Gå til innhold

Kun fordeler (Kvinner)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jævlig bitter type du TS. At damer aldri betaler stemmer ikke, jeg har møtt flere som har betalt for seg og attpåtil spandert. Hadde ei date på besøk som reiste fra Stavanger for å møte meg, og hun betalte for hotell, nekta å ta imot penger. Hun var typen som hata at gutter absolutt skulle betale. Det er bare barbiedukker og jenter med daddy issues som får egoboost av gaver, spandering osv. Det finnes faktisk damer der ute som investerer penger i menn også.

Vær litt obs på alenemødre, de kan fort finne på å sette seg fast i lommeboka di. Kalenderen din pleier dem å ta over også. Pul og løp, hit and run...og det fort....

Anonymkode: 4ee89...3ee

Det er veldig vanlig. Alle jeg kjenner som er på dateren gjør det sånn fordi de ikke vil at mannen skal tro at de skylder ham noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er på bakgrunn av at de ikke vil gjøre det vi "MÅ" gjøre. Som å ta iniative til kontakt. Tar du kontakt så er det for enkelt å starte med et "Hei" for dem. Mens de selv ikke klarer å holde blikk kontakt i 10 sekunder. Alt som er "dirty work" er dem ikke interessert i. Men i leder stillinger og likestilling da er dem først i køen. Heier hverandre frem, Men som ansatt så hater de faktisk en kvinnelig leder. For  De som kan forstå, ikke lær meg. Alt for innviklet for en logisk mann

Hvis vi er like og vi har de samme oppgavene så hvorfor tar du ikke kontakt ute på byen? Og samtidig spanderer en runde? Tar du taxien også?

La meg være dama, du kan være mannen når jeg hører hvor enkelt noen av dere har det. 

 

 

Anonymkode: 85547...f00

Finnes ikke noe mer "dirtywork" enn helsevesenet, og der er det jo flest kvinnfolk.

Ro deg ned snowflake. Vi er priviligerte som som og du kommer deg ikk eunna det bare fordi du nevner noen false og noen uviktige smådetaljer du føler deg krenket av.

Anonymkode: bb08a...ad4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hind skrev:

Det er veldig vanlig. Alle jeg kjenner som er på dateren gjør det sånn fordi de ikke vil at mannen skal tro at de skylder ham noe som helst. 

Og sånn skal det være. Hvorfor skal man spandere på et vilt fremmed menneske?

 

Anonymkode: 85547...f00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og sånn skal det være. Hvorfor skal man spandere på et vilt fremmed menneske?

 

Anonymkode: 85547...f00

For da viser han interesse for henne.

Anonymkode: 8f56c...1b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For da viser han interesse for henne.

Anonymkode: 8f56c...1b3

Så hvordan viser hun interesse? 

Anonymkode: 85547...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Og sånn skal det være. Hvorfor skal man spandere på et vilt fremmed menneske?

 

Anonymkode: 85547...f00

Tja, som en hyggelig gest? Jeg gjør gjerne det med nye jobbkontakter og venner, men kvier meg for å spandere på menn som kan finne på å ta det som en invitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvordan viser hun interesse? 

Anonymkode: 85547...f00

Ved å bruke av sin tid på han.

Anonymkode: 8f56c...1b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ved å bruke av sin tid på han.

Anonymkode: 8f56c...1b3

Så tiden han bruker på henne er ikke verdt noe altså? 

Kan man noen gang bli kloke på disse kvinnfolka?

Anonymkode: 85547...f00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Så hvorfor skrur du ikke bare på musikkannlegget hjemme og lager deg en drink på kjøkkenet og tar en dans på stuegulvet da? Siden du ikke er interessert i å ha noe kontakt med andre folk...

Anonymkode: 7d374...0e1

Kødder du? Hvis man ikke vil danse med menn eller få påspandert drinker på byen, så er man ikke interessert i å ha kontakt med andre folk, og kan bare holde seg hjemme? Hva slags merkelig tankegang er det? 

Enten må vi tåle en hard penis gnidd mot rumpa på dansegulvet etterfulgt av en drink med GHB, eller bli hjemme. Blir vi voldtatt er det uansett vår egen feil. 

 

Anonymkode: 4beb5...653

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjernen din overbeviser deg om at de tingene er forferdelig morsomt for å få deg ut i verden slik at du kan møte en mann og er gravid. 

Anonymkode: c96bc...636

Jeg skal ikke ha barn. Har ingen ønske om å få barn. En mann trenger jeg ikke. Har en kjæreste, men går på byen uansett alene, siden liker danse som sagt. 

Anonymkode: 806cc...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr skriver at alenemødre bare skal pules og så stikkes av fra, og min irettesetting blir slettet som brukerangrep 🙄 

Anonymkode: eebb4...2de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så tiden han bruker på henne er ikke verdt noe altså? 

Kan man noen gang bli kloke på disse kvinnfolka?

Anonymkode: 85547...f00

Haha, snakk om å plukke ut de innleggene som passer din agenda.. 

Anonymkode: 897d8...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Haha, snakk om å plukke ut de innleggene som passer din agenda.. 

Anonymkode: 897d8...b97

Så du mener virkelig tiden til dama er kun det som er viktigst her?

Hva annet kan hun bidra med uten om sminken og usikkerheten hennes?

Hvorfor gidder jeg i det hele tatt??

Anonymkode: 85547...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.7.2019 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Ved å bruke av sin tid på han.

Anonymkode: 8f56c...1b3

Så man skal betale for tiden med henne.

Damer som tar betalt for tiden dems kalles protistuerte.

Anonymkode: 85547...f00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Kødder du? Hvis man ikke vil danse med menn eller få påspandert drinker på byen, så er man ikke interessert i å ha kontakt med andre folk, og kan bare holde seg hjemme?

Ja utesteder på byen er lagt opp som en sjekkearena. Tåler man ikke det så får man holde seg hjemme.

Helt sykt hvilken kravmentalitet dere kvinner har. Blir som om jeg som mann skulle gått på en homsebar, også blitt forbanna hvis jeg forsøkt sjekket opp av en annen mann....

Anonymkode: 7d374...0e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja utesteder på byen er lagt opp som en sjekkearena. Tåler man ikke det så får man holde seg hjemme.

Helt sykt hvilken kravmentalitet dere kvinner har. Blir som om jeg som mann skulle gått på en homsebar, også blitt forbanna hvis jeg forsøkt sjekket opp av en annen mann....

Anonymkode: 7d374...0e1

HAHAHAHAHAHAHA!!!! Gud for en tragisk fyr du er. Utesteder er ikke sjekkearenaer. Mulig mannfolk tenker slik med det lille mange har i topplokket, men utesteder og diskotek er mye annet enn det. Man må være forberedt på at noen prøver seg, og er bare å vifte vekk de krekene som er i veien. Utesteder/diskotek er et sted for å drikke, høre musikk, se på utelivet, danse...og for dem som vil flørte. 

Anonymkode: 806cc...8c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

HAHAHAHAHAHAHA!!!! Gud for en tragisk fyr du er. Utesteder er ikke sjekkearenaer. Mulig mannfolk tenker slik med det lille mange har i topplokket, men utesteder og diskotek er mye annet enn det. Man må være forberedt på at noen prøver seg, og er bare å vifte vekk de krekene som er i veien. Utesteder/diskotek er et sted for å drikke, høre musikk, se på utelivet, danse...og for dem som vil flørte. 

Anonymkode: 806cc...8c6

Byen er sjekke arena. Lik det eller ei. Når ble flørt ikke sjekking 

Anonymkode: 85547...f00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...