Love90 Skrevet 19. august #3301 Del Skrevet 19. august Neutral90 skrev (49 minutter siden): 18 dpo / 4+4 Det blir alltid litt stress med jobb, plutselig er det en ekstra kopp kaffe osv. Det var litt sjansespill å teste, for urin var ikke helt fantastisk. Men jeg er enig med Premom og sier at dagens er litt sterkere enn gårsdagens likevel forskjellig lys så ikke like lett å sammenligne, men jo, synes det er økning. I dag: I går: 🤩🤩 definitivt økning! Kan jo nesten ikke bli sterkere nå eller? Er alltid sterkest helt i siden på streken og hvis man ser helt i den ene siden på streken så er den vel like sterk som kontroll streken?🥰 du har ikke hatt såå fine tester som dette tidligere har du? Tenker at du fikk positiv test fra 9 dpo og har hatt så god økning at dette lover så godt🤩 også de gangene du har mistet har du som oftest testet positiv veldig sen som 12-13 dpo om jeg husker riktig? Er såå sjukt at hvis det var alt som skulle til at mannen gikk på tilskudd for bedre sædkvalitet! Helt amazing om det er det som skulle til, men helt sykt hva dere har gått igjennom for egentlig en sånn liten ting som skulle til! Kan ikke være tilfeldig etter alt slite heller det tror jeg ikke! Å som sagt, helt annet tilfelle og vi hadde ikke strevd like lenge men da jeg ble gravid etter en litt lang prøvetid og mannen hadde gått på akk d samme som din så var jeg overbevist om at det var det som gjorde susen! Jeg har så troa denne gangen hos deg altså🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 19. august Forfatter #3302 Del Skrevet 19. august (endret) Love90 skrev (2 timer siden): 🤩🤩 definitivt økning! Kan jo nesten ikke bli sterkere nå eller? Er alltid sterkest helt i siden på streken og hvis man ser helt i den ene siden på streken så er den vel like sterk som kontroll streken?🥰 du har ikke hatt såå fine tester som dette tidligere har du? Tenker at du fikk positiv test fra 9 dpo og har hatt så god økning at dette lover så godt🤩 også de gangene du har mistet har du som oftest testet positiv veldig sen som 12-13 dpo om jeg husker riktig? Er såå sjukt at hvis det var alt som skulle til at mannen gikk på tilskudd for bedre sædkvalitet! Helt amazing om det er det som skulle til, men helt sykt hva dere har gått igjennom for egentlig en sånn liten ting som skulle til! Kan ikke være tilfeldig etter alt slite heller det tror jeg ikke! Å som sagt, helt annet tilfelle og vi hadde ikke strevd like lenge men da jeg ble gravid etter en litt lang prøvetid og mannen hadde gått på akk d samme som din så var jeg overbevist om at det var det som gjorde susen! Jeg har så troa denne gangen hos deg altså🥰 Jeg også synes testene er veldig fine 🥰🥰 det har vært like lovende en 3-4 ganger før. Men ja, det har vært de gangene jeg har testet sent positivt men da har jeg visst at det ikke går. Det er de 3-4 gangene det har sett bra ut som er mest vonde... Jeg er forsiktig optimist ♥️ Ja jeg vet. Jeg greier ikke helt å tenke rasjonelt rundt dette ennå, men det er ille dersom alt som skulle var vitaminer... Edit: tenkte litt mer på dette. Selv om jeg har hatt fin hcgstigning før, med 3+ til rett tid osv, så har jeg aldri hatt skikkelig kvalme og jeg har alltid spottet litt brunt fra uke 5 engang. Jeg tror det er de to tegnene som vil uroe meg mest, eventuelt booste meg mest dersom spotting uteblir og kvalmen kommer skikkelig. Er definitivt uvel og litt kvalm, ille å si det, men håper jeg får det nok til at det ikke er tvil om hva det er... Det er alltid de to tingene legene har rynket på pannen over når de undersøker på tul, at jeg ikke har vært kvalm og blødde litt. Endret 19. august av Neutral90 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 19. august #3303 Del Skrevet 19. august 9 hours ago, Neutral90 said: Jeg også synes testene er veldig fine 🥰🥰 det har vært like lovende en 3-4 ganger før. Men ja, det har vært de gangene jeg har testet sent positivt men da har jeg visst at det ikke går. Det er de 3-4 gangene det har sett bra ut som er mest vonde... Jeg er forsiktig optimist ♥️ Ja jeg vet. Jeg greier ikke helt å tenke rasjonelt rundt dette ennå, men det er ille dersom alt som skulle var vitaminer... Edit: tenkte litt mer på dette. Selv om jeg har hatt fin hcgstigning før, med 3+ til rett tid osv, så har jeg aldri hatt skikkelig kvalme og jeg har alltid spottet litt brunt fra uke 5 engang. Jeg tror det er de to tegnene som vil uroe meg mest, eventuelt booste meg mest dersom spotting uteblir og kvalmen kommer skikkelig. Er definitivt uvel og litt kvalm, ille å si det, men håper jeg får det nok til at det ikke er tvil om hva det er... Det er alltid de to tingene legene har rynket på pannen over når de undersøker på tul, at jeg ikke har vært kvalm og blødde litt. Samtidig blir ikke alle kvalme. Jeg har aldri blitt kvalm.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 19. august #3304 Del Skrevet 19. august Neutral90 skrev (10 timer siden): Jeg også synes testene er veldig fine 🥰🥰 det har vært like lovende en 3-4 ganger før. Men ja, det har vært de gangene jeg har testet sent positivt men da har jeg visst at det ikke går. Det er de 3-4 gangene det har sett bra ut som er mest vonde... Jeg er forsiktig optimist ♥️ Ja jeg vet. Jeg greier ikke helt å tenke rasjonelt rundt dette ennå, men det er ille dersom alt som skulle var vitaminer... Edit: tenkte litt mer på dette. Selv om jeg har hatt fin hcgstigning før, med 3+ til rett tid osv, så har jeg aldri hatt skikkelig kvalme og jeg har alltid spottet litt brunt fra uke 5 engang. Jeg tror det er de to tegnene som vil uroe meg mest, eventuelt booste meg mest dersom spotting uteblir og kvalmen kommer skikkelig. Er definitivt uvel og litt kvalm, ille å si det, men håper jeg får det nok til at det ikke er tvil om hva det er... Det er alltid de to tingene legene har rynket på pannen over når de undersøker på tul, at jeg ikke har vært kvalm og blødde litt. Håper du blir superkvalm og spyr masse! 😂♥️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 20. august Forfatter #3305 Del Skrevet 20. august Josephine skrev (12 timer siden): Samtidig blir ikke alle kvalme. Jeg har aldri blitt kvalm.😊 Jeg vet, men så har jeg veldig dårlig erfaring med å ikke bli kvalm, derfor vil det symptomet gi meg psykisk ro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 20. august Forfatter #3306 Del Skrevet 20. august Supah skrev (11 timer siden): Håper du blir superkvalm og spyr masse! 😂♥️🤞🏻 Haha takk, gjerne ♥️🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 20. august Forfatter #3307 Del Skrevet 20. august 4+5 Jeg tester ikke i dag. Det har lite for seg når den er så sterk. Tar en torsdag og da blir det mest trolig digital også, håper inderlig på 3+ selv om den kan være lunefull. I går kveld var jeg veldig kvalm fra middag og ut kvelden. Det var herlig 😂 spising hjalp i ca 15 min. Har vært uggen i hele dag. Typ kjenner jeg er ekkel og kvalm når jeg sitter og er rolig, men greier fint å aktivere meg på jobb og da kjenner jeg lite til det. Håper det er normalt. Sånn sett positivt om jeg er kvalm,men at det ikke blir altoppslukende. I mellomtiden koser jeg meg med å se på denne rekken 🥰 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. august #3308 Del Skrevet 20. august Kan se på denne rekken en eeevighet ja 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 20. august #3309 Del Skrevet 20. august Hurra hurra - dette ser lovende ut ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 20. august Forfatter #3310 Del Skrevet 20. august Nå er det ingen tvil, jeg er kvalm. Det kan være det blir mer enn bare kvalm i kveld. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Følermeddeg Skrevet 20. august #3311 Del Skrevet 20. august (endret) Neutral90 skrev (2 timer siden): Nå er det ingen tvil, jeg er kvalm. Det kan være det blir mer enn bare kvalm i kveld. Gratulerer!!! 🤪❤️❤️ Vi får nesten håpe på det. 😅 Endret 20. august av Følermeddeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 20. august #3312 Del Skrevet 20. august Neutral90 skrev (2 timer siden): Nå er det ingen tvil, jeg er kvalm. Det kan være det blir mer enn bare kvalm i kveld. Føles så rart å bli glad for å lese dette, men hurra! 🥳 Denne dagboken har blitt en av de viktigste stedene på internettet mitt for tiden. Du vet de faste stedene man sjekker, leser og oppdaterer seg på. Denne siden har blitt en naturlig del av min rutine. Har fulgt med her i mange år. Noen ganger er det lenger tid mellom, noen ganger flere ganger daglig. Dagboken din vekker så sterke følelser. Jeg er glad på dine vegne, redd på dine vegne, jeg er spent, jeg jubler og jeg heier! Jeg hadde bare lyst til å dele det med deg ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 20. august #3313 Del Skrevet 20. august Neutral90 skrev (På 19.8.2024 den 12.53): Jeg også synes testene er veldig fine 🥰🥰 det har vært like lovende en 3-4 ganger før. Men ja, det har vært de gangene jeg har testet sent positivt men da har jeg visst at det ikke går. Det er de 3-4 gangene det har sett bra ut som er mest vonde... Jeg er forsiktig optimist ♥️ Ja jeg vet. Jeg greier ikke helt å tenke rasjonelt rundt dette ennå, men det er ille dersom alt som skulle var vitaminer... Edit: tenkte litt mer på dette. Selv om jeg har hatt fin hcgstigning før, med 3+ til rett tid osv, så har jeg aldri hatt skikkelig kvalme og jeg har alltid spottet litt brunt fra uke 5 engang. Jeg tror det er de to tegnene som vil uroe meg mest, eventuelt booste meg mest dersom spotting uteblir og kvalmen kommer skikkelig. Er definitivt uvel og litt kvalm, ille å si det, men håper jeg får det nok til at det ikke er tvil om hva det er... Det er alltid de to tingene legene har rynket på pannen over når de undersøker på tul, at jeg ikke har vært kvalm og blødde litt. Så godt tegn at denne gangen er du kvalm, og ser nå at du begynner å bli skikkelig kvalm også! Skjønner godt at det er jubel hos deg! Så jeg håper kvalmen bare kommer for fult!😂 så du får det som et godt tegn og at da går alt som det skal! Ingen tvil om at det med å være kvalm er et godt tegn, har det som erfaring selv, da jeg mistet forsvant kvalmen helt, så ingen tvil om at kvalmen er noe positivt 😅😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 20. august #3314 Del Skrevet 20. august Titter innom innimellom, og for en reise det var i kveld! Første innlegget var en svak positiv test, og nå dette. Lykke til!🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. august Forfatter #3315 Del Skrevet 21. august Supah skrev (16 timer siden): Føles så rart å bli glad for å lese dette, men hurra! 🥳 Denne dagboken har blitt en av de viktigste stedene på internettet mitt for tiden. Du vet de faste stedene man sjekker, leser og oppdaterer seg på. Denne siden har blitt en naturlig del av min rutine. Har fulgt med her i mange år. Noen ganger er det lenger tid mellom, noen ganger flere ganger daglig. Dagboken din vekker så sterke følelser. Jeg er glad på dine vegne, redd på dine vegne, jeg er spent, jeg jubler og jeg heier! Jeg hadde bare lyst til å dele det med deg ❤️ 😭😭😭 Tutemaskin 360! Så veldig rørende for meg å lese. Det er ingenting jeg ønsker mer enn å kunne lukke dette kapittelet med det vi ønsker oss mest: et barn. ♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. august Forfatter #3316 Del Skrevet 21. august Love90 skrev (15 timer siden): Så godt tegn at denne gangen er du kvalm, og ser nå at du begynner å bli skikkelig kvalm også! Skjønner godt at det er jubel hos deg! Så jeg håper kvalmen bare kommer for fult!😂 så du får det som et godt tegn og at da går alt som det skal! Ingen tvil om at det med å være kvalm er et godt tegn, har det som erfaring selv, da jeg mistet forsvant kvalmen helt, så ingen tvil om at kvalmen er noe positivt 😅😃 Ja, nå er det ingen tvil det er ubehagelig,men en deilig bekreftelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. august Forfatter #3317 Del Skrevet 21. august Søtpotet skrev (13 timer siden): Titter innom innimellom, og for en reise det var i kveld! Første innlegget var en svak positiv test, og nå dette. Lykke til!🥰 De siste 11 dagene føles som verdens lengste, som om jeg allerede er snart halvveis 😂😂 har vært endel angst og mange innlegg, hehe! Takk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. august Forfatter #3318 Del Skrevet 21. august 4+6 / 20 dpo På utvanna urin er den nå sterkere enn kontrollstreken 🥰🥰🥰 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 21. august #3319 Del Skrevet 21. august Neutral90 skrev (3 minutter siden): 4+6 / 20 dpo På utvanna urin er den nå sterkere enn kontrollstreken 🥰🥰🥰 Jeg får tårer i øynene av denne streken 🥹😭Nå kan den jo virkelig ikke bli noe sterkere! Jeg skjønner at dagene (for å ikke snakke om minuttene og timene) er lange. Men jeg er så glad for at ALT så langt har gått akkurat som det skal. Snart kan du også krysse av på 5+0 og 3+ på digital. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. august Forfatter #3320 Del Skrevet 21. august Supah skrev (39 minutter siden): Jeg får tårer i øynene av denne streken 🥹😭Nå kan den jo virkelig ikke bli noe sterkere! Jeg skjønner at dagene (for å ikke snakke om minuttene og timene) er lange. Men jeg er så glad for at ALT så langt har gått akkurat som det skal. Snart kan du også krysse av på 5+0 og 3+ på digital. 🥰 😭♥️ Det er virkelig herlig å se den bare bli sterkere og sterkere! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå