Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Ilmimo skrev (På 1/4/2022 den 21.03):

Godt nytt år @Neutral90 ❤️

Håper du har hatt ei god jul tross alt du har vore gjennom.

Godt nytt år og beklager sent svar ❤ jeg måtte bare få alt dette på avstand. 

Vi hadde en skikkelig fin jul! Jeg begynte å greie å skifte fokus fra alt det som skjer rundt meg til å ha fokus på meg selv ca rundt jul. Har hatt det veldig fint siden og det er så utrolig godt! Vi hadde knallvær og det ble noen lange skiturer og masse egenpleie med mannen :)

Vel, hehe, hadde dessverre omgangssyke i jula! Startet lille juleaften og det ble ikke julemiddag den 24 for å si det slik 😏 likevel kom jeg så styrket ut fra juleferien at de vonde minnene fra toalettskålen og bøtten er bleknet hehe 🙉

Håper du har det godt ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dovendyr1 skrev (På 12/2/2021 den 14.46):

Jeg har ikke vært her inne på år og dag føles det ut som, veldig trist å lese om den avsluttende samtalen hos St Olav og at legen virket så negativ. Kanskje det er mulig å gå til privat lege for å teste ut denne medisinen du snakker om, hvis dere skulle bli gravide på egenhånd? Tenker ikke nødvendigvis på fertilitetsklinikk, men annen privat lege som kan skrive ut denne. Eller til og med fastlege? Blir det Finland før eller etter jul? Sender deg mange førjulsklemmer og ønsker dere en fin adventstid ❤️🎄 Veldig godt at dere har hverandre og at forholdet iallfall har kommet styrket ut av denne lange, vonde reisen dere har hatt så langt ❤️

Jeg har ennå ikke fått den medisinen vi ønsker. Prøvde hos en privat gyn, men han visste ikke nok om det og siden jeg var der på henvisning fra spiren ville han ikke tøye den strikken lengre. Er litt frustrert fordi spiren har lovet svar ang den medisinen flere ganger, så hører jeg ikke fra de mer. Type "jeg må høre med kollega x fordi jeg vet hun har gitt den til andre par i lik situasjon". Blir litt lei av å jage svar på noe jeg har vært veldig tydelig på er viktig for meg.

Du er så god Dovendyr ❤ håper du og lille har det bare bra!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg, veldig klokt å ta en pause når det kjennes riktig og nødvendig! For en fin, positiv test, og særlig hyggelig når den ikke var særlig forventet etter at du mistenkte litt dårlig kvalitet. Håper denne gangen er deres ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (2 minutter siden):

Så hyggelig å høre fra deg, veldig klokt å ta en pause når det kjennes riktig og nødvendig! For en fin, positiv test, og særlig hyggelig når den ikke var særlig forventet etter at du mistenkte litt dårlig kvalitet. Håper denne gangen er deres ❤️

Takk Godis! Av og til er egenpleie nødvendig :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du oppdaterer oss! Tenkte på deg senest i går ❤️ Gratulerer så mye med positiv test, selv om jeg forstår at jubelen lar vente på seg. Krysser fingrene for at kvaliteten ER bra tross alt, og at dette er ment to be 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Neutral.. ❤️ Jeg har tenkt så mye på deg.

Det må ha vært godt å ta en pause. Uendelig koselig å se, nå som du oppdaterer oss igjen, at du sitter med en positiv test! Nå håper jeg på dine vegne! Hvordan er Spiren i forhold til støttemedisiner? 

Klem til deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn for moro skyld dersom noen også er litt nørd:

Test fra 9 dpo

20220126_144454.thumb.jpg.fa7f8b1af97aa6b07ceed6d30769587c.jpg

Og fitbit hvilepuls; veldig tydelig når mensen kom 🙉 og like tydelig når eggløsning var. Håpte på det beste når hvilepulsen kom på 80 slag i minuttet på 8 dpo. Hvilepuls i follikelfasen er 64.

Screenshot_20220129-154021_Fitbit.thumb.jpg.6e5ce487e8b1ca45fae4bac34f6e6404.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Takk for at du oppdaterer oss! Tenkte på deg senest i går ❤️ Gratulerer så mye med positiv test, selv om jeg forstår at jubelen lar vente på seg. Krysser fingrene for at kvaliteten ER bra tross alt, og at dette er ment to be 💕

Håpet er her for at det skal kunne gå bra ❤ at det fester seg er tross alt største hinder!

Vet du er poppeklar, masse lykke til de neste dagene ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig hyggelig å få et tegn fra deg igjen! Gratulerer med positiv test, skal krysse alt jeg har for deg denne ganger også 🤞🏼💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (1 minutt siden):

Åh, Neutral.. ❤️ Jeg har tenkt så mye på deg.

Det må ha vært godt å ta en pause. Uendelig koselig å se, nå som du oppdaterer oss igjen, at du sitter med en positiv test! Nå håper jeg på dine vegne! Hvordan er Spiren i forhold til støttemedisiner? 

Klem til deg 

🥺😭 takk, gode deg ❤ 

Det som er nytt er at jeg går på østrogen. Det var for å hindre disse småblødningne i tilfelle graviditet.  Sånn sett virker det ikke, da. Går i tillegg på "vanlig pakke" for meg, som er prednisolon 20mg og blodfortynnende.  

Jeg vil gjerne prøve en annen type immundempendende. Spiren var i utgangspunktet negativ, fordi den ene studien som er gjort på det ble avbrutt, men så langt virket det ikke som det hjalp. Men dette med forskning på habituell abort er jo så vanskelig fordi det er så mange faktorer. Plutselig så får noen det bare til plutselig, for andre er det andre underliggende faktorer som kanskje ikke er avdekket. Så det er vanskelig å få med en klinikk som mener at de ikke gjør noe således det ikke er evidensbasert.  Så er jo heller ikke prednisolon evidensbasert da, så det er ikke alle argumenter jeg bare godtar, hehe 🥸 dersom det ikke går denne gangen vil jeg ikke gi meg før jeg får prøvd den medisinen!

Jeg håper du og lille har det fint ❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentafralandet skrev (Akkurat nå):

Så veldig hyggelig å få et tegn fra deg igjen! Gratulerer med positiv test, skal krysse alt jeg har for deg denne ganger også 🤞🏼💕

Tusen takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå dette var sååå koselig å komme inn her å lese:nordvesta: gratulerer sååå mye! Nå må dette være gangen den sitter🙏🥰 skjønner så godt at du ville ta en pause, kan være godt ❤️ Ble såå glad når jeg så dette altså! Har tenkt mye på deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (20 timer siden):

Ååå dette var sååå koselig å komme inn her å lese:nordvesta: gratulerer sååå mye! Nå må dette være gangen den sitter🙏🥰 skjønner så godt at du ville ta en pause, kan være godt ❤️ Ble såå glad når jeg så dette altså! Har tenkt mye på deg! 

Takk gode deg ❤ har fulgt litt med selv om jeg ikke orket å skrive noe - masse lykke til med fryseforsøk dersom det ikke blir noe denne gangen!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du tok deg en god pause når du kjente det ble for mye❤️ Ingenting er viktigere enn å lytte til egne behov! Har tenkt mye på hvordan det går med deg etter den siste samtalen dere hadde på st.Olavs. 

Og hallooo, gratulerer så masse med den positive testen!🥳:klem: Måtte mensen og alt av blødninger holde seg langt unna🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Annabel skrev (3 timer siden):

Så bra at du tok deg en god pause når du kjente det ble for mye❤️ Ingenting er viktigere enn å lytte til egne behov! Har tenkt mye på hvordan det går med deg etter den siste samtalen dere hadde på st.Olavs. 

Og hallooo, gratulerer så masse med den positive testen!🥳:klem: Måtte mensen og alt av blødninger holde seg langt unna🤞🏻❤️

Tusen takk for så fine ord ❤ håper du har det bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så nervøs. Hva synes dere, er disse litt svak for å være 4+0? Tør nesten ikke å håpe, er så redd for å miste 😔 føler liksom at alle andre får så mye sterkere tester...

20220131_193020.thumb.jpg.0afdbc77de09254a5a252abd05fdfd6d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (10 minutter siden):

Jeg er så nervøs. Hva synes dere, er disse litt svak for å være 4+0? Tør nesten ikke å håpe, er så redd for å miste 😔 føler liksom at alle andre får så mye sterkere tester...

20220131_193020.thumb.jpg.0afdbc77de09254a5a252abd05fdfd6d.jpg

Helt normale om ikke sterke tester. 4+0 er vel ikm ? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Helt normale om ikke sterke tester. 4+0 er vel ikm ? 😊

Ikm i dag ja. Åh, Håper sånn. Blir helt skrullete av dette her. Takk for at du deler 🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...