg hadde tidligere spurt om de hadde kontakt,men han nektet. Magefølelsen min sa noe var feil. 

Vi har sommeren på oss.  Jeg er helt i kjelleren. Han sier,:elsker deg.. men vet jo at det ikke stemmer. 

Når han tar opp tlf blir jeg redd. Hva om de skriver? 

Vet ikke hva som skjer men jeg er livredd for at det ikke går og at familien splittes. Det er absolutt det verste som har skjedd meg. 

Anonymkode: b0687...da0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løgn. At han faka 2/3 av vårt forhold, der han har vurdert brudd uten å dele tvil med meg, og gitt inntrykk av det helt motsatte. Resultatet er at jeg etter bruddet føles han ikke lenger finnes. Jeg aner ikke hvem denne mannen er. Han kunne like gjerne ha drevet med falsk identitet. Jeg vet alt om det ytre livet hans, både bestevennen og bestemora hans elsker meg. Men jeg aner ingenting om hans følelsesliv. Han har jo løyet meg huden full, og til alle rundt oss.

Anonymkode: 81ae3...d83

Var som å lese om meg selv. Har nylig opplevd akkurat det samme. 

Jeg konfronterte han flere ganger pga. jeg hadde en skikkelig dårlig magefølelse. Han klarte ikke å være ærlig meg seg selv eller meg. Føles ut som om alt har vært en drøm. 

To dager etter brudd var han på tinder, og nå styrer han på med ei dame som allerede er i et forhold. Kjenner han ikke igjen lengre, og dette var ikke mannen jeg forelsket meg i. 

Tiden leger alle sår ❤️ Vi kommer oss igjennom dette. Klem! 

Anonymkode: 9cd86...b41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli kjeftet på gjennom hele netter med null empati for gråt og sammenbrudd, bli spyttet på når jeg spanderte ferie, å få soveromsdøra sparket inn når jeg søkte tilflukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var som å lese om meg selv. Har nylig opplevd akkurat det samme. 

Jeg konfronterte han flere ganger pga. jeg hadde en skikkelig dårlig magefølelse. Han klarte ikke å være ærlig meg seg selv eller meg. Føles ut som om alt har vært en drøm. 

To dager etter brudd var han på tinder, og nå styrer han på med ei dame som allerede er i et forhold. Kjenner han ikke igjen lengre, og dette var ikke mannen jeg forelsket meg i. 

Tiden leger alle sår ❤️ Vi kommer oss igjennom dette. Klem! 

Anonymkode: 9cd86...b41

Ufff pá tinder? Wow Det må ha vært et stort slag😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Frøkensina skrev:

Å bli kjeftet på gjennom hele netter med null empati for gråt og sammenbrudd, bli spyttet på når jeg spanderte ferie, å få soveromsdøra sparket inn når jeg søkte tilflukt. 

Så utrolig grusomt og for en dust han var! Du som er så fantastisk og god, dette fortjente du virkelig ikke. Får lyst til å gi deg en stor klem :hug:

Ønsker deg glede, lykke, velvære og kjærlighet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Wagner skrev:

Så utrolig grusomt og for en dust han var! Du som er så fantastisk og god, dette fortjente du virkelig ikke. Får lyst til å gi deg en stor klem :hug:

Ønsker deg glede, lykke, velvære og kjærlighet

:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
23 minutter siden, Frøkensina skrev:

Å bli kjeftet på gjennom hele netter med null empati for gråt og sammenbrudd, bli spyttet på når jeg spanderte ferie, å få soveromsdøra sparket inn når jeg søkte tilflukt. 

😥 Beklager deg! Klem for deg❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi planla hele livet sammen, den uken vi skulle flytte sammen ble han helt rar. Sluttet å ta tlf/svare på meldinger. Etter 3 måneder med veldig lite kontakt, gjorde han det slutt i en stygg melding. Og var tilbake hos eksen.

Anonymkode: f4736...f15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da han skrev masse sinte og aggressive meldinger, ba meg om å komme ut av livet hans, kalte meg løs (jeg var da fortsatt jomfru, han er min eneste) og sa at jeg sikkert løy om alt, at han angret på å ha blitt kjent med meg, at alle vennene hans var enig i at noe var galt med meg, at jeg er en usikker dritt, at jeg sikkert holdte på med mange andre gutter samtidig og hadde mange klare osv.

Ja, vi er fortsatt sammen.

Og har det ganske så bra.

Anonymkode: ef6ff...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjæreste jeg hadde gjennom 12 år (nå eksmann) ble horekunde. Såkallt trafficing, ulovlig og straffbart. Jeg har aldri sett meg tilbake. Jeg har fremdeles sterkt vennskap til søstra hans og det gjorde at jeg ikke tipsa politiet, selv om den hyperkristne familien hans burde fått vite hva han gjorde. Satser på at karma vil ta han før eller senere. Mannen mista fullstendig grepet. Han aldri sett noen falle så dypt så fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jeg hadde vært sammen med i 18 år kommer og vil skilles. Vi har flere barn sammen. Det han ikke fortalte var at han hadde innledet et forhold til ei annen mens vi var gift. Dette finner jeg ut et år etterpå. Vi bodde sammen i 5 mnd og var på ferie med barna etter han ville skilles. Jeg ba han revurdere det, jeg var helt fortvilet. Han iskald. Hadde jeg visst hele sannheten da, hadde jeg kastet han ut. Jeg skjønner ikke at noen kan være så kynisk. Jeg vil kaste opp ved tanken på oppførselen hans. 

Anonymkode: 5a4d9...51d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...