Gå til innhold

Kun fordeler (Kvinner)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Byen er sjekke arena. Lik det eller ei. Når ble flørt ikke sjekking 

Anonymkode: 85547...f00

Kom derfra nå, så det er helt riktig.

Anonymkode: b58e2...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele denne tråden er tragisk. Hvorfor kommer dere som har så mange fordommer mot kvinner hit? Bare for å spre uhygge? Kvalmt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 4.15, Deerinspotlight skrev:

Hele denne tråden er tragisk. Hvorfor kommer dere som har så mange fordommer mot kvinner hit? Bare for å spre uhygge? Kvalmt. 

Det er fordi noens av oss ser virkeligheten. Sannheten kan være hard

Anonymkode: 85547...f00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med dating og spandering er ikke så vanskelig faktisk.

Når jeg skal på de første datene er jeg stortsett ikke innstilt på å bruke mye penger ( dette pga fornuft, har helt vanlig økonomi).

Så avtaler rimelige men koselig steder. Ofte er det snakk om kaffe eller et drink, tur ( hvor man kan kjøpe om man vil for eks iskrem osv)eller bare tur.

Hvis det går til betaling vil jeg alltid betale for meg selv. Har aldri truffet en mann som vil lett tillate dette ( men vanligvis om jeg sier: det er viktig for meg å betale selv skjønner han det.). Det er altså snakk om lommepenger ( skjønner ikke hvorfor er dette så stort tema).

Når jeg er godt kjent med mann fungerer det slik at den som inviterer den spanderer ( fordi det er koselig slik og man vurderer selv om man har råd til å invitere den andre på slik eller slik anledning på dette tidspunktet).

Om det er sånn helt spontant: "skal vi ut å spise nå?": fungerer det slik at en gang betaler jeg og andre gang betaler han).

I de tilfellene jeg har hatt, ble det ikke avtalt på forhånd at slik er det men det var slik av seg selv.

Kvinne.

Anonymkode: 60f03...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så nå er sjekking på byen og blitt feil 😱 Kjenner litt på at jeg begynner å få nok nå altså... Er der bare på tinder menn skal få lov å ta kontakt blir det ganske håpløst

Anonymkode: cfab0...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff så nå er sjekking på byen og blitt feil 😱 Kjenner litt på at jeg begynner å få nok nå altså... Er der bare på tinder menn skal få lov å ta kontakt blir det ganske håpløst

Anonymkode: cfab0...0b5

Hvorfor å ta kontakt må bety å skjenke på byen? 

Og det er ikke slik heller at det har blitt feil. Ikke så ille å spørre om man får lov å spandere en drink men om man hører høflig "nei" betyr det ikke at man har blitt avvist heller. Man må kunne lese kroppspråk og lyte til verbal språk også.

Man forstår også selv om dama avvisser eller har ikke lyst for eksempel å drikke mer eller om hun bare ikke liker å bli spandert.

Det er veldig enkelt. 

Anonymkode: 60f03...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.7.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor gidder jeg i det hele tatt??

Anonymkode: 85547...f00

Godt spørsmål! Hvordan mener du det burde være? Hvilke forventninger har du til en eventuell date, og hva kan du bidra med tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...