Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Love90 skrev (14 timer siden):

Så fin stigning🤩 jeg ville stolt på den fine stigningen du hadde tidligere idag, ville forholdt meg til testing en gang om dagen, da flere ganger kan bli forvirring fordi det er ulikt urin konsentrasjon, og da kan veksles mellom å være sterk til svakere igjen osv uten at det har en betydning! Vet hvor vanskelig det er, for jeg gjorde det samme og ble mega bekymra selv fordi de ble svakere igjen iløpet av dagen og fikk samme beskjed av noen andre🙈 

heier og heier sånn her og så glad på dine vegne❤️❤️

Ja, jeg vet du har så rett ❤️❤️ det er veldig lett å hige etter å se sterkere og teste tett på forrige test. Da er det dømt til å være variasjon i fargestoff og urin som gir svakere test.... det bunner jo i en syk trang for bekreftelse at det går veien :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neutral90 skrev (8 minutter siden):

13 dpo

Den har kanskje hentet seg litt inn? Uff, tankespinn dette her... forskjellig lys så det er litt vanskelig å bedømme. Spørs om jeg ikke får et klart svar før jeg er hjemme og tar en test under samme lys.

20240507_115622.thumb.jpg.2f10aeb55eb3398d1c52749d75618a3d.jpg20240506_145158.thumb.jpg.7f33d3d763256c60c70fd460490b08e5.jpg

Syns streken var kjempefin og den har en fin stigning ❤️

Endret av Saschi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (5 minutter siden):

Ser ut som en sterk og fin strek!! ❤️🙌🏻

Klink skrev (3 minutter siden):

Den syns jeg var betryggende ☺️

Ok tusen takk dere! Jeg har helt tunnellsyn og er et nervevrak 😂 uff

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (1 minutt siden):

Syns streken var kjempefin og den har en fin

stigning 😎

Takk Saschi,  det er så betryggende at andre ser ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig lovende ut! Er så fristende å hige etter økning for hver gang man tar test, men ikke alltid slik det fungerer i praksis. Før IKM har jeg også opplevd at testen fremstår som svakere enn dagen før, uten at det har gått dårlig. Har bare med urinkonsentrasjonen å gjøre.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VaniIIe

Siste testen er klart sterkere!! Veldig fin strek!

Tenker sånn på deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (12 minutter siden):

Ser veldig lovende ut! Er så fristende å hige etter økning for hver gang man tar test, men ikke alltid slik det fungerer i praksis. Før IKM har jeg også opplevd at testen fremstår som svakere enn dagen før, uten at det har gått dårlig. Har bare med urinkonsentrasjonen å gjøre.

Håper du har rett ❤️ var forberedt på å få bekreftet at det ikke gikk veien.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VaniIIe skrev (Akkurat nå):

Siste testen er klart sterkere!! Veldig fin strek!

Tenker sånn på deg ❤

Ok greit, mannen sier det samme så det er nok bare galskapen min som gjør at jeg tvilte 😅 jeg er bare så sinnsyk redd. Takk ❤️

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ser ut som fin stigning fra 12 dpo til 13 dpo👏🏼 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo testen er veldig bra!! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også testen er mye sterkere 🥰🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillowtalk skrev (1 time siden):

Syns det ser ut som fin stigning fra 12 dpo til 13 dpo👏🏼 

Blådiamant skrev (55 minutter siden):

13 dpo testen er veldig bra!! 

Charminia skrev (52 minutter siden):

13 dpo er betraktelig sterkere!!

Elise93 skrev (2 minutter siden):

Jeg synes også testen er mye sterkere 🥰🥰🥰

:svett:

Takk en million ganger. Jeg ser det nå når jeg er hjemme og legger de tørkede testene sammen ser jeg økning. 

Jeg er totalt miljøskadet, jeg er så redd for at dette går til grunne. Ta vi ender med abort. Jeg er veldig ustø disse dagene, til og med sjefen lurte på hva som skjer liksom. De i går var veldig mye svakere, sett i ettertid var det nok urinen som var dårlig.

Takk for at dere er så overbærende med meg ❤️

I morgen blir digital.

20240507_161614.thumb.jpg.7dc006172951e78917906313810b0e90.jpg

• Hjerte 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

❤️💪🫶🙏🏻 

Er så forståelig at det blir mye følelser rundt dette! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser veldig lovende ut ❤️🙏 Heier intenst på deg! Skulle ønske du kunne spolt frem til uke 7 og UL og se en sprell levende liten reke.
Kikker innom tråden din med ujevne mellomrom, og fy søren så tøff du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin økning, og forstår tankegangen din så godt! Ikke rart etter alt du har opplevd med det her.. du vil og sikkert bare beskytte deg selv litt og tenker da ofte litt det verste! Jeg husker selv at jeg forventet super sterk strek ganske kjapt hvor hver dag, men i starten og da spesielt før IKM så øker de ikke såå mye for hver dag, mn litt så man ser at den øker litte granne, og det er som Amatariel sier, jeg også opplevde helt i starten at den dagen etter plutselig var litt svakere, og det selv om svangerskapet gikk bra men huske jeg gikk heelt i bunnen av den svakere testen, men dine har jo tross alt økt for hver dag🤩 

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo så fin økning!!! Husker jeg testet meg opp og ned i mente selv, og aldri var «fornøyd» med testene, så du har min fulle empati for usikkerheten.❤️ Men dette ser virkelig bra ut!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra 😍🎉 Veldig fin stigning ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige tester og stigning!😭😍 Og jeg synes 13 dpo-testene dine ser veldig sterke og fine ut. Tråden din er forresten enste grunnen for at jeg titter innom KG om dagen, men jeg er veldig dårlig på å legge igjen en kommentar🌸 Heier så inderlig denne spiren!!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine tester ❤️ Denne gangen må de bare holde helt i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...