Gå til innhold

Kun fordeler (Kvinner)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er på bakgrunn av at de ikke vil gjøre det vi "MÅ" gjøre. Som å ta iniative til kontakt. Tar du kontakt så er det for enkelt å starte med et "Hei" for dem. Mens de selv ikke klarer å holde blikk kontakt i 10 sekunder. Alt som er "dirty work" er dem ikke interessert i. Men i leder stillinger og likestilling da er dem først i køen. Heier hverandre frem, Men som ansatt så hater de faktisk en kvinnelig leder. For  De som kan forstå, ikke lær meg. Alt for innviklet for en logisk mann

Hvis vi er like og vi har de samme oppgavene så hvorfor tar du ikke kontakt ute på byen? Og samtidig spanderer en runde? Tar du taxien også?

La meg være dama, du kan være mannen når jeg hører hvor enkelt noen av dere har det. 

 

 

Anonymkode: 85547...f00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likestilling der de tjener på det. 

Ellers så vil de ha den tradisjonelle typen (iniativtakeren, gentleman, holde opp døren og generøse typen)

Den typen som er fra samme tid som hun dama som var på kjøkkenet, passet barna, gjord reint huset, og tilfredsstilte mannen 

Anonymkode: 85547...f00

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? :klo:

Anonymkode: cf6ea...178

Han prøver å si at en kvinne ikke vil ha en jobb som er skitten. Som bonde, f.eks. Kvinner, hevder TS, vil bare ha jobber der de får godt betalt. For, du vet, sykepleiere og lærere får jo så fryktelig godt betalt. Og, som kjent, det er ingen kvinner som måker hestemøkk. Ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 8f56c...1b3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er på bakgrunn av at de ikke vil gjøre det vi "MÅ" gjøre. Som å ta initiativ til kontakt. Tar du kontakt så er det for enkelt å starte med et "Hei" for dem. Mens de selv ikke klarer å holde blikk kontakt i 10 sekunder. Alt som er "dirty work" er dem ikke interessert i. Men i leder stillinger og likestilling da er dem først i køen. Heier hverandre frem, Men som ansatt så hater de faktisk en kvinnelig leder. For  De som kan forstå, ikke lær meg. Alt for innviklet for en logisk mann

Hvis vi er like og vi har de samme oppgavene så hvorfor tar du ikke kontakt ute på byen? Og samtidig spanderer en runde? Tar du taxien også?

La meg være dama, du kan være mannen når jeg hører hvor enkelt noen av dere har det. 

 

 

Anonymkode: 85547...f00

Jeg går aldri ut på byen for å finne en mann...aldri. Jeg pynter meg hjemme, klær meg fint og sexy, drikker litt fordi jeg vil føle at jeg lever, eksisterer, liker å kjenne alkoholen i kroppen mens musikken spiller for fullt og jeg danser. De kveldene en mann ikke plager meg med flørting, ikke spør om de kan danse med meg, ikke maser om å spandere en drink osv er en perfekt kveld på byen. 

Jeg tar initiativ på chat viss jeg vet mannen er interessant, ellers kan resten gå å legge seg under en stein for min del.

Anonymkode: 806cc...8c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går aldri ut på byen for å finne en mann...aldri. Jeg pynter meg hjemme, klær meg fint og sexy, drikker litt fordi jeg vil føle at jeg lever, eksisterer, liker å kjenne alkoholen i kroppen mens musikken spiller for fullt og jeg danser. De kveldene en mann ikke plager meg med flørting, ikke spør om de kan danse med meg, ikke maser om å spandere en drink osv er en perfekt kveld på byen. 

Jeg tar initiativ på chat viss jeg vet mannen er interessant, ellers kan resten gå å legge seg under en stein for min del.

Anonymkode: 806cc...8c6

Hjernen din overbeviser deg om at de tingene er forferdelig morsomt for å få deg ut i verden slik at du kan møte en mann og er gravid. 

Anonymkode: c96bc...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går aldri ut på byen for å finne en mann...aldri. Jeg pynter meg hjemme, klær meg fint og sexy, drikker litt fordi jeg vil føle at jeg lever, eksisterer, liker å kjenne alkoholen i kroppen mens musikken spiller for fullt og jeg danser. De kveldene en mann ikke plager meg med flørting, ikke spør om de kan danse med meg, ikke maser om å spandere en drink osv er en perfekt kveld på byen. 

Så hvorfor skrur du ikke bare på musikkannlegget hjemme og lager deg en drink på kjøkkenet og tar en dans på stuegulvet da? Siden du ikke er interessert i å ha noe kontakt med andre folk...

Anonymkode: 7d374...0e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i mannens natur å være initiativtaker på kvinnen, så jeg får alltid en følelse på at menn som klager på dette er veike og ikke noen jeg hadde passet med. Og veldig mange menn ser ned på eller får en uggen følelse av kvinner som tar initiativ (er hun desperat, er hun løs på tråden, er hun dominant++) selv om det nektes for her på kg. 

Hilsen ikke-leder i et klassisk lavtlønnsyrke 😅

Anonymkode: eebb4...2de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger i mannens natur å være initiativtaker på kvinnen, så jeg får alltid en følelse på at menn som klager på dette er veike og ikke noen jeg hadde passet med. Og veldig mange menn ser ned på eller får en uggen følelse av kvinner som tar initiativ (er hun desperat, er hun løs på tråden, er hun dominant++) selv om det nektes for her på kg. 

Hilsen ikke-leder i et klassisk lavtlønnsyrke 😅

Anonymkode: eebb4...2de

Det er pga latskap og frykten på avvisning. Kvinner takler det dårlig. 

Hvis det å ta kontakt var en fordel så hadde kvinnene prøvd å gjøre det til en kvinne greie.

Og hvis man tar iniative så får man servert #villebarepratelitt i fleisen.

Men iniative vil de heller ikke ta.

Forklar meg den som kan

Anonymkode: 85547...f00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å huske på at feminisme har ingenting med likestilling å gjøre.

Det er nøyaktig det samme som mannsjåvenisme.

Anonymkode: e6493...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er pga latskap og frykten på avvisning. Kvinner takler det dårlig. 

Hvis det å ta kontakt var en fordel så hadde kvinnene prøvd å gjøre det til en kvinne greie.

Og hvis man tar iniative så får man servert #villebarepratelitt i fleisen.

Men iniative vil de heller ikke ta.

Forklar meg den som kan

Anonymkode: 85547...f00

Jeg har aldri hørt om noen som skriver om #villebarepratelitt hvis de har blitt bedt ut eller en mann har tatt initiativ på en hyggelig måte, ikke bland ekstremister med normale kvinner. Syns det er litt synd hvordan menn kan blande dette, eksen min sa han fikk et helt nytt syn på slike # etter han ble kjent med meg, siden han gjennom meg fikk se hvor ekkelt og til tider skremmende det kan være for oss kvinner, og det har INGENTING med normal og oppegående flørting, forstår du ikke det er du kanskje en av de creepsa da?

Anonymkode: eebb4...2de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor skrur du ikke bare på musikkannlegget hjemme og lager deg en drink på kjøkkenet og tar en dans på stuegulvet da? Siden du ikke er interessert i å ha noe kontakt med andre folk...

Anonymkode: 7d374...0e1

Man kan vel ville være blant folk og ute på livet uten at man ønsker at randomme menn skal flørte? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar ikke kontakt på byen fordi jeg er ikke interessert. Jeg vil ikke ha sex med tilfeldige menn bare fordi jeg er på byen. Jeg er på byen for å ha det gøy og danse. Jeg sier det rett ut til de som sjekker meg opp at de kaster bort tiden hvis de er ute etter et ligg, men de tror tydeligvis det er tomme ord og gir ikke opp, og så blir de snurt når de tilslutt ser at jeg mente det. 

Hvis jeg treffer en mann jeg virkelig liker og vil date så tar jeg initiativ. 

Anonymkode: bad47...12c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo selve "jakten" som er spennende. Aldri forstått hvorfor menn klager på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

incels altså...Masse rare generelle ideer om damer som homogen gruppe..

Anonymkode: b7d82...e68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jævlig bitter type du TS. At damer aldri betaler stemmer ikke, jeg har møtt flere som har betalt for seg og attpåtil spandert. Hadde ei date på besøk som reiste fra Stavanger for å møte meg, og hun betalte for hotell, nekta å ta imot penger. Hun var typen som hata at gutter absolutt skulle betale. Det er bare barbiedukker og jenter med daddy issues som får egoboost av gaver, spandering osv. Det finnes faktisk damer der ute som investerer penger i menn også.

Vær litt obs på alenemødre, de kan fort finne på å sette seg fast i lommeboka di. Kalenderen din pleier dem å ta over også. Pul og løp, hit and run...og det fort....

Anonymkode: 4ee89...3ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er på bakgrunn av at de ikke vil gjøre det vi "MÅ" gjøre. Som å ta iniative til kontakt. Tar du kontakt så er det for enkelt å starte med et "Hei" for dem. Mens de selv ikke klarer å holde blikk kontakt i 10 sekunder. Alt som er "dirty work" er dem ikke interessert i. Men i leder stillinger og likestilling da er dem først i køen. Heier hverandre frem, Men som ansatt så hater de faktisk en kvinnelig leder. For  De som kan forstå, ikke lær meg. Alt for innviklet for en logisk mann

Hvis vi er like og vi har de samme oppgavene så hvorfor tar du ikke kontakt ute på byen? Og samtidig spanderer en runde? Tar du taxien også?

La meg være dama, du kan være mannen når jeg hører hvor enkelt noen av dere har det. 

Anonymkode: 85547...f00

Fordi menn ofte synes damer som sjekker, virker desperate. 

Anonymkode: e02b0...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor skrur du ikke bare på musikkannlegget hjemme og lager deg en drink på kjøkkenet og tar en dans på stuegulvet da? Siden du ikke er interessert i å ha noe kontakt med andre folk...

Anonymkode: 7d374...0e1

Ikke helt det samme å danse hjemme i stua. Men jeg går ikke på steder folk sjekker. Vil jeg sjekke, bruker jeg app.

Anonymkode: e02b0...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

incels altså...Masse rare generelle ideer om damer som homogen gruppe..

Anonymkode: b7d82...e68

Det er nok av kvinner der ute med generelle ideer om menn som homogen gruppe. Men for all del la oss late som det bare er menn som er slik.

Anonymkode: a6d47...ba0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...