Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kjøpt kartongvin og byttet ut vinen inni med en pose alkoholfri ☺️

Anonymkode: d71a5...e8a

Tips til gode alkoholfrie viner på kartong? Har vel kanskje ikke store utvalget med alkoholfri pappvin? 🙈

Ts

Anonymkode: 25b57...362

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si du går på antibiotika og ikke kan drikke. Eller si at du har en hvit måned. Skyld på en diett eller noe. 

Anonymkode: 72215...d21

Dette er tidens graviditetsavsløring. Alle jeg vet om som har kommet med den har vært gravide. Så hvis TS virkelig vil avsløre seg, kan hun bruke den.

Jeg vil anbefale å bare si nei takk uten å gjøre noe styr utav det. Jo med unnskyldninger man forsøker seg på, jo mer forstår folk at her er det noe som ligger bak. Det gjelder forresten generelt! Jo mer unnskyldninger og forklaringer, jo mer sannsynlig at en person lyver.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også av den som ønsker å holde det i mellom meg og samboeren frem til vi er mer sikre på hvordan det går. Det er enda tidlig :)

Drikkepress er det nok ikke, men redd de begynner å fatte mistanke hvis jeg velger å ikke drikke hele helgen når vi er på jentetur, det er ferie i tillegg osv. :) Spørst om jeg får ta med meg noen flasker med alkoholfri til å drikke av, og til middagen kan jeg bare si at jeg ikke er så glad i alkohol til maten eller noe.

Ts

Anonymkode: 25b57...362

Du kan eventuelt helle ut vin fra en flaske og ha oppi alkoholfri. Men ta med en ekstra lik flakse med original innhold dersom noen spør om å smake, slik du heller fra den ekte til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...