Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

16 dpo / 4+2, 

Litt økning er der. Ser mange har ikke så sterk økning men samtidig er det mange som har det og jeg skulle gjerne vært en av de 😂 jeg tenker jeg tester nå bare for å passe på at den ikke blir svakere, noe som er skikkelig teit fordi nå er hcg så høyt at dersom det går til grunne så vises det ikke så raskt på testene lengre. Likevel, det betyr at noen dager etter bil jeg vite..

Premom sier det er økning 😂 huff altså

I dag:

PXL_20240817_072941474.thumb.jpg.1c4b4a586c07439680e28df3982b2c02.jpg

I går: 

PXL_20240816_1512327602.thumb.jpg.e9c301baf538d0c7a2cc52423ee710f8.jpg

Endret av Neutral90
  • Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snehvit88 skrev (13 minutter siden):

Hei! Så fine tester😍 Håper å betrygge deg litt og si at med sønnen min ble aldri testene sterke selv om hcg var veldig høyt. Det virker som produsenten sparer på fargestoffet😅 

Legger ved bilde av min 15 dpo:

image.thumb.jpeg.12eb28f2a46a1f5a0da7fe2d1b16ffe2.jpeg

Åh fine Snehvit, dette var veldig veldig veldig fint å se 🥰🥰 takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken spam-orama is back

Greide ikke slå meg til ro med den testen. Tok en til. 

Se på den 🥰🥰 Det var akkurat det jeg trengte i dag ♥️😭

Ille at det kan svinge sånn! Har googlet maaasse og det er helt sykt å se der folk har målt hcg og hcg i blodet øker fra fks 70 til 250 uten at testen er noe sterkere!

PXL_20240817_082300900.thumb.jpg.a9a407737aa62ba62fb21b8c31bb37fa.jpg

InCollage_20240817_102612435.thumb.jpg.0f260681899ad093ba92aa68a275cc21.jpg

• Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

Frøken spam-orama is back

Greide ikke slå meg til ro med den testen. Tok en til. 

Se på den 🥰🥰 Det var akkurat det jeg trengte i dag ♥️😭

Ille at det kan svinge sånn! Har googlet maaasse og det er helt sykt å se der folk har målt hcg og hcg i blodet øker fra fks 70 til 250 uten at testen er noe sterkere!

PXL_20240817_082300900.thumb.jpg.a9a407737aa62ba62fb21b8c31bb37fa.jpg

InCollage_20240817_102612435.thumb.jpg.0f260681899ad093ba92aa68a275cc21.jpg

Woow det var litt av en økning, veldig fin test til 16 dpo! 🤩 

vil legge til selv om du har god økning nå, så ble ikke mine heller noe særlig sterkere med strimmel test, akk der du er nå, så jeg kjøpte clear blue pluss, og da ble den super sterk iforhold til strimmelen på samme urin😅 men nå den du tok nå var jo veldig fin da!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (12 minutter siden):

Woow det var litt av en økning, veldig fin test til 16 dpo! 🤩 

vil legge til selv om du har god økning nå, så ble ikke mine heller noe særlig sterkere med strimmel test, akk der du er nå, så jeg kjøpte clear blue pluss, og da ble den super sterk iforhold til strimmelen på samme urin😅 men nå den du tok nå var jo veldig fin da!🥰

Veldig til forskjell! 

Jeg takker og bukker for at du deler din erfaring, jeg er naiv hvis jeg tenker at dette gjentar seg i morgen - derfor er det så godt å lese ♥️ skal fort se at jeg kjøper noen plusser også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (23 minutter siden):

Veldig til forskjell! 

Jeg takker og bukker for at du deler din erfaring, jeg er naiv hvis jeg tenker at dette gjentar seg i morgen - derfor er det så godt å lese ♥️ skal fort se at jeg kjøper noen plusser også. 

Samme her. De ble ikke sterkere enn dette på strimlene😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inni meg syner jeg litt om på teksten;

Det er din dag i dag
Herre Gud for en hærlig dag
Det er din dag, din dag i dag
Det er din dag i dag

:juhu:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følermeddeg skrev (29 minutter siden):

Inni meg syner jeg litt om på teksten;

Det er din dag i dag
Det er din dag i dag

:juhu:

😂🥰🥰♥️ Herlige du! Den var helt fantastisk å få...trengte den veldig! 🤗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye @Neutral90! ❤️ Denne graviditeten testet jeg mye sterkere på dagens andre urin, enn den første! Legger ved et bilde under av tester tatt med to timers mellomrom. 

i tillegg opplevde jeg, og jeg leser flere steder at andre har opplevd det samme, at make sure har hatt svært varierende fargestoff på testene sine den siste tiden. Det pleide å være mine favorittester. Men denne gangen gav de meg mer bekymringer enn beroligelse egentlig 😕

CC968FE5-A564-468D-9527-65BE0E35CEED.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (11 timer siden):

Gratulerer så mye @Neutral90! ❤️ Denne graviditeten testet jeg mye sterkere på dagens andre urin, enn den første! Legger ved et bilde under av tester tatt med to timers mellomrom. 

i tillegg opplevde jeg, og jeg leser flere steder at andre har opplevd det samme, at make sure har hatt svært varierende fargestoff på testene sine den siste tiden. Det pleide å være mine favorittester. Men denne gangen gav de meg mer bekymringer enn beroligelse egentlig 😕

CC968FE5-A564-468D-9527-65BE0E35CEED.jpeg

Ah, ja skjønner! Dumt dette med make sure da, jeg følte alltid at de var hakket mer pålitelig enn babyplan fks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 dpo

Jeg føler meg så heldig 🥰🥰🥰 disse er fine!

Jeg kjenner allerede på det å være uggen. Rett ut kvalm noen ganger pr dag. Tannpuss er ille 😂 synes det er tidlig, men samtidig et velkomment symptom. Dette er alltid noe legene ved tul spør om og de rynker alltid på pannen når jeg sier "nei, kanskje litt i ulage av og til, ikke noe kvalme".

I dag:

PXL_20240818_093008849.thumb.jpg.857e61381589feeec665e93fb3060da8.jpg

I går:

PXL_20240817_082300900.thumb.jpg.793e2024eef3afd883fcb4d6b95795be.jpg

Endret av Neutral90
  • Hjerte 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lettet og glad ❤️ for en lykke, la denne holde seg på plass 🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk 😍 Klar stigning på alle testane. Håper så inderlig at denne gongen skal det klaffe 👏👏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (20 timer siden):

17 dpo

Jeg føler meg så heldig 🥰🥰🥰 disse er fine!

Jeg kjenner allerede på det å være uggen. Rett ut kvalm noen ganger pr dag. Tannpuss er ille 😂 synes det er tidlig, men samtidig et velkomment symptom. Dette er alltid noe legene ved tul spør om og de rynker alltid på pannen når jeg sier "nei, kanskje litt i ulage av og til, ikke noe kvalme".

I dag:

PXL_20240818_093008849.thumb.jpg.857e61381589feeec665e93fb3060da8.jpg

I går:

PXL_20240817_082300900.thumb.jpg.793e2024eef3afd883fcb4d6b95795be.jpg

Se der ja!!!!! 😍😍😍

Så utrolig sterk og fin test! Og hvis det er slik som flere skriver at Makesure har fått mindre fargestoff så kan man bare tenke seg hvor sterk testen egentlig er/hadde vært med tidligere Makesuretester. Hadde den vært en dye stealer? 😁

Endret av Følermeddeg
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud jeg er helt i vantro etter å ha lest de siste oppdateringene i tråden din! Dette høres ut som en mediesak delux (men forstår om du ikke har noe interesse av å bli involvert i noe slikt altså!) med tanke på alvorlighetsgraden av det hele. Det er bare veldig hårreisende å lese det du har opplevd, og måten du har blitt møtt på. Tenk om det var så lite som en liten sæd-test og et multivitamin som skulle til…?! Nå skal jeg ikke foregripe noe her, men så langt ser det jo helt nydelig ut❤️

Gratulerer såå masse med graviditeten kjære deg! Ble oppriktig rørt av å se SÅ fine og sterke tester. Håper med alt jeg har at dere har opplevd deres del av motgang nå og at dette er graviditeten som resulterer i baby❤️❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (15 timer siden):

Herregud jeg er helt i vantro etter å ha lest de siste oppdateringene i tråden din! Dette høres ut som en mediesak delux (men forstår om du ikke har noe interesse av å bli involvert i noe slikt altså!) med tanke på alvorlighetsgraden av det hele. Det er bare veldig hårreisende å lese det du har opplevd, og måten du har blitt møtt på. Tenk om det var så lite som en liten sæd-test og et multivitamin som skulle til…?! Nå skal jeg ikke foregripe noe her, men så langt ser det jo helt nydelig ut❤️

Gratulerer såå masse med graviditeten kjære deg! Ble oppriktig rørt av å se SÅ fine og sterke tester. Håper med alt jeg har at dere har opplevd deres del av motgang nå og at dette er graviditeten som resulterer i baby❤️❤️

Ja, det er ille, det synes jeg. Men, vi prøver hardt å ha fokus på her og nå, leve i nuet og ikke anta/leve oss inn i hva vi selvsagt dypt håper vil skje. Tenk da, tenk om? Det er helt sykt. ♥️

Avventer advokat til vi vet utfallet av dette, men i lekmanns mening er ikke dette bra for klinikkene. Money talks! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følermeddeg skrev (16 timer siden):

Se der ja!!!!! 😍😍😍

Så utrolig sterk og fin test! Og hvis det er slik som flere skriver at Makesure har fått mindre fargestoff så kan man bare tenke seg hvor sterk testen egentlig er/hadde vært med tidligere Makesuretester. Hadde den vært en dye stealer? 😁

Kanskje, men synes egentlig den er sterk og fin sånn den er, tror ikke jeg har hatt så sterk test på 17 dpo før :D

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dpo / 4+4

Det blir alltid litt stress med jobb, plutselig er det en ekstra kopp kaffe osv. Det var litt sjansespill å teste, for urin var ikke helt fantastisk. Men jeg er enig med Premom og sier at dagens er litt sterkere enn gårsdagens likevel :) forskjellig lys så ikke like lett å sammenligne, men jo, synes det er økning.

I dag:

PXL_20240819_075125920.thumb.jpg.770d8adff71dc2e3a087aa978436fa4d.jpg

I går:

PXL_20240818_092841835.thumb.jpg.e1aaf9904a4a8d4b4e92a886e209898c.jpg

• Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...