Gå til innhold

Når skal man ta kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! 

Trenger deres hjelp, jenter. Og gjerne menn også! 

Har akkurat vært på en date som strakk seg over noen dager.. hadde sex, dum som jeg er. 

Jeg tror han er interessert, sånt er dessverre aldri godt å vite. Spørsmålet mitt er, skal man vente på melding, eller skal man sende selv? Og hvis man ikke hører noe på et par dager, da er det ikke interesse? Eller? 

Angrer selvfølgelig på dette med sexen, da er det lett at det blir en one nighter. 

Dette singellivet altså, dating gjør meg helt tullete. 

Anonymkode: 9ab14...14c

Hører man ikke fra dem på noen dager er dem kanskje ikke interessert nei, men om du ikke hører fra deg så er jo du akkurat like lite interessert. 
Du sier du er redd for å virke desperat, du tror ikke kanskje at han sitter med AKKURAT samme tanker? 

Du tror han er interessert, men det er ikke godt å vite nei. Kanskje han tror du er interessert men det er ikke så godt å vite? 
Kanskje han tror du bare var ute etter sex? 

Dette med å vise interesse å ta kontakt er akkurat like mye ditt ansvar som hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, _popcorn_ skrev:

Hører man ikke fra dem på noen dager er dem kanskje ikke interessert nei, men om du ikke hører fra deg så er jo du akkurat like lite interessert. 
Du sier du er redd for å virke desperat, du tror ikke kanskje at han sitter med AKKURAT samme tanker? 

Du tror han er interessert, men det er ikke godt å vite nei. Kanskje han tror du er interessert men det er ikke så godt å vite? 
Kanskje han tror du bare var ute etter sex? 

Dette med å vise interesse å ta kontakt er akkurat like mye ditt ansvar som hans. 

👍

Anonymkode: 71173...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Hører man ikke fra dem på noen dager er dem kanskje ikke interessert nei, men om du ikke hører fra deg så er jo du akkurat like lite interessert. 
Du sier du er redd for å virke desperat, du tror ikke kanskje at han sitter med AKKURAT samme tanker? 

Du tror han er interessert, men det er ikke godt å vite nei. Kanskje han tror du er interessert men det er ikke så godt å vite? 
Kanskje han tror du bare var ute etter sex? 

Dette med å vise interesse å ta kontakt er akkurat like mye ditt ansvar som hans. 

Når er jenter noensinne ute etter kun sex? Det hender nok, og jeg tar poenget ditt. Skrekken er vel at jeg sitter med tanken om at han kun var ute etter det. Brent barn osv. 

Okei, jeg leser hva du skriver og skal ta det til meg. Melding blir sendt ut i kveld 😅🙈 Gruer meg som faen. 

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får alltids sjansen til det. Om ikke, hvisk det inn i et annet øre.😉

Anonymkode: 71173...6c7

Får finne meg et øre da 😂

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel er du? 

Men lengter du å prate med han eller treffe han? 

hvordan forledet det til at det ble sex, var det han eller du som ville den veien?

hva sa dere til hverandre etter siste date?

Det er ingen hensikt å kontakte han hvis du kun kjeder deg og ikke har noe å si.

Er han en mann som du vil skal bli far til dine barn? hvor langt ser du eller er det kun et kortvarig greie uten intensjoner?

Melding er dumt å sende fordi da bruker all din energi på om han vil svare eller hva han vil si... Det beste er at du ringer hvis du har noe konkret å si.

 

Anonymkode: 8ebef...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel er du? 

Men lengter du å prate med han eller treffe han? 

hvordan forledet det til at det ble sex, var det han eller du som ville den veien?

hva sa dere til hverandre etter siste date?

Det er ingen hensikt å kontakte han hvis du kun kjeder deg og ikke har noe å si.

Er han en mann som du vil skal bli far til dine barn? hvor langt ser du eller er det kun et kortvarig greie uten intensjoner?

Melding er dumt å sende fordi da bruker all din energi på om han vil svare eller hva han vil si... Det beste er at du ringer hvis du har noe konkret å si.

 

Anonymkode: 8ebef...6b5

Oi, mange spørsmål 😅 Jeg er i 20-åra. Vi ville begge ha sex, begge to initiativ. 

Vi sa at vi skulle snakkes, og prata smått om at det hadde vært hyggelig med en date til. 

Om han kan bli far til eventuelle barn eller om vi snakker giftemål her er jo umulig å si enda. Kort og greit så har han mye av det jeg ser etter, og jeg er oppriktig interessert. Å ringe synes jeg er litt kleint, hva skal jeg si liksom? Tenkte at vi må sende noen meldinger og komme inn på dette med å møtes igjen. 

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får finne meg et øre da 😂

Anonymkode: 9ab14...14c

Ja, et tigth øre.😅

Anonymkode: 71173...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil sende en melding, så sender du en melding. Han blir ikke mindre interessert hvis du sender melding, og han blir ikke mer interessert hvis du ikke gidder å sende melding

Anonymkode: 709de...219

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, et tigth øre.😅

Anonymkode: 71173...6c7

Nå datt jeg ut 😂

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil sende en melding, så sender du en melding. Han blir ikke mindre interessert hvis du sender melding, og han blir ikke mer interessert hvis du ikke gidder å sende melding

Anonymkode: 709de...219

For så vidt sant 💁🏽‍♀️

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå datt jeg ut 😂

Anonymkode: 9ab14...14c

Var meningen. Lykke til!😉

Anonymkode: 71173...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var meningen. Lykke til!😉

Anonymkode: 71173...6c7

Takk 😅😊

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, mange spørsmål 😅 Jeg er i 20-åra. Vi ville begge ha sex, begge to initiativ. 

Vi sa at vi skulle snakkes, og prata smått om at det hadde vært hyggelig med en date til. 

Om han kan bli far til eventuelle barn eller om vi snakker giftemål her er jo umulig å si enda. Kort og greit så har han mye av det jeg ser etter, og jeg er oppriktig interessert. Å ringe synes jeg er litt kleint, hva skal jeg si liksom? Tenkte at vi må sende noen meldinger og komme inn på dette med å møtes igjen. 

Anonymkode: 9ab14...14c

Men ikke kontakt han om du bare kjeder deg. 

Spør han direkte om han har lyst å treffe deg så snart som mulig, et sted dere kan holde tett inntil hverandre... si: kan vi treffes, savner deg så fælt. 

Anonymkode: 8ebef...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke kontakt han om du bare kjeder deg. 

Spør han direkte om han har lyst å treffe deg så snart som mulig, et sted dere kan holde tett inntil hverandre... si: kan vi treffes, savner deg så fælt. 

Anonymkode: 8ebef...6b5

Nei, selvfølgelig. Kontakter ikke fordi jeg kjeder meg, da hadde jeg heller latt være.

Tenkte å spørre om en ny date. Er det ikke litt desp å si at man savner noen etter én date? 

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Når er jenter noensinne ute etter kun sex? Det hender nok, og jeg tar poenget ditt. Skrekken er vel at jeg sitter med tanken om at han kun var ute etter det. Brent barn osv. 

Okei, jeg leser hva du skriver og skal ta det til meg. Melding blir sendt ut i kveld 😅🙈 Gruer meg som faen. 

Anonymkode: 9ab14...14c

Vi er ganske mange damer som ikke er interessert i forhold av ulike grunner 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, selvfølgelig. Kontakter ikke fordi jeg kjeder meg, da hadde jeg heller latt være.

Tenkte å spørre om en ny date. Er det ikke litt desp å si at man savner noen etter én date? 

Anonymkode: 9ab14...14c

Enig! Det virker litt desp. Men du må jo sende melding hvis du er interessert, gjør du ikke det viser du at du ikke er interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Vi er ganske mange damer som ikke er interessert i forhold av ulike grunner 😛 

Ser den, er for all del for fri sex. Kos dere 😅 Bare ikke helt for meg 😊

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, juliet capulet skrev:

Enig! Det virker litt desp. Men du må jo sende melding hvis du er interessert, gjør du ikke det viser du at du ikke er interessert. 

Enig 😊

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, selvfølgelig. Kontakter ikke fordi jeg kjeder meg, da hadde jeg heller latt være.

Tenkte å spørre om en ny date. Er det ikke litt desp å si at man savner noen etter én date? 

Anonymkode: 9ab14...14c

trodde dere hadde vært på flere date... Dessuten han har sett deg toppløs, så nei, du er ikke desperat om du sier du savner han, tror han vil treffe deg veldig raskt da! 

Anonymkode: 8ebef...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

trodde dere hadde vært på flere date... Dessuten han har sett deg toppløs, så nei, du er ikke desperat om du sier du savner han, tror han vil treffe deg veldig raskt da! 

Anonymkode: 8ebef...6b5

Nope, bare den ene. Han har sett meg rimelig naken ja 😅 Får håpe det er positivt for tida videre 😂

Anonymkode: 9ab14...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...