Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fantastisk test med like sterke streker 🤩
Hvor langt er det lengste du har kommet når det gjelder graviditet før? Jeg har virkelig troa på denne 🥹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Fantastisk test med like sterke streker 🤩
Hvor langt er det lengste du har kommet når det gjelder graviditet før? Jeg har virkelig troa på denne 🥹

Den aller første gangen jeg var gravid var med en annen mann. Det var utenfor livmoren og eggleder sprakk når embryo var 9uker+ noen dager. Det er det lengste jeg har nådd. Dette har gnaget på oss, for vi har lurt lenge på om det kan være noe med nåværende mann som kan være roten til alt...med nåværende har vi blitt målt til 7+0 ca, med hjerteslag. Ved kontroll er par uker etter har det begynt å skrumpe inn 😕

Jeg har også håper, spesielt siden det føles annerledes ut denne gangen mtp symptomer osv. Men, vi har en vond historie så prøver å være realistiske i alt!

  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (2 timer siden):

4+6 / 20 dpo

På utvanna urin er den nå sterkere enn kontrollstreken 🥰🥰🥰

PXL_20240821_092023492.thumb.jpg.b747acd7665da623bc7c4e3f46ad8a3c.jpg

For en reise. Spesielt fra innlegget 10.mai hvor du kort og godt satt strek og til denne testen som ikke levner noen tvil. Fra fortvilelse, sorg og savn, til håp. :grine:   :strix:

Denne gangen føles det annerledes ut fordi det er annerledes. Dette er deres lille lykkespire, det er det bare. 😉🌱❤️

Endret av Følermeddeg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følermeddeg skrev (13 minutter siden):

For en reise. Spesielt fra innlegget 10.mai hvor du kort og godt satt strek og til denne testen som ikke levner noen tvil. Fra fortvilelse, sorg og savn, til håp. :grine:   :strix:

Denne gangen føles det annerledes ut fordi det er annerledes. Dette er deres lille lykkespire, det er det bare. 😉🌱❤️

Uff ja, tenk! Vi hadde virkelig satt strek. Så kom Medicus og tilbød gratis dna test av mannens, man kunne jo ikke si nei til det...og her er vi ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+0

Seeeeeee da dere 😭😭🥺♥️🤯

PXL_20240822_060615490.thumb.jpg.749fc161ca0ef2622f7a33d48f47e969.jpg

Åh for en forløsende følelse! Fytti rakkern dette var godt.

Jeg har ikke spydd ennå men kvalmen er helt klart der. Slik som i dag der jeg trodde jeg våknet, dusjet, og så trodde at jeg kunne strikke litt før jeg spiste men det var det ingen sjanse for å greie 😂 

Sendte også mld til Medicus fordi det er noen medisiner jeg snart er tom for. Håper de vil hjelpe meg med resepter :)

 

  • Hjerte 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud - jeg har ikke fått med meg den siste tids utvikling. Så fantastisk! Håper og krysser alt jeg har for dere! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Så fantastisk med både symptomer og kjempefine tester 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! 🤩 For en dag!

5+0

3+ 

NYDELIG strimmel 

Og kvalme! 
 

Kunne jo ikke fått en mer perfekt fremgang! Som jeg krysser fingrene for deg nå og at de neste to ukene frem til TUL går så fort som mulig❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så fantastisk!! Så fint med supre tester og symptomer! Deilig at ting virker å gå fremover som det skal ❤️ 

Er helt surrealistisk å tenke på at en «enkel» test av mannen kan være svaret på det hele, og at medisiner kan ha hjulpet på at det nå endelig kan være deres tur. Det er sterkt å tenke på! For en reise. Og for ei dame du er. Du er helt rå. 

Jeg er ikke alltid så flink til å kommentere, men jeg følger med! Får oppdatering på mail når du oppdaterer hoho🙊 Stalkeraleeeert 🤪 Neida. Tenker mye på deg. 
 

Sender deg en stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 time siden):

5+0

Seeeeeee da dere 😭😭🥺♥️🤯

PXL_20240822_060615490.thumb.jpg.749fc161ca0ef2622f7a33d48f47e969.jpg

Åh for en forløsende følelse! Fytti rakkern dette var godt.

Jeg har ikke spydd ennå men kvalmen er helt klart der. Slik som i dag der jeg trodde jeg våknet, dusjet, og så trodde at jeg kunne strikke litt før jeg spiste men det var det ingen sjanse for å greie 😂 

Sendte også mld til Medicus fordi det er noen medisiner jeg snart er tom for. Håper de vil hjelpe meg med resepter :)

 

Det lille lykketrollet deres har åpenbart klamret seg godt fast inni hulen sin. :babysmokk: Hen har ikke tenkt å komme ut før'a trollmor sprekker i den varme vårsola i april/mai en gang. :sol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk! 🤩🤩💃🥳🥳😍😍😎 blir så rørt og glad av å se dette! Så skal det fortsette sånn! Hurra for kvalmen og alt! Skal di ha noe TUL eller noe etterhvert?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smurfebuss skrev (5 timer siden):

Herregud - jeg har ikke fått med meg den siste tids utvikling. Så fantastisk! Håper og krysser alt jeg har for dere! ❤️

Tusen takk ♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilmimo skrev (5 timer siden):

Åh, så nydelig å sjå! 😍 Gratulera så mykje.

Takk, det var veldig herlig å se 🥰😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Solbærte skrev (4 timer siden):

Gratulerer! Så fantastisk med både symptomer og kjempefine tester 🥰

 

Supah skrev (4 timer siden):

Wow! 🤩 For en dag!

5+0

3+ 

NYDELIG strimmel 

Og kvalme! 
 

Kunne jo ikke fått en mer perfekt fremgang! Som jeg krysser fingrene for deg nå og at de neste to ukene frem til TUL går så fort som mulig❤️🤞🏻

Ja det er ikke gøy med kvalme men jeg er likevel veldig glad for den!! Takk♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (4 timer siden):

Herlighet så fantastisk!! Så fint med supre tester og symptomer! Deilig at ting virker å gå fremover som det skal ❤️ 

Er helt surrealistisk å tenke på at en «enkel» test av mannen kan være svaret på det hele, og at medisiner kan ha hjulpet på at det nå endelig kan være deres tur. Det er sterkt å tenke på! For en reise. Og for ei dame du er. Du er helt rå. 

Jeg er ikke alltid så flink til å kommentere, men jeg følger med! Får oppdatering på mail når du oppdaterer hoho🙊 Stalkeraleeeert 🤪 Neida. Tenker mye på deg. 
 

Sender deg en stor klem

Ååånei nå får jeg dårlig samvittighet for å spammer deg ned 😂😂 av og til går tomlene varm! 

Det gjør likevel godt å vite at så mange,helt ukjente, bryr seg ♥️ det er lett å gå inn i en boble der man ikke greier å heve blikket og se verden for all dens gode folk. Dagboken gir meg litt håp rett og slett ♥️ jeg føler meg veldig heldig! 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følermeddeg skrev (3 timer siden):

Det lille lykketrollet deres har åpenbart klamret seg godt fast inni hulen sin. :babysmokk: Hen har ikke tenkt å komme ut før'a trollmor sprekker i den varme vårsola i april/mai en gang. :sol:

Ja jeg har kanskje ikke skrevet det, men termin er 27 april 😎 av forskjellige grunner regner jeg med planlagt keisersnitt, så det kan bli en veldig fin påske i 2025 ♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smashy skrev (1 time siden):

Hurra! Dette var fine tester :juhu:

 

Amatariel skrev (3 timer siden):

Perfekt økning dette! :danse2:

Jaaa, takk😭♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...