Gå til innhold

Lite nye boliger på finn for tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Synes ikke det kommer ut mye annonnser for tida. Hva er grunnen til det? Skal kjøpe leilighet, men venter på at det skal komme ut noe nytt snart... Noen som vet når folk begynner å legge ut igjen ? Må jeg vente til høsten? sukk... får vel bare vente enda lengre.... :/

Anonymkode: d5564...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk har ferie nå. Vent til høsten du.

Anonymkode: 3b24d...299

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut min, med visning 11.august. Megler sa det var andre helg med aktivitet etter sommeren. 

Anonymkode: 446bd...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

August kommer det nok en del for salg :) mange som venter med å legge ut til etter sommeren.

Anonymkode: e5f42...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig, meglerne skal også ha ferie

Min erfaring er at de begynner å legge ut igjen fra starten av august, med visninger fra midten av august. Slutten av august er det gjerne mange visninger / boliger til salgs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bygge selv?

Det fødes flere barn en boliger som bygges, konkuransen er beinhard. Blir som at 20 gjester går igjennom en fruktskål for å finne det beste eplet når det bare er 15 epler der. Til slutt må man plante et eget tre, og da kan du velge hvilket eple du vil ha :)

Anonymkode: 604d6...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bygge selv?

Det fødes flere barn en boliger som bygges, konkuransen er beinhard. Blir som at 20 gjester går igjennom en fruktskål for å finne det beste eplet når det bare er 15 epler der. Til slutt må man plante et eget tre, og da kan du velge hvilket eple du vil ha :)

Anonymkode: 604d6...c23

Ja. Kan jo bare kjøpe en tomt på Slemdal. Bygg et hus der. 

Anonymkode: f66c8...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...