Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neutral90 skrev (7 timer siden):

Grugleder meg til test i morgen 🤗

20221012_112008.thumb.jpg.2ab306920c8bfdf827e7c868feae84a8.jpg

Er det bare meg, eller er det ikke en svak strek på 9dpo testen? 🤞🏼🤞🏼

Jeg har lest gjennom hele dagboken din nå, og herlighet for noen prøvelser du har vært gjennom ❤️ Krysser fingrene for positiv test og en spire som klamrer seg fast i 9 måneder 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bindersen skrev (24 minutter siden):

Er det bare meg, eller er det ikke en svak strek på 9dpo testen? 🤞🏼🤞🏼

Jeg har lest gjennom hele dagboken din nå, og herlighet for noen prøvelser du har vært gjennom ❤️ Krysser fingrene for positiv test og en spire som klamrer seg fast i 9 måneder 🤞🏼

Det var i alle fall en strek før den tørket, så jeg er litt spent på i morgen ja! :D

uff, hele 😅 da fortjener du en premie! Det har vært temmelig tøft til tider, ja. Skulle ønske det var et bedre system som kunne ta imot meg/de som opplever tap etter tap :) Velger å si at vi har landet på føttene, vi kunne vært mer uheldig. Takk for gode ønsker ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (10 timer siden):

Grugleder meg til test i morgen 🤗

20221012_112008.thumb.jpg.2ab306920c8bfdf827e7c868feae84a8.jpg

Jeg ser svak strek på 9dpo 🫣🤞🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker så masse på deg, og følger fortsatt med her inne. Sender en god klem og krysser alt jeg har for at dette er en nimåneders 💖🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovia skrev (10 timer siden):

Tenker så masse på deg, og følger fortsatt med her inne. Sender en god klem og krysser alt jeg har for at dette er en nimåneders 💖🤞🏻

❤️ du er alt for god 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo

Akk ja. Skulle tro jeg var for rutinert til å få opp håpet av en svak strek på babyplan. Samme svake i dag.

De er jo 25 mlu og digital er 10 mlu, så da tok jeg en digital. Som dessverre ble negativ. Så da blir det noen seige dager frem til mensen og så blir det nok fornyet håp når jeg starter på letrozol.

Men se på dette da, dette synes jeg er for dårlig av babyplan. Jeg ser i alle fall en strek i det ekte liv.

20221013_091027.thumb.jpg.2d6109b542af872bb599095f6915dcd6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være for tidlig for den digitale? Jeg ville gitt det én dag til før jeg ga opp håpet denne runden 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Amatariel, men skjønner også at du prøver å ha lave forhåpninger. Jeg testet negativ digital på 10 dpo, så positiv da jeg prøvde igjen på 12 dpo ❤️ streken på Babyplan var omtrent lik som din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (13 timer siden):

Lurer på det samme 🙈

Silisium skrev (På 18.10.2022 den 11.43):

Sniker litt og vil følge deg videre! :) Hvordan gikk det, @Neutral90 ?

Jeg er i alle fall ikke gravid, men har heller ikke fått mensen. Er på "17 dpo" i dag og er bare så frustrert fordi vi vet at sjansen for å bli gravid er høyere de tre første mnd etter en spyling av eggleder, men det hjelper ikke oss hvis det skal bli massiv sykluskrøll. Bak!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte i dag inn papirene for å komme oss på venteliste for eggdonasjon hos Livio ❤️ vi satser på innsett av min aller siste egenproduserte blasto før jul 😮💨😥💔

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater når ting skal bli krøll. Får håpe egget slipper denne gangen, da. Negativ gravidtest, så det er nok lh de slår ut på :)

jeg har hatt spysyken, det frister ikke så mye med en omgang i høyet med andre ord 🙈😅 alt vi må gjøre...

20221022_154520.thumb.jpg.ecbf9eb58e52f7ef37c685e39164e74e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda sterkere i kveld, så da har vi truffet greit med sexen i alle fall:)

Er forøvrig på cd 37. Selv om vi prøver så har jeg ikke helt troen med så sen eggløsning. Neste syklus blir med letrozol og da er jeg heldigvis erfaringsmessig garantert tidlig eggløsning 👌

20221022_212144.thumb.jpg.cd5e7ef2e67e21c977f127f388a8382e.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

10 dpo (forhåpentligvis) og negativ test. 

Gikk inn i dpo land samme dag som ei jeg kjenner til. Hun har testet positivt, selvsagt. Barn nr 3. Det er virkelig veldig vanskelig å ikke sammenligne med med andre og følelsen jeg sitter igjen med er ikke god. 

Håper og tror at denne forsterket følelsen av å være mislykket betyr jeg har pms og at mensen faktisk er på vei :(

• Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo.

Nå spotter jeg, heldigvis. Det betyr at det mest trolig var eggløsning.

Skal på apoteket i dag for å hente ut medisiner til det aller siste fryseforsøket med eget egg. Litt både og det, altså. Har egentlig ikke troa, føler litt at det er 15k bortkastet penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd litt siden jeg var innom sist. 

Først, så trist at du mistet/hadde kjemisk i august 💔.. men så bra at du fikk åpnet egglederne litt og kan prøve på egenhånd, ingenting er jo bedre enn det ❤️ alt for flere sjanser! 

Åå, så bra at dere har satt dere på venteliste for eggdonasjon. Det er så fint å ha en plan, og dere kan prøve på egenhånd og med deres siste fryseegg mens dere venter. Jeg håper virkelig det ordner seg naturlig eller med det siste fryseegget, men hvis ikke så må det kjennes veldig godt å stå på venteliste for eggdonasjon 🥰 lykke til med siste fryseforsøket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (7 timer siden):

Her har det skjedd litt siden jeg var innom sist. 

Først, så trist at du mistet/hadde kjemisk i august 💔.. men så bra at du fikk åpnet egglederne litt og kan prøve på egenhånd, ingenting er jo bedre enn det ❤️ alt for flere sjanser! 

Åå, så bra at dere har satt dere på venteliste for eggdonasjon. Det er så fint å ha en plan, og dere kan prøve på egenhånd og med deres siste fryseegg mens dere venter. Jeg håper virkelig det ordner seg naturlig eller med det siste fryseegget, men hvis ikke så må det kjennes veldig godt å stå på venteliste for eggdonasjon 🥰 lykke til med siste fryseforsøket 

Takk for fine ønsker ❤️ føler betryggende at vi har en plan for hva som skjer nå før vi eventuelt setter strek. Er også en enorm lettelse i å slippe flere uttak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...