Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Love90 skrev (1 time siden):

Hurra for så fin stigning 🤩🥳 nå må den lille fine spira klamre seg godt fast🥰❤️

Ja, håpe håpe 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (1 time siden):

Så fin stigning! Masse lykke til videre! Måtte den bittebittelille holde seg fast der den skal ❤️

Takk, så bra 😄 jeg håper så veldig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supre nyheter her, @Neutral, håper massemassemasse med deg❤️❤️❤️❤️🤞🤞🤞🤞! Fy søren, at du ikke har blitt helt koko av alt du har vært gjennom, tror ingen som ikke har vært borti dette kan ha den fjerneste anelse om hvor tøft det faktisk er! Heier sånn på deg og lille spirehjertet❤️. Mange varme klemmer din vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Neutral90 said:

Ååå for en hyggelig melding 🥰🥰 så utrolig kjekt av deg å skrive! Ivf er noe møkk, altså:p masse, masse lykke til med innsett ❤

Det er virkelig noe møkk. Tusen takk for lykkeønskninger❤️❤️Sender mange klemmer og støtte til dere og håper dere får et fantastisk svangerskap❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært her inne nå, måtte bare titte innom for å se hvordan det går. Har tenkt masse på deg! 

Gratulerer så mye med ny spire! ❤️Håper virkelig at det er denne gangen det skal gå ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test!! 😍 

Veldig synd å høre at Spiren er så vaklende og ikke følger opp når de sier de skal undersøke mtp den støttemedisinen.. Håper likevel denne sitter nå!  ❤️🤞 Og det går bra med meg og lille, som har blitt stor 😭❤️😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldfee skrev (På 2/4/2022 den 7.40):

Supre nyheter her, @Neutral, håper massemassemasse med deg❤️❤️❤️❤️🤞🤞🤞🤞! Fy søren, at du ikke har blitt helt koko av alt du har vært gjennom, tror ingen som ikke har vært borti dette kan ha den fjerneste anelse om hvor tøft det faktisk er! Heier sånn på deg og lille spirehjertet❤️. Mange varme klemmer din vei!

Takk, gode deg ❤ en gang må det da gå for oss også, sant?! Håper så veldig på det. Tro meg, jeg er helt koko 😂 en stund gikk jeg til psykiatrisk sykepleier. Husker hun sa at hun forstår den sorgen det er over å ikke være den sprudlende jenta mannen forelsket seg i, men at vi kommer til å finne tilbake til det. Men sannheten er jo at det aldri blir som før, selv om jeg er mye mer i vater psykisk enn på lenge. Det er jo som et arr dette, masse dårlig erfaring som man har med seg uansett hva :) klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+0

Ikke noe blod siden 4+2, tror jeg det var. 

Er veldig usikker på hvordan dette går. Har fått noen skikkelig svake babyplantester. Var så dum å testet i går og den ble så svak 🙄 når jeg sammenligner med andre så er det typisk det andre har fått 14 dpo. Fikk en mye sterkere i dag da, likevel skulle jeg helst sett den var litt sterkere.  De fleste får en teststrek som er like sterk som kontrollstreken ved 5+0.  Tar siste digital onsdag 5+2, da bør den vise 3+. Det er en dårlig batch fra babyplan, det er jeg sikker på, men likevel, ikke den beste følelsen.

I tillegg har jeg vært skikkelig forkjøla i hele helga. Av og på med feber, som ikke er så bra siden jeg går på immundempende.  Tar pcr senere i dag, selv om hjemmetestene har vært negative.

Slenger med bilde, for den spesielt interesserte 😅

20220207_080610.thumb.jpg.1886ab7dc63dead2cd73c570dd0eb848.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg :hallo:

Gratulerer med test, håper virkelig den holder seg! Nå er ikke jeg noen test ekspert, men av alle de graviditetstestene jeg har tatt i mitt liv (gravid med barn nr 3 nå) så har jeg aldri opplevd at test streken har vært sterkere enn kontrollstreken. Brukte de samme du har over her nå med siste mann og merket ingen stigning på de. Men det steg på den digitale. Jeg slutta å teste etter Digital viste 3+, tok heller hcg måling ho legen :)  Man blir jo helt kokko av å skulle tolke tester :bond: 

Krysser alt for at spira klorer seg godt fast nå :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kakaoen skrev (4 minutter siden):

Snikleser melder seg :hallo:

Gratulerer med test, håper virkelig den holder seg! Nå er ikke jeg noen test ekspert, men av alle de graviditetstestene jeg har tatt i mitt liv (gravid med barn nr 3 nå) så har jeg aldri opplevd at test streken har vært sterkere enn kontrollstreken. Brukte de samme du har over her nå med siste mann og merket ingen stigning på de. Men det steg på den digitale. Jeg slutta å teste etter Digital viste 3+, tok heller hcg måling ho legen :)  Man blir jo helt kokko av å skulle tolke tester :bond: 

Krysser alt for at spira klorer seg godt fast nå :klemmer: 

Åh, så greit å lese! Ofte er det kanskje slik at de med supersterke streker deler oftere fordi det er så gøy å få sterke streker :) takk for at du deler :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den idag er veldig sterk, mye sterkere enn den fra forrige uke! Også synes jeg de babyplan testene er litt vanskelig å avlese om de er like sterk som kontrollstreken fordi teststreken er alltid mye tynnere og viser mest styrke helt til venste av streken om du skjønner hva jeg mener? Hvis man skal sammenligne der og kontroll streken så ser jo de like sterk ut? Mine eggløsningstester blir alltid sånn også at styrken må måles fra helt til venstre av streken 😅 håper du skjønte hva jeg mente🙈

må spiren din klamre seg godt fast der inne nå❤️❤️ For nå er det din tur❤️ Har det jo vært lenge! Men det må jo bare gå nå🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert blant dem som ikke har opplevd at test og kontroll streken er like sterke, så det er ikke noe å bekymre seg for. Enig med de over meg, ikke tenk på det og heller nyt dette her. Test ut digital og mål hcg hos legen hvis du trenger det og så legger du vekk strimmeltestene ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dyppet en babyplan strimmeltest forrige uke da jeg var 15 uker på vei, den ble like sterk som din er i uke 5. :) Babyplan er etter min erfaring ikke noen gode tester å lese økningen på. De gir meg varierende styrke hele tiden, og svake streker sammenlignet med andre merker. Neste gang skal jeg faktisk droppe de, og bare bruke EasyAtHome. Sistnevnte ga meg nemlig knallsterk i uke 15! Ingen tvil om at det er forskjell på kvaliteten på disse testmerkene! :) Har en fin og jevn testrekke med testene fra EAH, men babyplan sine varierte mye i stryke og ble aldri sterkere enn kontrollstreken her, og jeg testet leeeenge. Helt til uke 7 og enda litt til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (20 minutter siden):

Jeg dyppet en babyplan strimmeltest forrige uke da jeg var 15 uker på vei, den ble like sterk som din er i uke 5. :) Babyplan er etter min erfaring ikke noen gode tester å lese økningen på. De gir meg varierende styrke hele tiden, og svake streker sammenlignet med andre merker. Neste gang skal jeg faktisk droppe de, og bare bruke EasyAtHome. Sistnevnte ga meg nemlig knallsterk i uke 15! Ingen tvil om at det er forskjell på kvaliteten på disse testmerkene! :) Har en fin og jevn testrekke med testene fra EAH, men babyplan sine varierte mye i stryke og ble aldri sterkere enn kontrollstreken her, og jeg testet leeeenge. Helt til uke 7 og enda litt til. :fnise:

Akkurat samme erfaring! Men siden jeg ikke har brukt easy@home før så lar jeg styggen på ryggen gå taletid og da blir jeg usikker 😂 så greit å lese altså, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (2 timer siden):

Jeg synes den idag er veldig sterk, mye sterkere enn den fra forrige uke! Også synes jeg de babyplan testene er litt vanskelig å avlese om de er like sterk som kontrollstreken fordi teststreken er alltid mye tynnere og viser mest styrke helt til venste av streken om du skjønner hva jeg mener? Hvis man skal sammenligne der og kontroll streken så ser jo de like sterk ut? Mine eggløsningstester blir alltid sånn også at styrken må måles fra helt til venstre av streken 😅 håper du skjønte hva jeg mente🙈

må spiren din klamre seg godt fast der inne nå❤️❤️ For nå er det din tur❤️ Har det jo vært lenge! Men det må jo bare gå nå🥰

Jeg er helt enig i det du skriver om babyplan og teststreken ❤ veldig greit å se andre skrive det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (53 minutter siden):

Jeg er sikkert blant dem som ikke har opplevd at test og kontroll streken er like sterke, så det er ikke noe å bekymre seg for. Enig med de over meg, ikke tenk på det og heller nyt dette her. Test ut digital og mål hcg hos legen hvis du trenger det og så legger du vekk strimmeltestene ❤️

Jeg er veldig langt fra å nyte det, altså 😂 det tror jeg neppe jeg vil gjøre før et foster er levedyktig. Fikk jo litt skrekken når legen på st Olavs sa det på den måten han gjorde, at "selv om ting ser bra ut i uke 12 så må du ikke lure deg selv til å tro at det går bra, du vil ha et risikosvangerskap frem til fosteret kan overleve på utsiden" 😔 ellers er jeg jo enig, ikke sunt å teste slik, men har et enormt behov for bekreftelse..❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...