Gå til innhold

Må man gå av dfds båten i København?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det står på siden deres at alle må forlate båten senest 10... men før kunne man velge dette selv? Er det nye regler?

Anonymkode: cac8e...9b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, man må gå i land. Båten skal vaskes og da får ingen passasjerer lov å være der. 

Anonymkode: 0218b...707

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det står på siden deres at alle må forlate båten senest 10... men før kunne man velge dette selv? Er det nye regler?

Anonymkode: cac8e...9b4

Det er ikke senest 10 når man ankommer Oslo igjen? 

Anonymkode: 9a5a1...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står på siden deres at alle må forlate båten senest 10... men før kunne man velge dette selv? Er det nye regler?

Anonymkode: cac8e...9b4

Det har i alle fall vært sånn i veldig mange år. 

Anonymkode: 6c4b0...eef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet litt fort her... Ikke senest 10.00, man får tidligst gå av båten da 😁 Men man må i land ja. 

Anonymkode: 6c4b0...eef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) er lenge siden jeg reiste sist :) 

 

Anonymkode: cac8e...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg har reist med bestemor tidligere som har fått være igjen på båten fordi hun ikke er i form til å gå i byen. Dersom det er en god grunn til å være igjen på båten er det ikke noe problem :)

Anonymkode: 1b44a...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Så kan man ikke være på lugaren sin mens båten er land i Kbh?  Jeg skal med båten i morgen, bare lyst til å sove lenge og kose meg på rommet.  Blir man virkelig kastet ut av lugaren, og må en ta med seg bagasje osv ut?  

Anonymkode: ac873...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2019 den 19.07):

Det står på siden deres at alle må forlate båten senest 10... men før kunne man velge dette selv? Er det nye regler?

Anonymkode: cac8e...9b4

Dette har du aldri kunnet velge med DFDS du har alltid måtte gå i land. Tror du blander sammen med enten Stena Lines tidligere rute til Fredrikshavn eller Color Lines rute til Kiel hvor du alltid har kunnet blitt værende ombord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så kan man ikke være på lugaren sin mens båten er land i Kbh?  Jeg skal med båten i morgen, bare lyst til å sove lenge og kose meg på rommet.  Blir man virkelig kastet ut av lugaren, og må en ta med seg bagasje osv ut?  

Anonymkode: ac873...313

Bagasjen kan så klart være igjen. Men de vil ikke ha folk der. 

Anonymkode: c4722...18a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at man må gå i land fra båten i København, men er det noen som vet hvor lenge man må holde seg borte fra båten? Altså når er det lov å komme tilbake igjen til båten og gå på lugaren? Synes det er litt stress å gå så mye rundt i sentrum der, så kunne tenkt meg å bare ta en liten tur i nærheten av båten og gå tilbake igjen så fort som mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pistasjenøtt15 skrev (På 6.12.2022 den 21.18):

Jeg vet at man må gå i land fra båten i København, men er det noen som vet hvor lenge man må holde seg borte fra båten? Altså når er det lov å komme tilbake igjen til båten og gå på lugaren? Synes det er litt stress å gå så mye rundt i sentrum der, så kunne tenkt meg å bare ta en liten tur i nærheten av båten og gå tilbake igjen så fort som mulig. 

Tror de starter ombordstigning kl . 15.  Var i allefall sånn da båten gikk kl. 17, vet ikke om den har samme avg. tid nå.  Men du kan regne med 2 timer før.

Anonymkode: a3dd6...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror de starter ombordstigning kl . 15.  Var i allefall sånn da båten gikk kl. 17, vet ikke om den har samme avg. tid nå.  Men du kan regne med 2 timer før.

Anonymkode: a3dd6...441

Ja, det vet jeg. Men når jeg tok den sist var avgang fra Kbh kl. 15 så vi kunne komme ombord igjen senest 14.45. Det jeg lurer på er ikke hvor sent, men hvor tidlig det er lov å gå tilbake til båten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pistasjenøtt15 skrev (1 time siden):

Ja, det vet jeg. Men når jeg tok den sist var avgang fra Kbh kl. 15 så vi kunne komme ombord igjen senest 14.45. Det jeg lurer på er ikke hvor sent, men hvor tidlig det er lov å gå tilbake til båten. 

Kl. 13 eller 13.30

Anonymkode: a3dd6...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kl. 13 eller 13.30

Anonymkode: a3dd6...441

Ok. Takk

Anonymkode: a3a99...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...