SUPERMIRI Skrevet 31. januar 2022 #2121 Del Skrevet 31. januar 2022 Åh, jeg har så forståelse for at du ønsker en så sterk strek som mulig ❤️ Jeg ville sagt at testen din er fin 🌸 Og det bunner i at det ikke finnes noen fasit. Her er det to streker, og du er gravid! Hurra ❤️ Kan digital være noe å gå over til fra nå for å følge med på utviklingen, eller holder du deg unna det denne gangen? Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg de følelsene du går igjennom om dagen. Som jeg håper på dine vegne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. januar 2022 #2122 Del Skrevet 31. januar 2022 Neutral90 skrev (21 minutter siden): Ikm i dag ja. Åh, Håper sånn. Blir helt skrullete av dette her. Takk for at du deler 🌻 Ikm er jo normalt testdag egentlig ☺️ Vi ivfere og langtidsprøvere blir jo testegale. Streken er veldig fin. Med din historikk forstår jeg at du blir bekymra, men styrken på streken er det virkelig ikke noe å si på. Håper det beste for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 31. januar 2022 #2123 Del Skrevet 31. januar 2022 Gratulerer så mye! Krysser alt jeg har for deg nå! Testene dine synes jeg ser kjempe fine ut, og ikke svake til å være 4 uker på vei. Denne lille spiren skal klore seg fast!! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 31. januar 2022 #2124 Del Skrevet 31. januar 2022 Gratulerer så mye med positiv test!❤ Jeg har sammenlignet din med min 4+0 og vil si de er ganske like, din er kanskje sterkere til og med 😊 Ha tro på at det går bra (jeg vet det er vanskelig)! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #2125 Del Skrevet 31. januar 2022 Dere er så gode som for ørtende gang beroliger meg med så gode ord ❤ tusen takk ❤ bah! Det er en sinnsyk Berg og dal-bane dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #2126 Del Skrevet 31. januar 2022 SUPERMIRI skrev (1 time siden): Åh, jeg har så forståelse for at du ønsker en så sterk strek som mulig ❤️ Jeg ville sagt at testen din er fin 🌸 Og det bunner i at det ikke finnes noen fasit. Her er det to streker, og du er gravid! Hurra ❤️ Kan digital være noe å gå over til fra nå for å følge med på utviklingen, eller holder du deg unna det denne gangen? Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg de følelsene du går igjennom om dagen. Som jeg håper på dine vegne. Takk Supermiri ❤ jeg tok en digital I går 13 dpo som ga 1-2, noe som er helt greit, men nå er jeg jo redd for å ta digital I morgen og den fortsatt viser 1-2 🙉😏 det er nok derfor jeg har stresset ekstra i dag med disse testene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #2127 Del Skrevet 31. januar 2022 Klink skrev (1 time siden): Ikm er jo normalt testdag egentlig ☺️ Vi ivfere og langtidsprøvere blir jo testegale. Streken er veldig fin. Med din historikk forstår jeg at du blir bekymra, men styrken på streken er det virkelig ikke noe å si på. Håper det beste for deg. Ja, det er nok en form for mild miljøskade altså, det tør jeg påstå i all seriøsitet 🙉 takk igjen ❤ det er så teit, men det er veldig beroligende å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #2128 Del Skrevet 31. januar 2022 Lykkefrø skrev (48 minutter siden): Gratulerer så mye! Krysser alt jeg har for deg nå! Testene dine synes jeg ser kjempe fine ut, og ikke svake til å være 4 uker på vei. Denne lille spiren skal klore seg fast!! ❤️ Jeg håper, tusen takk for at du tar deg tid til å berolige en skrullete prøver som meg 😅❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #2129 Del Skrevet 31. januar 2022 EXB1987 skrev (32 minutter siden): Gratulerer så mye med positiv test!❤ Jeg har sammenlignet din med min 4+0 og vil si de er ganske like, din er kanskje sterkere til og med 😊 Ha tro på at det går bra (jeg vet det er vanskelig)! Takk for at du såg etter og at du deler! Jeg vet jo så godt at testen i dag ikke sier så mye om utfallet frem i tid uansett, men jeg klamrer meg til alle bekreftelser jeg kan få ❤ vi har håp, hvis ikke hadde vi lagt skoene på hylla for lengst 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 31. januar 2022 #2130 Del Skrevet 31. januar 2022 Neutral90 skrev (3 timer siden): Jeg er så nervøs. Hva synes dere, er disse litt svak for å være 4+0? Tør nesten ikke å håpe, er så redd for å miste 😔 føler liksom at alle andre får så mye sterkere tester... De så veldig like ut som mine 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 1. februar 2022 #2131 Del Skrevet 1. februar 2022 Så fint å se deg tilbake og ikke minst så fint at du har fått tatt godt vare på deg selv, ikke noe er bedre enn det ❤ Og testen din ser veldig fin ut så langt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. februar 2022 #2132 Del Skrevet 2. februar 2022 Krysser alt jeg har for sterkere tester (øking på digital) snart 🤞 Du fortjener så inderlig en spire som holder nå ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 2. februar 2022 #2133 Del Skrevet 2. februar 2022 Har ikke vært her inne på noen måneder nå 🙈 Først, GRATULERER SÅ MYE! Dette er veldig fortjent!!! De testen du tok når du var 4+0 var sterkere enn mine var da jeg var gravid, det er ikke noe du skal bekymre deg for, alle produserer HCG annerledes og noen tester er bare gørr når det kommer til strek, så bare nyt dette du og ikke bekymre deg ❤️ Kanskje lettere sagt enn gjort, har selv vært der og det er ikke en fin plass å være 😕 Nå skal du bare glede deg til økning på digital test snart ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #2134 Del Skrevet 3. februar 2022 Saschi skrev (På 2/2/2022 den 12.46): Har ikke vært her inne på noen måneder nå 🙈 Først, GRATULERER SÅ MYE! Dette er veldig fortjent!!! De testen du tok når du var 4+0 var sterkere enn mine var da jeg var gravid, det er ikke noe du skal bekymre deg for, alle produserer HCG annerledes og noen tester er bare gørr når det kommer til strek, så bare nyt dette du og ikke bekymre deg ❤️ Kanskje lettere sagt enn gjort, har selv vært der og det er ikke en fin plass å være 😕 Nå skal du bare glede deg til økning på digital test snart ❤️ Tusen takk ❤ Det skal veldig lite til for å skiple psyken disse første dagene og ukene, hehe. Vet jo så vel at testene kan variere. I tillegg har jeg brukt et nytt merke, slik at jeg var usikker på hva jeg kunne forvente mtp økning osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #2135 Del Skrevet 3. februar 2022 Fikk 2-3 på digital neste gang jeg prøvde, som var ved 4+1. Tror jeg var veldig nær til å få det ved 3+6 også. Veldig fin stigning siden tirsdag da ❤ Det var den siste strimmelen jeg hadde! 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 3. februar 2022 #2136 Del Skrevet 3. februar 2022 Så fin stigning ❤️ Og hurra for 2-3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #2137 Del Skrevet 3. februar 2022 SUPERMIRI skrev (Akkurat nå): Så fin stigning ❤️ Og hurra for 2-3! ❤❤❤ stor hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy Pond Skrevet 3. februar 2022 #2138 Del Skrevet 3. februar 2022 Å herregud nå ble jeg SÅ glad på dine vegne!😭 Har fulgt med i prøverør-tråden(e) og fått med meg hvor utrolig lang vei dere har hatt og hvor flink du er til å gi råd og støtte til andre. GRATULERER❤️ jeg måtte seriøst felle en tåre. Krysser fingrene for at jeg kan oppleve det samme ved mitt neste innsett. Hilsen en annen slitende IVF’er❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #2139 Del Skrevet 3. februar 2022 Amy Pond skrev (4 minutter siden): Å herregud nå ble jeg SÅ glad på dine vegne!😭 Har fulgt med i prøverør-tråden(e) og fått med meg hvor utrolig lang vei dere har hatt og hvor flink du er til å gi råd og støtte til andre. GRATULERER❤️ jeg måtte seriøst felle en tåre. Krysser fingrene for at jeg kan oppleve det samme ved mitt neste innsett. Hilsen en annen slitende IVF’er❤️ Ååå for en hyggelig melding 🥰🥰 så utrolig kjekt av deg å skrive! Ivf er noe møkk, altså:p masse, masse lykke til med innsett ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 3. februar 2022 #2140 Del Skrevet 3. februar 2022 Så fin stigning! Masse lykke til videre! Måtte den bittebittelille holde seg fast der den skal ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå