SoWhat? Skrevet 20. juli 2019 #61 Del Skrevet 20. juli 2019 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Og jeg som trodde jeg var vitne til et historisk øyeblikk her, skuffet. Men jøsses, så morsomt at de likte det. Finnbiff er jo veldig godt, og sikkert ganske eksotisk for italienere. Hva skal du servere dem neste gang? Tja . Får spørre her inne 🙂 jeg er flink til å lage kjøttkaker da. Det sier jeg selv faktisk! Er ingen super kokk akkurat, så stolt av det. Må jo få si det... 🙂 så det kan nok komme på bordet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #62 Del Skrevet 20. juli 2019 Det gjelder jo for menn også, de trenger kun kvinner til sex. Anonymkode: 82f65...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deerinspotlight Skrevet 20. juli 2019 #63 Del Skrevet 20. juli 2019 Klarer meg fint uten menn romantisk sett, men vil gjerne fortsatt ha noen rundt meg som familie og venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #64 Del Skrevet 20. juli 2019 Skulle på en måte ønske jeg trengte menn, eller savnet å ha en partner men jeg gjør ikke det. Jeg er så lei av menn at jeg frykter jeg kan miste en grønnsakskniv i låret på neste mann som skuffer meg. Så like greit å være på den sikre siden og holde seg unna. Jeg er ikke lykkelig alene, men sammen med menn har jeg aldri vært noe annet enn dypt ulykkelig fordi de har behandlet meg så dårlig. Anonymkode: 4a9fb...865 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 20. juli 2019 #65 Del Skrevet 20. juli 2019 Jøss skifta d til kultur tråd??😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 21. juli 2019 #66 Del Skrevet 21. juli 2019 Hadde du ikke hatt en pappa eller far, så hadde vi neimen ikke vært født en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #67 Del Skrevet 21. juli 2019 23 timer siden, hocane skrev: Har til gode å se kvinner bygge hus uten hjelpen av menn. Og hadde det ikke vært for menn hadde vi fortsatt levd i huler Greit nok det, men man trenger ikke være sammen med en mann for å ha hus. Har enda ikke møtt en eneste mann som faktisk har bygd et hus (bortsett fra min onkel) fra bunnen av. Anonymkode: 3f18c...f1e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #68 Del Skrevet 21. juli 2019 On 7/19/2019 at 9:20 PM, AnonymBruker said: Er vi flere som verken behøver eller trenger menn på noen måte i livet vårt? Som klarer oss selv som kvinner & bare nyter friheten, gleden og livet i seg selv, uten menn i det.. ♥️ Anonymkode: d80df...77d Foretrekker penger, jeg snakker ut fra erfaring. Anonymkode: e28e4...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #69 Del Skrevet 21. juli 2019 Alle som ikke trenger menn, hvor gamle er dere? Vi kan jo regne med å leve i 80-100 år, er det virkelig så gjevt å være singel i flere tiår i alderdommen? Er man nogenlunde ung er det sikkert fint, men er det virkelig så givende når man nærmer seg pensjonsalderen? Anonymkode: e0e26...00b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #70 Del Skrevet 21. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle som ikke trenger menn, hvor gamle er dere? Vi kan jo regne med å leve i 80-100 år, er det virkelig så gjevt å være singel i flere tiår i alderdommen? Er man nogenlunde ung er det sikkert fint, men er det virkelig så givende når man nærmer seg pensjonsalderen? Anonymkode: e0e26...00b Det insinuerer jo at det ikke finnes noe som heter "venner". Anonymkode: 2281d...d78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #71 Del Skrevet 21. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det insinuerer jo at det ikke finnes noe som heter "venner". Anonymkode: 2281d...d78 Joda, venner er fint, og sikkert nok for mange. Men det er nå en gang sånn at tid tilbrakt med venner blir en ganske liten andel av tida di, og for mange vil det bli ensomt når man ikke jobber lenger og bor alene. Bare noe å tenke over, når man er 50 har man kanskje halve livet igjen. Anonymkode: e0e26...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 21. juli 2019 #72 Del Skrevet 21. juli 2019 På 19.7.2019 den 22.54, AnonymBruker skrev: Skjønner jo vi ikke er mange selvstendige kvinner her som ikke trenger en mann for å forsørge seg, og klare seg selv, bare så utrolig trist å se egentlig! Skjønner jeg er veldig heldig som er i stand til å ha et selvstendig liv uten å være avhengig av en mann i det..! Anonymkode: d80df...77d De aller fleste er nok i stand til å være helt selvstendige og uten en mann. Det er bare det at de aller færreste ønsker det, heldigvis 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xfs367 Skrevet 21. juli 2019 #73 Del Skrevet 21. juli 2019 Selv om dere (generelt) kanskje ikke er avhengige av menn i deres private sfære, så er dere (generelt) avhengige av at menn putter penger inn i systemet. For det er nå engang sånn at kvinner tar ressurser ut av systemet, mens menn bringer ressurser inn i systemet. Uten menn ville det f.eks. ikke vært penger til ting som helsetjenester, skole og stønader for alenemødre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #74 Del Skrevet 21. juli 2019 Selv alle kvinner blir produsert i pungen til en mann, så vær takknemlig for at menn finnes!😃 Anonymkode: 3af75...ece 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #75 Del Skrevet 21. juli 2019 3 minutter siden, xfs367 said: Selv om dere (generelt) kanskje ikke er avhengige av menn i deres private sfære, så er dere (generelt) avhengige av at menn putter penger inn i systemet. For det er nå engang sånn at kvinner tar ressurser ut av systemet, mens menn bringer ressurser inn i systemet. Uten menn ville det f.eks. ikke vært penger til ting som helsetjenester, skole og stønader for alenemødre. Vil faktisk tro at kvinner, uten menn, generelt har bedre helse, jobber mere, betaler mere skatt, bidrar mere, enn kvinner som er belemret med menn å ta hensyn til. Anonymkode: e28e4...027 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #76 Del Skrevet 21. juli 2019 Klarer meg fint uten å bo med et svin! Anonymkode: 49a1f...adc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #77 Del Skrevet 21. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Selv alle kvinner blir produsert i pungen til en mann, så vær takknemlig for at menn finnes!😃 Anonymkode: 3af75...ece Joda, bare det at vi trenger ikke så mange menn, halvparten hadde sikkert holdt, spesielt når man ser at mange menn forblir barnløse. Anonymkode: e28e4...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #78 Del Skrevet 21. juli 2019 18 minutter siden, herzeleid said: De aller fleste er nok i stand til å være helt selvstendige og uten en mann. Det er bare det at de aller færreste ønsker det, heldigvis Ønsker og ønsker, her som andre steder veier man det positive mot det negative. Anonymkode: e28e4...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #79 Del Skrevet 21. juli 2019 På 19.7.2019 den 21.20, AnonymBruker skrev: Er vi flere som verken behøver eller trenger menn på noen måte i livet vårt? Som klarer oss selv som kvinner & bare nyter friheten, gleden og livet i seg selv, uten menn i det.. ♥️ Anonymkode: d80df...77d Ja, bruker menn kun til sex og spenning. Ellers er jeg fri Deilig å ha det sånn. Anonymkode: c920f...f55 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #80 Del Skrevet 21. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle som ikke trenger menn, hvor gamle er dere? Vi kan jo regne med å leve i 80-100 år, er det virkelig så gjevt å være singel i flere tiår i alderdommen? Er man nogenlunde ung er det sikkert fint, men er det virkelig så givende når man nærmer seg pensjonsalderen? Anonymkode: e0e26...00b Livet som stygg og kjedelig er sånn at man får ikke de bra mennene. Man får dem som tar til takke med å tømme seg i deg fordi de ikke får noe bedre, men som hele tiden drømmer om de heite damene de egentlig ønsker seg. Sier at de elsker deg fordi det er det de tror du vil høre, silker på instagrammodeller eller VS-modellene og har ikke noe problem med å fortelle meg hvor deilige de damene er selv om jeg ikke ligner på dem overhodet. Jeg kommer aldri til å bli pen og få de bra mennene, og da er det likegreit å være alene hele livet. Unngår mange skuffelser på den måten. Det finnes heldigvis mye annet man kan fylle tiden med, som hobbyer og venner, og så har jeg både hund og katt. Anonymkode: e5a90...8cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå